Ik wist niet dat er ook een negerin versie van Nana was.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb die in het bruin
Heidi wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar had je donderdag ook geen problemen mee
Ze moet niet zeuren.quote:
een bananen-outfit ?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb die in het bruin
De bril.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er ook een negerin versie van Nana was.
Oh.quote:
het was een complimentquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beledig mijn paint kunsten niet. Dankjewel.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BOH! Die foto in je sig waar jij op bed ligt
Groot zat voor een krentenbol.quote:
True that.quote:
Die kun je gewoon kopen op de markt oid.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:56 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook van die hippiedoeken.
Ook gehad, maar heb nu een waterbedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb anders een 2 persoons boxspring.![]()
Zeeziek.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ook gehad, maar heb nu een waterbed
Zelf geen geklotsquote:
Heerlijk als je zo'n groot bed voor je uppie hebt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb anders een 2 persoons boxspring.![]()
Oh, haal voor mij ook een pak melk?quote:
Weet ik. Maar ik heb geen zin om nu naar de markt te gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die kun je gewoon kopen op de markt oid.
Inderdaad, ze is toch boodschappen doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:02 schreef Biogarde het volgende:
We kunnen wel met z'n allen bij Krentenbol. in bed gaan liggen
Gewoon, omdat het kan.
En het is nog wel zo mooi weer!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik heb geen zin om nu naar de markt te gaan.
En dus ben ik naar buut'n!quote:
omdat het een goed topic is..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:59 schreef Biogarde het volgende:
Acinonyx: waarom kick je dat topic nou?
houwe zoquote:
Dan zou ik daar maar eens verandering in brengen.quote:
quote:
Klopt, maar als je per se binnen MOET hangen omdat je (ja, in het weekend) nog aan een groot project moet werken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou ik daar maar eens verandering in brengen.Het is veuls te mooi weer om binnen te hangen.
Niet zoveel drinken he! is niet goed voor jequote:
Neem jij die hippiedoeken maar, neem ik dat wijf.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:56 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het niet doen, ze heeft vast een heg daarbeneden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Neem jij die hippiedoeken maar, neem ik dat wijf.
quote:
haha ok tyquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:55 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
owja ik heb die vent gemaild voor loten
huh wiequote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:58 schreef postmortum het volgende:
die tally is allang blij als ze een warme worst krijgtheb je haar fobo al eens bekeken
Ik kan ook in de breedte liggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heerlijk als je zo'n groot bed voor je uppie hebt.
Vergeten.quote:
Zij is best baas.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:56 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:39 schreef Krentenbol. het volgende:
Wie weet waar dit van is?
[ afbeelding ]
Er zijn er wel meer:quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:21 schreef Smart_ass het volgende:
Die andere Holland's zijn (snel)wegen volgens mij. Kijk maar eens op google maps. Als je daar Holland, United States intikt krijg je maar 1 plaats.
Oh raar. Want als je op maps zoekt zie je overal ook echt een zipcode bijstaan, en als je erop klikt zie je dat het gewoon wegen zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:23 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer:
http://en.wikipedia.org/wiki/Holland_(disambiguation)
Maar dat zijn vooral kleine gehuchtjes.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ga even fappen dan. Ruim deze keer wel even je papiertjes op
OK, bedankt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:47 schreef Hetiszover het volgende:
Het is Elin Grindemyr trouwens.
Dan heb je wat voor straks
Ik heb laatst een a4-tje in mijn broekzak laten zitten toen die de wasmachine in ging. Kwam alles er verneukt uit, echt kut.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:56 schreef Florian_ het volgende:
usb stick in mn broekzak laten zitten toen ik m'n broek in de wasmachine deed. Stonden belangrijke dingen voor m'n studie op, en nu doet ie het niet meer
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom ben jij besneden eigenlijk?
Powned!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:56 schreef Florian_ het volgende:
usb stick in mn broekzak laten zitten toen ik m'n broek in de wasmachine deed. Stonden belangrijke dingen voor m'n studie op, en nu doet ie het niet meer
Oké. Dan denk ik dat zijn voorhuid niet meer om zijn eikel wilde.quote:
Zoiets jaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké. Dan denk ik dat zijn voorhuid niet meer om zijn eikel wilde.
Ik heb dat een keer gelezen toen ik me verveelde. Toen ik nog patholoog-anatoom wilde worden. Nu nog steeds, maar het duurt me te lang.quote:
Ik woon nu ff een paar maanden in het buitenland, maar ik zit op de CHE en ik ben 21.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hee maar jij woont in Ede. Waar zit je op school enzo dan? En hoe oud ben je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |