Ik wist niet dat er ook een negerin versie van Nana was.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb die in het bruin
Heidi wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar had je donderdag ook geen problemen mee
Ze moet niet zeuren.quote:
een bananen-outfit ?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb die in het bruin
De bril.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er ook een negerin versie van Nana was.
Oh.quote:
het was een complimentquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beledig mijn paint kunsten niet. Dankjewel.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BOH! Die foto in je sig waar jij op bed ligt
Groot zat voor een krentenbol.quote:
True that.quote:
Die kun je gewoon kopen op de markt oid.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:56 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook van die hippiedoeken.
Ook gehad, maar heb nu een waterbedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb anders een 2 persoons boxspring.![]()
Zeeziek.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ook gehad, maar heb nu een waterbed
Zelf geen geklotsquote:
Heerlijk als je zo'n groot bed voor je uppie hebt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb anders een 2 persoons boxspring.![]()
Oh, haal voor mij ook een pak melk?quote:
Weet ik. Maar ik heb geen zin om nu naar de markt te gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die kun je gewoon kopen op de markt oid.
Inderdaad, ze is toch boodschappen doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:02 schreef Biogarde het volgende:
We kunnen wel met z'n allen bij Krentenbol. in bed gaan liggen
Gewoon, omdat het kan.
En het is nog wel zo mooi weer!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik heb geen zin om nu naar de markt te gaan.
En dus ben ik naar buut'n!quote:
omdat het een goed topic is..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:59 schreef Biogarde het volgende:
Acinonyx: waarom kick je dat topic nou?
houwe zoquote:
Dan zou ik daar maar eens verandering in brengen.quote:
quote:
Klopt, maar als je per se binnen MOET hangen omdat je (ja, in het weekend) nog aan een groot project moet werken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou ik daar maar eens verandering in brengen.Het is veuls te mooi weer om binnen te hangen.
Niet zoveel drinken he! is niet goed voor jequote:
Neem jij die hippiedoeken maar, neem ik dat wijf.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:56 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het niet doen, ze heeft vast een heg daarbeneden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Neem jij die hippiedoeken maar, neem ik dat wijf.
quote:
haha ok tyquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:55 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
owja ik heb die vent gemaild voor loten
huh wiequote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:58 schreef postmortum het volgende:
die tally is allang blij als ze een warme worst krijgtheb je haar fobo al eens bekeken
Ik kan ook in de breedte liggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heerlijk als je zo'n groot bed voor je uppie hebt.
Vergeten.quote:
Zij is best baas.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:56 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |