Nu je 't zegt..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:57 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Haar linkertiet zit trouwens wel raar ten opzichte van haar rechtertiet
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:59 schreef gers het volgende:
Die ene tiet is al leeggezogen door een ander kind
ziet er gezond uitquote:
Hoe kom je daar aanquote:
die keira is wel stevig maar daar is iig geen mod overheen geweestquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:01 schreef Hetiszover het volgende:
Oké, je moet kiezen:
Die zwangere vrouw of Keira Knightley![]()
[ afbeelding ]
Fapfapfapquote:
Echt hequote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:03 schreef Emimich het volgende:
Wat zijn die mannen toch vies in die filmpjes van Stacey!
De TT deed mij denken aan een oud topic.quote:
Bwhehe. Waarom kijk je dat?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:03 schreef Emimich het volgende:
Wat zijn die mannen toch vies in die filmpjes van Stacey!
hij zit te fappenquote:
trustequote:
quote:Die ene tiet is al leeggezogen door een ander kind
Groot gelul, ik heb geen enkele vervelende opmerking over die foto's geplaatst.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:23 schreef Biogarde het volgende:
Opbokken met die foto's uit OUD. En ja Emimich, je post ze enkel om te trollen. We zijn niet achterlijk.
Nee, dat moest er nog eens bij komen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Groot gelul, ik heb geen enkele vervelende opmerking over die foto's geplaatst.
Waar is de humor?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:28 schreef gers het volgende:
ga ik naar de hel als ik hierom moet lachen![]()
[ afbeelding ]
Whiskey bewaar je ook in een kelderquote:
Pak het probleem dan bij de juiste bron aan. Eigenlijk zie ik wel een analogie tussen het aardige topic dat moet sluiten door de matige reacties en het plaatsen van een foto die verwijderd wordt door mogelijk lullige reacties. In beide gevallen wordt de verkeerde bron aangepakt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:25 schreef Biogarde het volgende:
Nee, dat moest er nog eens bij komen.
het etiket, whiskey wordt beter als je t lang bewaard (in een kelder ofzo)quote:
dat maakt hem wel leuker iddquote:
Jij bent de troll, jij bent de voedingsbron en anderen reageren daarop. Niet zo lastig toch? We kennen je langer dan vandaag. Foto post je niet om ons allemaal op de hoogte te brengen omtrent de vorderingen van die zwangerschap.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Pak het probleem dan bij de juiste bron aan. Eigenlijk zie ik wel een analogie tussen het aardige topic dat moet sluiten door de matige reacties en het plaatsen van een foto die verwijderd wordt door mogelijk lullige reacties. In beide gevallen wordt de verkeerde bron aangepakt.
zet m in je ava danquote:
Nee inderdaad, gewoon om te laten zien hoe de vrouw van Juup er uitziet. Dat lijkt me an sich toch niet verkeerd?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:32 schreef Biogarde het volgende:
Jij bent de troll, jij bent de voedingsbron en anderen reageren daarop. Niet zo lastig toch? We kennen je langer dan vandaag. Foto post je niet om ons allemaal op de hoogte te brengen omtrent de vorderingen van die zwangerschap.
Biogarde. En nu?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:33 schreef Meneer_Krabs het volgende:
Welke mod verwijderde mijn bericht?
Slaat als een lul op een drumstel in jouw geval.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee inderdaad, gewoon om te laten zien hoe de vrouw van Juup er uitziet. Dat lijkt me an sich toch niet verkeerd?
huh wat?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:35 schreef Meneer_Krabs het volgende:
Ik vind Fritzl maar een héél vies mannetje maar zijn laatste wens maakte me wel heel erg hard aan het lachen.
Nog één keer de polonaise lopenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zittie ons een beetje warm te maken.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:39 schreef Meneer_Krabs het volgende:
[..]
Nog één keer de polonaise lopen![]()
![]()
Kwam hij met die bewakers in de polonaise die zaal uitgelopen, ik ging plat!!1![]()
serieus?, gifje!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:39 schreef Meneer_Krabs het volgende:
[..]
Nog één keer de polonaise lopen![]()
![]()
Kwam hij met die bewakers in de polonaise die zaal uitgelopen, ik ging plat!!1![]()
MODS!quote:
meneer krabsquote:
hoezo?quote:
Inderdaad te rustig hier.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:55 schreef Gupje het volgende:
Godver is het hier nou rustig of ligt dat aan mij
Remlof banned iedereen die niet rustig is.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:55 schreef Gupje het volgende:
Godver is het hier nou rustig of ligt dat aan mij
Dat was echt, ik heb het op tv gezien. In het Duits ging het zoietsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hoezo?
ik zag het al helemaal voor me, hij zo met zijn ordner zwaaien terwijl die bewakers zo heel bij achter hem aanhobbelden
Dus ik moet me in houdenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Remlof banned iedereen die niet rustig is.
Echt waar, gingen ze ook zo de trap af enzo!?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:57 schreef Meneer_Krabs het volgende:
[..]
Dat was echt, ik heb het op tv gezien. In het Duits ging het zoiets
[insert heel Fritzls naam] of die aanwezig was, 'aanwezig', volgens de Oostenrijkse wet heb je recht op een laatste wens blabla wat zou het zijn, nog een keer de polonaise doen, 'Pardon?', nog een keer de polonaise lopen! En toen zag je het volgende beeld die bewakers in een kringetje om hem heen in de polonaise de zaal uitlopen.
Je zag het maar een paar sec, de bewakers vonden het niet tof.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Echt waar, gingen ze ook zo de trap af enzo!?
Kom net thuis, het is dus niet achter mijn pc gebeurdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:00 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik niet.
FOK!'en in combinatie met lamzuipen (en verder niks) is wel een beetjeIMO.
Dan is hetquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kom net thuis, het is dus niet achter mijn pc gebeurd
ga gewoon pittenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:02 schreef Florian_ het volgende:
Nog iets leuks te melden? Anders ga ik pitten
Ben een beetje duf na dat bier
Ik ookquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:02 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dan is het
Ik ben donderdag (!) al brak geweest, dus vanavond even rustig aan.
Maar wel gezellig (behalve de dag erna danquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:05 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik ookavondjes voetbal zijn niet goed voor een mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |