SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owelet heeft nog een doek te ruil...En ik heb nog een doek te koop:quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:45 schreef owlet het volgende:
Ik heb weer ruilmateriaal![]()
Girasol nr. 2, 4,40 lang (even snel gemeten, ik wil nog wel nauwkeuriger meten indien nodig). Old weave dus met een "verkeerde kant". Heel soepel en flanellig zacht.
Omdat ik niet op hete kolen zit wil ik hem niet verkopen, alleen ruilen. En ik ben kieskeurig dus wees niet teleurgesteld als ik nee zeg![]()
De kleuren zijn rood, wijnrood en okergeel
[ afbeelding ]quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:00 schreef beefcake het volgende:
Ik denk dat ik mijn EllaRoo Maija 4.6 weg doe. Ik pak hem gewoon te weinig, dat is zonde van zo'n mooie doek. Ik wil er graag 40 euro voor hebben![]()
Maija is nog in zeer goede staat. Is een keer gewassen, bij ontvangst. We hebben dieren, maar die zijn nooit in aanraking geweest met de doek. Bij ons in huis wordt niet gerookt.
[ afbeelding ]
[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 26-03-2009 19:58:58 ]Een beetje vreemd, maar wel lekker
Ik heb het aangepast!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:48 schreef Nijna het volgende:
Beef, je hebt twee keer de reactie van owlet gekopiëerd...
Wij zijn nog even in overweging of we dan niet toch liever voor een 5m doek gaan...
Jammer!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:59 schreef Nijna het volgende:
Beef, we gaan toch voor 5m, dus helaas...
Wil je hem morgen even proberen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:22 schreef Noli. het volgende:
* Noli. gaat op haar handen zitten. *
Ik wil dus stiekem ergens wel een dunnere en kortere doek voor de zomer maar ja, manlief gaat over de centen..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:35 schreef Nijna het volgende:
Kijk die beef laat er geen gras over groeien.
Ja, maar het is wel een heeeel erg mooie en fijne doekquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:39 schreef beefcake het volgende:
[..]
![]()
Kijk wat ik vond op Marktplaats! Wat een geld zeg![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:53 schreef Macka66 het volgende:
de dame van Marktplaats heeft ooit mijn zijden vogels en mijn kleinsmekker mt uitgeprobeerd, en toen was het hek van de dam. ik weet niet of ik ooit nog wel eens langs mag komen van haar echtgenoot
Valt nog mee, imo. Ik zie regelmatig dat limited editions voor veel meer dan de nieuwprijs verkocht worden. Op ebay kan ze er veel meer mee verdienen. (Niet dat ik het er voor over heb, trouwens).quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:39 schreef beefcake het volgende:
[..]
![]()
Kijk wat ik vond op Marktplaats! Wat een geld zeg![]()
Ja dat bedoel ik ook eigenlijk, niet duur, maar wel een hoop geldquote:Op zondag 22 maart 2009 09:29 schreef cattie het volgende:
(Niet dat ik het er voor over heb, trouwens).
Mag ik je een tip geven? Want het lijkt me heel gaaf als het lukt met Nora! Zet een (of drie) euro hoger in dan wat je eigenlijk als maximum in je hoofd had. Dan heb je minder kans dat je met maar een paar eurocent overboden wordt. Want er ligt een soort psychologische grens bij bieden die redelijk algemeen is en heel vaak op een even getal uitkomt. Mensen zullen eerder ¤42 dan ¤43 of ¤ 41 invullen.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wat een mooie warme kleur Cattie!
Ik heb auctionstealer ingezet voor een didymos NoraDie moet moet moet ik hebben
Daarna ben ik denk ik stashhappyVoor zolang het duurt
Gefeliciteerdquote:Op zondag 22 maart 2009 21:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAHOEEEEEEEEEEEEMIJNES
Sja ut kos wa maar dan heb ge ook wa heaquote:Op zondag 22 maart 2009 21:19 schreef beefcake het volgende:
Gefeli Maneki!!!![]()
LL ik vind hem echt prachtig joh
Auctionsniper heeft die limiet niet, die biedt gewoon nog twee seconden voor einde veiling. Na drie succesvol verlopen veilingen is je gratis proeftijd over.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:46 schreef Webkim het volgende:
Nog een tip: de niet abonnee-versie van Actionstealer enzo biedt de laatste 10 of 20 seconden niet meer mee. Dus het loont wel om er zelf toch nog even bij te gaan zitten als je iets écht wil en in die laatste 10 seconden een definitief bod in te voeren. En idd: geen ronde bedragen. Als je er bijvoorbeeld 60 aan kwijt wil, bied dan gewoon 66. Het zou zo jammer zijn als je hem op een klein beetje misloopt.
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAHOEEEEEEEEEEEEMIJNES [ afbeelding ]
Llewella woont notabene in de mooiste streek van Noord Hollandquote:Op zondag 22 maart 2009 22:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Llewella, jij woonde ver weg, toch? Niet in de buurt van N-Holland?
Anders zou ik wel jou zara willen proberen
Die lana's vinnik saai
Hmm, zo neig ik toch meer naar curry of choco. die lemongrass heeft een beetje hetzelfde kleurschema als mn green paprika...
jamaar, jamaar, ben verslaafd aan choco... dus das andersquote:Op zondag 22 maart 2009 23:06 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Llewella woont notabene in de mooiste streek van Noord Holland
(waar ik ook vandaan kom en mijn ouders nog steeds wonen)
En die choco, die is pas saai
Ik woon in N-Hollandquote:Op zondag 22 maart 2009 22:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Llewella, jij woonde ver weg, toch? Niet in de buurt van N-Holland?
Anders zou ik wel jouw zara willen proberen
Die lana's vinnik saai
Hmm, zo neig ik toch meer naar curry of choco. die lemongrass heeft een beetje hetzelfde kleurschema als mn green paprika...
EDIT: knoepert van een spelfout...laten we het maar op een typo houden
Ja zeg, zet em er dan niet tussen...quote:Op zondag 22 maart 2009 22:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Procion Rose Brown.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:53 schreef Twinkly het volgende:
Je doek is zo mooi geworden CattieWelke verf en kleur heb je nou gebruikt?
Mijn doek is nog steeds niet aangekomen
dat lijkt me wel. Krijg je daar voldoende stof uit om zeker 2,5 meter band te vullen?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:51 schreef Jelief het volgende:
Ik heb nog wel een spijkerbroek die ik kan verknippen, dat is sterk genoeg toch?
Ja ik ben heel slecht in weggooienquote:Op maandag 23 maart 2009 17:45 schreef owlet het volgende:
[..]
dat lijkt me wel. Krijg je daar voldoende stof uit om zeker 2,5 meter band te vullen?
Hoe wil je de beentjes bij elkaar houden? Ze moeten in spreidstand. En verder wat Owlet zegt!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:22 schreef Dakota het volgende:
oke..dankik ga t morgen nog eens proberen..o en benen flink in spreidstand of bij elkaar ?
nou bedoelde meer knietjes naar binnen of naar buiten laten wijzen..hoe ver is de spreidstand (ik laat r zakken op een X maar dan kan je de knietjes alsnog tegen je buik aan doen, of naar buiten draaienquote:Op maandag 23 maart 2009 20:37 schreef cattie het volgende:
[..]
Hoe wil je de beentjes bij elkaar houden? Ze moeten in spreidstand. En verder wat Owlet zegt!![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:11 schreef owlet het volgende:
Een beetje gespreid.
Ik weet niet hoe het met jouw baby is maar de mijne kan eigenlijk uit zichzelf bijna niet haar knietjes bij elkaar doen. Maar goed, misschien is ze inmiddels wel in draagdoekenstand vastgegroeid, dat kan ook![]()
Als je Elin optilt onder haar oksels dan trekt ze waarschijnlijk haar benen in de juiste stand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |