Ze wordt inderdaad steeds blonder! Ze gaat steeds meer op d'r papa lijken; blond haar blauwe ogen en zelfde gezichtstrekken. Eerst was ze erg donker idd; en het leek erop dat ze rooig ging worden, maar niet dus; gewoon hartstikke blondquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:26 schreef owlet het volgende:
Wat een lieve foto van Amber! En wat is ze blon geworden, ze was eerst toch donkerder?
Hihi ik vind het ook alleen leuk om dingen als handdoeken en tafellakens te strijken (doeken heb ik nooit gedaan), lekker makkelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:18 schreef owlet het volgende:
(sprak de persoon die een gloeiende hekel heeft aan strijken)
Rood en groen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:13 schreef Ticootje het volgende:
ik heb ook een hekel aan strijken,, maar mijn stapeltje doeken lag nu zo mooi op de kapstok. Helemaal gestreken en precies hetrzelfde gevouwen, gewoon mooi. En inderdaad worden de doeken weer wat zachter na het wassen. NEE niet dat ik ze weer heb gewassen. Zelfs de paarse heb ik nog niet gewassen, die ruikt best lekker.
Vicky is heel goed opgeknapt na een paar keer strijken. (en de droogtrommel met sportschoenen)
Oh, en toch wil ik nog een rode doek erbij. Er mist gewoon een kleur vind ik.
Wat jij nodig hebt is een didy Katja shortyquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:13 schreef Ticootje het volgende:
Oh, en toch wil ik nog een rode doek erbij. Er mist gewoon een kleur vind ik.
Jij bent dus net zo erg als ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:16 schreef mrien het volgende:
(aangezien ik er zelfs over droom momenteel)
2,6 vind ik echt te kort, minimaal 3,7 anders kan ik er weinig mee. En ik ben al geen vriendjes met een ringsling, dat is de autodoek voor even snel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:20 schreef owlet het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is een didy Katja shortyzie ander forum
Nouquote:
Daar zat ik gister nog aan te denken....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:49 schreef mrien het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Tearsong? Heb haar hier al even niet gezien volgens mij
Het is ook heel erg leuk dat jouw droomlinnen indio erbij zit. Maar alleen die indio was wel genoeg geweestquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:55 schreef cattie het volgende:
Maar ik ben blij!![]()
Sorry, maar ik ben een beetje hyper geloof ik!
*ahum*, waaro? hebbie een linkje?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:55 schreef YPPY het volgende:
Er staat gewoon een bambi mei tai op marktplaats. *heb al zoiets* *geld is op* *heb al zoiets* *geld is op*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |