Nu je 't zegt..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:57 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Haar linkertiet zit trouwens wel raar ten opzichte van haar rechtertiet
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:59 schreef gers het volgende:
Die ene tiet is al leeggezogen door een ander kind
ziet er gezond uitquote:
Hoe kom je daar aanquote:
die keira is wel stevig maar daar is iig geen mod overheen geweestquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:01 schreef Hetiszover het volgende:
Oké, je moet kiezen:
Die zwangere vrouw of Keira Knightley![]()
[ afbeelding ]
Fapfapfapquote:
Echt hequote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:03 schreef Emimich het volgende:
Wat zijn die mannen toch vies in die filmpjes van Stacey!
De TT deed mij denken aan een oud topic.quote:
Bwhehe. Waarom kijk je dat?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:03 schreef Emimich het volgende:
Wat zijn die mannen toch vies in die filmpjes van Stacey!
hij zit te fappenquote:
trustequote:
quote:Die ene tiet is al leeggezogen door een ander kind
Groot gelul, ik heb geen enkele vervelende opmerking over die foto's geplaatst.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:23 schreef Biogarde het volgende:
Opbokken met die foto's uit OUD. En ja Emimich, je post ze enkel om te trollen. We zijn niet achterlijk.
Nee, dat moest er nog eens bij komen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Groot gelul, ik heb geen enkele vervelende opmerking over die foto's geplaatst.
Waar is de humor?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:28 schreef gers het volgende:
ga ik naar de hel als ik hierom moet lachen![]()
[ afbeelding ]
Whiskey bewaar je ook in een kelderquote:
Pak het probleem dan bij de juiste bron aan. Eigenlijk zie ik wel een analogie tussen het aardige topic dat moet sluiten door de matige reacties en het plaatsen van een foto die verwijderd wordt door mogelijk lullige reacties. In beide gevallen wordt de verkeerde bron aangepakt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:25 schreef Biogarde het volgende:
Nee, dat moest er nog eens bij komen.
het etiket, whiskey wordt beter als je t lang bewaard (in een kelder ofzo)quote:
dat maakt hem wel leuker iddquote:
Jij bent de troll, jij bent de voedingsbron en anderen reageren daarop. Niet zo lastig toch? We kennen je langer dan vandaag. Foto post je niet om ons allemaal op de hoogte te brengen omtrent de vorderingen van die zwangerschap.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Pak het probleem dan bij de juiste bron aan. Eigenlijk zie ik wel een analogie tussen het aardige topic dat moet sluiten door de matige reacties en het plaatsen van een foto die verwijderd wordt door mogelijk lullige reacties. In beide gevallen wordt de verkeerde bron aangepakt.
zet m in je ava danquote:
Nee inderdaad, gewoon om te laten zien hoe de vrouw van Juup er uitziet. Dat lijkt me an sich toch niet verkeerd?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:32 schreef Biogarde het volgende:
Jij bent de troll, jij bent de voedingsbron en anderen reageren daarop. Niet zo lastig toch? We kennen je langer dan vandaag. Foto post je niet om ons allemaal op de hoogte te brengen omtrent de vorderingen van die zwangerschap.
Biogarde. En nu?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:33 schreef Meneer_Krabs het volgende:
Welke mod verwijderde mijn bericht?
Slaat als een lul op een drumstel in jouw geval.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee inderdaad, gewoon om te laten zien hoe de vrouw van Juup er uitziet. Dat lijkt me an sich toch niet verkeerd?
huh wat?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:35 schreef Meneer_Krabs het volgende:
Ik vind Fritzl maar een héél vies mannetje maar zijn laatste wens maakte me wel heel erg hard aan het lachen.
Nog één keer de polonaise lopenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zittie ons een beetje warm te maken.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:39 schreef Meneer_Krabs het volgende:
[..]
Nog één keer de polonaise lopen![]()
![]()
Kwam hij met die bewakers in de polonaise die zaal uitgelopen, ik ging plat!!1![]()
serieus?, gifje!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:39 schreef Meneer_Krabs het volgende:
[..]
Nog één keer de polonaise lopen![]()
![]()
Kwam hij met die bewakers in de polonaise die zaal uitgelopen, ik ging plat!!1![]()
MODS!quote:
meneer krabsquote:
hoezo?quote:
Inderdaad te rustig hier.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:55 schreef Gupje het volgende:
Godver is het hier nou rustig of ligt dat aan mij
Remlof banned iedereen die niet rustig is.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:55 schreef Gupje het volgende:
Godver is het hier nou rustig of ligt dat aan mij
Dat was echt, ik heb het op tv gezien. In het Duits ging het zoietsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hoezo?
ik zag het al helemaal voor me, hij zo met zijn ordner zwaaien terwijl die bewakers zo heel bij achter hem aanhobbelden
Dus ik moet me in houdenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Remlof banned iedereen die niet rustig is.
Echt waar, gingen ze ook zo de trap af enzo!?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:57 schreef Meneer_Krabs het volgende:
[..]
Dat was echt, ik heb het op tv gezien. In het Duits ging het zoiets
[insert heel Fritzls naam] of die aanwezig was, 'aanwezig', volgens de Oostenrijkse wet heb je recht op een laatste wens blabla wat zou het zijn, nog een keer de polonaise doen, 'Pardon?', nog een keer de polonaise lopen! En toen zag je het volgende beeld die bewakers in een kringetje om hem heen in de polonaise de zaal uitlopen.
Je zag het maar een paar sec, de bewakers vonden het niet tof.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Echt waar, gingen ze ook zo de trap af enzo!?
Kom net thuis, het is dus niet achter mijn pc gebeurdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:00 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik niet.
FOK!'en in combinatie met lamzuipen (en verder niks) is wel een beetjeIMO.
Dan is hetquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kom net thuis, het is dus niet achter mijn pc gebeurd
ga gewoon pittenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:02 schreef Florian_ het volgende:
Nog iets leuks te melden? Anders ga ik pitten
Ben een beetje duf na dat bier
Ik ookquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:02 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dan is het
Ik ben donderdag (!) al brak geweest, dus vanavond even rustig aan.
Maar wel gezellig (behalve de dag erna danquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:05 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik ookavondjes voetbal zijn niet goed voor een mens
Alles flex?quote:
Mwoh, ik verveel me en vraag me af wat ik nog achter de laptop doe. Jij dan?quote:
Vanaf morgen weer m'n nachtritme in (werk) dus ik oefen vastquote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwoh, ik verveel me en vraag me af wat ik nog achter de laptop doe. Jij dan?
Ik ben al de gehele week in mijn nachtritme. Deadlines en zulks.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 03:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vanaf morgen weer m'n nachtritme in (werk) dus ik oefen vast
quote:
Ik lees hier mee hèquote:
Sorry, de buschauffeur zei dat ik wel een stukje mocht rijden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:11 schreef Biogarde het volgende:
Maar omg, was om 8 uur wakker![]()
Heb het gevoel dat ik ben aangereden door een stadsbus. 6 keer.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:16 schreef wolvendagen het volgende:
Oké, je hebt dus een party van de Vice in samenwerking met Jägermeister op 4 april. Op die poster staat: "Free Entrance". Dus ik dacht mooi. Gratis naar binnen. Geen tickets gedoe. Nee, staat eronder dat je tickets kan winnen. Wtf.
Moet je nog een motivatie invullen ook. Ik wil toch gewoon gratis booze en stomme danspasjes doen.quote:
PowNedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:16 schreef wolvendagen het volgende:
Oké, je hebt dus een party van de Vice in samenwerking met Jägermeister op 4 april. Op die poster staat: "Free Entrance". Dus ik dacht mooi. Gratis naar binnen. Geen tickets gedoe. Nee, staat eronder dat je tickets kan winnen. Wtf.
Niks. Er staat Free Entrance. Maar je tickets moet je winnen.quote:
Ja. Ik zat ook zo vanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:21 schreef Biogarde het volgende:
Dat filmpje op die site
We komen helemaal uit Utrecht..
vice feestjes = free booze.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:24 schreef Marurk het volgende:
WTF en die gast dan die bij 1:05 zit te schreeuwen
'helemaal' uit Utrechtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:21 schreef Biogarde het volgende:
Dat filmpje op die site
We komen helemaal uit Utrecht..
Mjoah weet ik, maar daar houden ze zich toch niet aanquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mjoah weet ik, maar daar houden ze zich toch niet aan
Iets met gratis drankquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:28 schreef Marurk het volgende:
Snap ook nooit waarom iedereen op dat soort feestjes z'n shirt moet uittrekken.
Opslossing voor je papierprobleem!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:24 schreef Marurk het volgende:
WTF en die gast dan die bij 1:05 zit te schreeuwen
De dames ook?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:28 schreef Marurk het volgende:
Je homepagequote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Opslossing voor je papierprobleem!
Klaarkomen in mond, juist wel of 'not done'?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Zie je dat nu pas? Die staat al zó lang!
Kan 'm nog herinnerenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kun je de uitspraak nog wel herinneren of was je te dronken?
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kan 'm nog herinneren![]()
Had wel wat op meen ik (was vrij, bla bla), maar postte het met m'n 'volle verstand'. Naja verstand, soms ben ik wat impulsief
Dat zegt niet altijd wat natuurlijkquote:
Dat maakt voor je maag niets uit.quote:
Gersjuhquote:
bobbyquote:
geen problemen mee als de dames dat doenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:28 schreef Marurk het volgende:
rap is voor negertsquote:
quote:Ik denk in elk hokje, en backspace het niet.
En basically naah, vrees ik niets
Of nee, vergeet ik iets, moet ik uit Zwolle komen om die spotlight te pakken ben ik een laserdief
Of moet ik Rotterdammer wezen, psycho bij hypotheses als dit,
Ik wijs al die jack rappers naar de uitgang.
Wordt verweten om mijn eigen spot, daarbuiten wordt
Ieder herenigd als bloed en fam.
Zuid, West, Oost, Noord en..
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:26 schreef mike_hunt het volgende:
Nee hoor, kom maar op met die mannenpap![]()
'Puuut a banana in your ear'quote:
BOH! Die foto in je sig waar jij op bed ligtquote:
Ja, daar had ik ook een WTF bijquote:
quote:
Is het ook. Zuip nooit in de middagquote:
Beledig mijn paint kunsten niet. Dankjewel.quote:
Pics?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:50 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil jullie voorstellen aan Heidi. Ze woont in Helsinki.
Too old.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pics?
Oh nee, staat er al.... telefoonnummer?
Daar had je donderdag ook geen problemen meequote:
Ik wist niet dat er ook een negerin versie van Nana was.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb die in het bruin
Heidi wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar had je donderdag ook geen problemen mee
Ze moet niet zeuren.quote:
een bananen-outfit ?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb die in het bruin
De bril.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er ook een negerin versie van Nana was.
Oh.quote:
het was een complimentquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beledig mijn paint kunsten niet. Dankjewel.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BOH! Die foto in je sig waar jij op bed ligt
Groot zat voor een krentenbol.quote:
True that.quote:
Die kun je gewoon kopen op de markt oid.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:56 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook van die hippiedoeken.
Ook gehad, maar heb nu een waterbedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb anders een 2 persoons boxspring.![]()
Zeeziek.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ook gehad, maar heb nu een waterbed
Zelf geen geklotsquote:
Heerlijk als je zo'n groot bed voor je uppie hebt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb anders een 2 persoons boxspring.![]()
Oh, haal voor mij ook een pak melk?quote:
Weet ik. Maar ik heb geen zin om nu naar de markt te gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die kun je gewoon kopen op de markt oid.
Inderdaad, ze is toch boodschappen doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:02 schreef Biogarde het volgende:
We kunnen wel met z'n allen bij Krentenbol. in bed gaan liggen
Gewoon, omdat het kan.
En het is nog wel zo mooi weer!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik heb geen zin om nu naar de markt te gaan.
En dus ben ik naar buut'n!quote:
omdat het een goed topic is..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:59 schreef Biogarde het volgende:
Acinonyx: waarom kick je dat topic nou?
houwe zoquote:
Dan zou ik daar maar eens verandering in brengen.quote:
quote:
Klopt, maar als je per se binnen MOET hangen omdat je (ja, in het weekend) nog aan een groot project moet werken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou ik daar maar eens verandering in brengen.Het is veuls te mooi weer om binnen te hangen.
Niet zoveel drinken he! is niet goed voor jequote:
Neem jij die hippiedoeken maar, neem ik dat wijf.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:56 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het niet doen, ze heeft vast een heg daarbeneden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Neem jij die hippiedoeken maar, neem ik dat wijf.
quote:
haha ok tyquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:55 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
owja ik heb die vent gemaild voor loten
huh wiequote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:58 schreef postmortum het volgende:
die tally is allang blij als ze een warme worst krijgtheb je haar fobo al eens bekeken
Ik kan ook in de breedte liggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heerlijk als je zo'n groot bed voor je uppie hebt.
Vergeten.quote:
Zij is best baas.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:56 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:39 schreef Krentenbol. het volgende:
Wie weet waar dit van is?
[ afbeelding ]
Er zijn er wel meer:quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:21 schreef Smart_ass het volgende:
Die andere Holland's zijn (snel)wegen volgens mij. Kijk maar eens op google maps. Als je daar Holland, United States intikt krijg je maar 1 plaats.
Oh raar. Want als je op maps zoekt zie je overal ook echt een zipcode bijstaan, en als je erop klikt zie je dat het gewoon wegen zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:23 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer:
http://en.wikipedia.org/wiki/Holland_(disambiguation)
Maar dat zijn vooral kleine gehuchtjes.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ga even fappen dan. Ruim deze keer wel even je papiertjes op
OK, bedankt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:47 schreef Hetiszover het volgende:
Het is Elin Grindemyr trouwens.
Dan heb je wat voor straks
Ik heb laatst een a4-tje in mijn broekzak laten zitten toen die de wasmachine in ging. Kwam alles er verneukt uit, echt kut.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:56 schreef Florian_ het volgende:
usb stick in mn broekzak laten zitten toen ik m'n broek in de wasmachine deed. Stonden belangrijke dingen voor m'n studie op, en nu doet ie het niet meer
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom ben jij besneden eigenlijk?
Powned!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:56 schreef Florian_ het volgende:
usb stick in mn broekzak laten zitten toen ik m'n broek in de wasmachine deed. Stonden belangrijke dingen voor m'n studie op, en nu doet ie het niet meer
Oké. Dan denk ik dat zijn voorhuid niet meer om zijn eikel wilde.quote:
Zoiets jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké. Dan denk ik dat zijn voorhuid niet meer om zijn eikel wilde.
Ik heb dat een keer gelezen toen ik me verveelde. Toen ik nog patholoog-anatoom wilde worden. Nu nog steeds, maar het duurt me te lang.quote:
Ik woon nu ff een paar maanden in het buitenland, maar ik zit op de CHE en ik ben 21.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hee maar jij woont in Ede. Waar zit je op school enzo dan? En hoe oud ben je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |