quote:23-00
Weezer - Pork And Beans
Phoenix - 1901
Ting Tings - Great DJ
Lukas Batteau - live in de studio (2)
OMD - Electricity
Lady Gaga - Pokerface
Tiga - Shoes
The Kooks - Do You Wanna
Ella Bandita - Poison She
Doves - Kingdom Of Rust
Kanye West ft Chris Martin - Homecoming
HIT ME TV - Not A Real Talent
Volgens mij is dat helemaal in, gestoorde brutale wijven.Vorige week bij Siebelink en Stenders op KX was de band PEP te gast, wat een gestoorde wijven waren dat zeg en hondsbrutaalquote:
Nou. "Lekker gek doen". Alleen in het geval van Elle is dat niet gespeeld volgens mijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij is dat helemaal in, gestoorde brutale wijven.Vorige week bij Siebelink en Stenders op KX was de band PEP te gast, wat een gestoorde wijven waren dat zeg en hondsbrutaal
Okay dan!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
6000 grens is gehaald
pEp was best wel aardig trouwensquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou. "Lekker gek doen". Alleen in het geval van Elle is dat niet gespeeld volgens mij.
Maar wel okay verder.
OJA, pEp. Wel eens wat over gelezen. Ik vind de zang, vooral in de coupletten behoorlijk matig. Refrein is daarentegen erg leuk wat het geheel wel aardig maakt en mij deed besluiten het nummer toe te voegen aan mijn YT-favorietenquote:
Willen wij dat weten?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zei alleen "toedeloe"
maar ben echt heul druk met andere dingen hoor
Ja... en Limburg krijgt Ellen ten Damme en Boris...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
wtf de Tings Tings op het bevrijdingsfestival @ Grunn?! Zo, dan ga ik zeker weer even kijken
Ellen ten Damme is soooo much cooler dan die Killers van jequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja... en Limburg krijgt Ellen ten Damme en Boris...![]()
![]()
Enige dikke vette lichtpunt is dan wel weer Dewolff
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ellen ten Damme is soooo much cooler dan die Killers van je.
Jaja en nu geen aandacht hebben voor ons. 't is wel duidelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zei alleen "toedeloe"
maar ben echt heul druk met andere dingen hoor
Tering!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Utrecht
Giovanca, Ellen ten Damme & Isis, Heideroosjes, Miss Montreal, Vive la Fête, Storybox, GEM en Kyteman's Hiphop Orkest.
jij bent weer helemaal terug met veel posten op fokquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaja en nu geen aandacht hebben voor ons. 't is wel duidelijk
DeWolff is echt gruwelijk !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja... en Limburg krijgt Ellen ten Damme en Boris...![]()
![]()
Enige dikke vette lichtpunt is dan wel weer Dewolff
As ik wat mag zeggen; ik vind die ene poot c.q. been van het paard een beetje raar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vast niet, maar hier komt ie:
[ afbeelding ]
ons familiewapen
http://94.100.113.188/524(...)24330880_5_iFe4.jpeg
mijn voorouders
80 maar?! dat is niets manquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij bent weer helemaal terug met veel posten op fok
man je zat over de 80 posts vorige topic
Oeh! Leuk , stambomen.Ik ben best wel een geschiedenis freakquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vast niet, maar hier komt ie:
[ afbeelding ]
ons familiewapen
[ afbeelding ]
mijn voorouders
http://www.bevrijdingsfestivalgroningen.nl/quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
DeWolff is echt gruwelijk !boris moet je maar net van houden al vind ik zijn nieuwe single wel aardig. Is de line-up van Grunn al bekend?
.
Thanks! de eerste namen zien er goed uit! Zeker Voicst en de Ting Tings. Ben benieuwd naar hetgeen wat ook nog gaat komenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
http://www.bevrijdingsfestivalgroningen.nl/
Ting Tings, Liam Finn, Voicst, The Subs en The Opposites. Ook al zo vet!
Heheh. Maar die 'tijdmachine'. Really?quote:[b]Op vrijdag 20 maart 2009 23:28 schreef TheZapster het volgende:[/b
In de vreselijke stad waar ik woon![]()
Leuk liedje als je de zang wegdenktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heheh. Maar die 'tijdmachine'. Really?
streep door de gezamenlijke uitzending heen zettenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heheh. Maar die 'tijdmachine'. Really?
* muisje-eliza ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oeh! Leuk , stambomen.Ik ben best wel een geschiedenis freak
Ik hou mijn hand bij de knop.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:34 schreef -Hans- het volgende:
Cos, zet 'm alvast wat harder want zometeen komt een vette plaat !
is ie al lid?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:36 schreef -Hans- het volgende:
11 jaar en dan nog zo laat naar 3FM luisteren. Stoer!
Overgrootvader?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza ook
geschiedenis was t enige vak op school wat ik leuk vond![]()
[ afbeelding ]
mn moeders opa...hoe heet dat voor mij?
arm beestje als baasje een lcd gaat kopen van iiyamaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:38 schreef -Hans- het volgende:
Een kat aan het kammen?!
Die van mij ligt te bakken op het CRT-scherm(dat is een warmte liefhebber)
Overgrootvaderquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza ook
geschiedenis was t enige vak op school wat ik leuk vond![]()
[ afbeelding ]
mn moeders opa...hoe heet dat voor mij?
Ja, dat gaat nog leuk wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
arm beestje als baasje een lcd gaat kopen van iiyama
Is tof ja. Die open hi-hats op bassdrum ook welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:39 schreef LeonH het volgende:
Zo verliefd op dat basloopje onder die Tiga plaat
Vond o.a. Mr. Maker ook veel leukerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:42 schreef Brennel het volgende:
Do you wanna make love to me?
Ik vind deze niet zo leuk
Wrijf het er maar in. Ik moet morgen van 16.00 tot 1.00 en zondag van 21.00 tot 1.00 werkenquote:
Catchy! Dat albumpje bevat sowieso wel aardige nummers. Destijds wel aardig veel gedraaidquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:43 schreef TheZapster het volgende:
Dit vind ik dan een aardig nummer![]()
Zit tenminste wat pit in vergeleken bij die troep die ze normaal maken
Ik heb er nu 2 weken onagebroken opzittenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in. Ik moet morgen van 16.00 tot 1.00 en zondag van 21.00 tot 1.00 werken
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:42 schreef cosmick het volgende:
Hans, dansen!
absurde werktijdenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in. Ik moet morgen van 16.00 tot 1.00 en zondag van 21.00 tot 1.00 werken
Helaas, te laat....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik wil toch eerst een foto van je hoor en eventueel daarna een drankje voor we zover gaan
Oke, jij wint. Geniet van je weekend!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er nu 2 weken onagebroken opzitten. En dat weekend daarvoor was alleen zondag
dus op een dag na 3 weken
.
I want you back?quote:
Dank jequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:48 schreef Brennel het volgende:
[..]
Oke, jij wint. Geniet van je weekend!
Ik kan het zelfs meezingen maar het kwartje wil niet vallenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan ben jij al verder dan ik, ik weet zelfs niet waar ik moet zoeken
Eh, nee, half gelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is wat geworden met Roel
Waar zoek je naar eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik kan het zelfs meezingen maar het kwartje wil niet vallen
Zit nu te denken aan Wendy en Lisa - Are You My Baby?
Ik moest aan Jackson Five denkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Zat eerst ook te denken aan should i stay or should i go
Ah. Geen idee.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Naar de naam van de artiest/naam titel van het liedje wat Der Rudy net speelde
quote:
Ja, me too. Dat refreinquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Des te vaker ik het hoor, des te leuker het wordt.
Zing het even voor onsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik kan het zelfs meezingen maar het kwartje wil niet vallen
Zit nu te denken aan Wendy en Lisa - Are You My Baby?
G' night Brennelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:55 schreef Brennel het volgende:
Goed, ik ga kijken of m'n bedje nog op dezelfde plek staat, en of m'n klieren willen stoppen met klieren.
G'night
Jij houdt wel van die housebeat he, ouwe gabber!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ik ook nog even aangedacht![]()
wat een plaat van hit me tv ! Ge-wel-dig !!!
Mocht je je bed niet kunnen vinden, wij zitten hier nog wel evenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:55 schreef Brennel het volgende:
Goed, ik ga kijken of m'n bedje nog op dezelfde plek staat, en of m'n klieren willen stoppen met klieren.
G'night
Daar begin ik niet aanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zing het even voor ons![]()
Of typ de tekst ff fonetisch hier
Zekers! 't is niet meer het stampwerk van vroeger (eathquake/thunderdome/hellraiser/Nightmare @ r'dam) maar ben niet vies van up-tempo werkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jij houdt wel van die housebeat he, ouwe gabber!
Je had gelijk !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:58 schreef Brennel het volgende:
Eigenlijk wil ik het antwoord ook nog wel weten, dus dat wacht ik nog even af.
Ohjee, een slaapmuz....zzzz.....
Echt?quote:
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Ultimate Kaos - Casanova
Emiliana Torrini - Jungle Drum
White Lies - Death
Franz Ferdinand - No You Girls
The Bucketheads - The Bomb
Bloc Party - Signs (Armand Van Helden remix)
Duffy - Stepping Stone
The Whitest Boy Alive - 1517
C-Mon & Kypski - Make My Day
Loney Dear - Airport Surroundings
Live Request:
1. Urban Dance Squad - Demagogue (Lowlands 2006)
2. Coldplay - Yellow (Lowlands 2000)
3. Fun Loving Criminals - Scooby Snacks (Lowlands 2006)
Morgenochtend weerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vanmorgen moest ik nog het ijs van mijn ruiten krabben.
Glibberpop.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:03 schreef Sirolf het volgende:
Dit is toch wel erg fout...
Maar 1x per week moet kunnen.
Yupquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:03 schreef cosmick het volgende:
> The Bucketheads - The Bomb
Chicago-sample he, Zapster!
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die mag best is in mijn bed jane komen spelenop basis van die 1ste foto
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:06 schreef -Hans- het volgende:
Jungle Drum
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga hem op bedje luisteren , White lies zijn superquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:08 schreef -Hans- het volgende:
YES !!! zometeen White Lies - Death![]()
dan gaat 'ie weer even snoeihard
Ik heb toch wat meer met die 2e fotoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij mij juist op basis van die 2e fotoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jup, maar ze mogen wel met wat nieuws komenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik ga hem op bedje luisteren , White lies zijn super
Kypski rocks! Tevens leuke drummerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:13 schreef -Hans- het volgende:
C-Mon & Kypski - Make My Day ook op de list, maar het zal wel de radio edit zijn waar ze het scratch gedeelte uit hebben gesloopt....
Klote harmonica ook weer
Jammer genoeg niet bij kunnen zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
white lies was erg goed vorige week in de Melkweg. strak bandje en nog lekker jong en fris
To lose my life was toch ook aardig of is die nog niet uit?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maar is wel toe aan nieuwe single er naast
Niet als single dus krijgt het in nl geen kansquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
To lose my life was toch ook aardig of is die nog niet uit?
Oh ok, ik luister dan niet zo vaak 3FM meer en wel veel KX en daar wordt To lose my life vaak gedraaid.Meestal is dat wel een teken dat het hier ook op single uitkomt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet als single dus krijgt het in nl geen kans
Zeker! vandaag ook weer 2 bijzonder fijne pizza's gehadquote:
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker! vandaag ook weer 2 bijzonder fijne pizza's gehad. Maar ik versta de hele tijd " pizza' " in the plaat van de The Bucketheads
wij hebben One Month Off wel gedraaid, maar als enige vrees ikquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:32 schreef TheZapster het volgende:
Bloc Party![]()
Waarom hoor je nooit, One month off op 3FM
Nope, maar het is niet vaak op 3FM te horen geweest..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
wij hebben One Month Off wel gedraaid, maar als enige vrees ik
zaterdag 07-03-2009 04:00 Bloc Party One Month Off Ekdom in de Nachtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Weer trouwens bij die Miranda.. Ben totaal geen fan van haar show (luister ook eigenlijk niet), maar qua muziek pakt ze af en toe bijzonder verrassend uit. Zij wil ook nog wel eens MGMT - Kids draaien..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
zaterdag 07-03-2009 04:00 Bloc Party One Month Off Ekdom in de Nacht
maandag 23-02-2009 00:58 Bloc Party One Month Off X-Noizz
dinsdag 10-02-2009 18:52 Bloc Party One Month Off Coen & Sander Show
maandag 09-02-2009 00:58 Bloc Party One Month Off X-Noizz
vrijdag 06-02-2009 23:08 Bloc Party One Month Off MoveYourAss
Niet als enige maar het wordt wel genegeerd door de rest lijkt het![]()
Zelfs bij 3voor12 niet eens
Verdomd goed nummer is het![]()
Mn broertje vroeg zich af of je zijn boxershort al verstuurd had.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Verslaafdequote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:38 schreef cosmick het volgende:
Nou, nog eeeeeeeeeeeeeeen keer pEp voor het slapen gaan.
Jah, da's jammer. Maar wel fijn dat die drumster niet meedeedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Verslaafde![]()
Die kontjes voegen ook wel wat toe, behalve van die 2 gozers dan he ( ik ben geen homo hoor hehehehe)
Ik zit maar steeds te kijken naar die ene met die donkerblauwe onderbroek en dat grijze shirtje, die heeft een prachtig lichaam als ik het zo ziequote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jah, da's jammer. Maar wel fijn dat die drumster niet meedeed.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Was het maar waar, ik hoor Duffy
Nou, dan ga ik voor die lichtblauwe onderbroek, grijze broek en donkerblauwe shirtjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zit maar steeds te kijken naar die ene met die donkerblauwe onderbroek en dat grijze shirtje, die heeft een prachtig lichaam als ik het zo zie
Zo erg is dit nummer toch niet ?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Was het maar waar, ik hoor Duffy
Die met dat buikjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik voor die lichtblauwe onderbroek, grijze broek en donkerblauwe shirtje!
* eens !quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:52 schreef TheZapster het volgende:
Urban Dance Squad moet winnen natuurlijk
Dat wijf is zo arrogant, hè? Ik vond het meer dan terecht dat ze vorig jaar faalde op het ESF.quote:
Beter toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:52 schreef TheZapster het volgende:
Urban Dance Squad moet winnen natuurlijk
Maar het zal wel weer Coldplay worden, de 3FM luisteraars een beetje kennende![]()
Het was kort maar krachtigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ok dan laatste plaatje voor ons deze week.
tot volgende week!
oh en morgen zit rudy bij Mooi Weer De Leeuw, dus kijken
Ben jij dit trouwens?Aan je muzieksmaak in je favorieten te zien welquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik voor die lichtblauwe onderbroek, grijze broek en donkerblauwe shirtje!
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nog steeds bezig met je stamboom?
die kijkt Gielquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je man/vriend er blij mee dat je zoveel tijd daar aan besteed?
Die arme jongen zit dus giel (quote:
Vrouwenemancipatiequote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:09 schreef muisje-eliza het volgende:
de puter staat naast de bank en we zitten samen op de bank![]()
soort van vrouwenemancipatie
Ik zou dit nooit over me heen laten komen. Altijd de baas over welk apparaat dan ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die arme jongen zit dus giel () te kijken terwijl jij achter de pc zit?
![]()
Ga je verplichtingen als vrouw/vriendin eens doen vrouwmens!
nee hoor, radio ging weer net na 7 uur aan. Volgens mij is onze jongste Domien fanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik wil net zeggen, ben toch niet de enige die wakker is om naar wakkere Domien te luisteren?
Mogguh
Aww, cute!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee hoor, radio ging weer net na 7 uur aan. Volgens mij is onze jongste Domien fan
Wat een vervelende omgeving , lekker hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:38 schreef Jannekje7 het volgende:
Nog 1 maand voor we naar Formentera gaan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ergquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Na de PSB Alarm zal 3FM vanaf volgende week woensdag ook een 'Serious Talent'-alarm invoeren, op verzoek van de artiesten zelf.
Ze hebben zeker tijd over nu ze niet meer auto mogen rijdenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is een proef, daarna beslist de directie of het alarm wordt voortgezet.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:38 schreef Jannekje7 het volgende:
Nog 1 maand voor we naar Formentera gaan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:23 schreef 3FMaster het volgende:
Toch eens luisteren als ik op het station sta![]()
Is dit trouwens die Fok!ker?
Tuffie?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar de manier waarop Tuffie 's-Hertogenbosch omroept.![]()
Bij Connexxion heb ik meer het gevoel dat Mary de haltes wel normaal aankondigt.
Tuffie Vos is verantwoordelijk voor de omroepen bij NS, Marion Jager (en niet tante Annie zoals de bussjoofs je wijs willen maken) bij Connexxion.quote:
Eigenlijk mis ik de stem van Arie Leenman, ik hoor hem bijna alleen op Schiphol.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:34 schreef muisje-eliza het volgende:
ze heeft een eigen website:P
http://www.tuffievos.nl/
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:50 schreef Sersjee het volgende:
In de zon en uit de wind is het gewoon warm.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:53 schreef -Hans- het volgende:
Ja, dit moet wel wat worden. Klinkt als een leuke meid
Is wel vaker gebeurd hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:54 schreef Ofyles2 het volgende:
JA!!!
Eindelijk iemand die voor de 75 euro gaat.
euh mn aanvraag is verlopen wat is t?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:58 schreef Sersjee het volgende:
Voor wie 30 juni niets te doen heeft en een hele mooie avond wil hebben: http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=5486844&l=NL&C=
Ik ben nu ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh mn aanvraag is verlopen wat is t?
Fleet Foxes in Paradiso.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh mn aanvraag is verlopen wat is t?
oh ik ben weer zo een noob dat ik eerst ff de muziek moet luisteren want er gaan geen cowbellen rinkelenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:59 schreef muisje-eliza het volgende:
alle 13 pappa van Gerard Ekdom vanacht
Geweldig!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:59 schreef muisje-eliza het volgende:
alle 13 pappa van Gerard Ekdom vanacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |