Jammer. Wie zet dat ding nou op de playlist..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
spaceman , showstopper van het uur
Valt me op dat we steeds vaker hekel aan dezelfde nummers hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
spaceman , showstopper van het uur
komt omdat 3fm te vaak dezelfde mindere nummers draaitquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Valt me op dat we steeds vaker hekel aan dezelfde nummers hebben
Jij kan als Killers fan natuurlijk niet de band kritisch beoordelenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:58 schreef LeonH het volgende:
Spaceman is tof!![]()
![]()
Tering De Graafschap ook nog eens gewonnen...
Ik ben gewoon jaloers op jou he, volgend jaar mag je naar De Langeleegte, dat is al een droom van me sinds ik naar Ajax gaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:58 schreef LeonH het volgende:
Tering De Graafschap ook nog eens gewonnen...
Maar je krijgt er wel energie vanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je had het over vocht, cola is troep, bier is goed vocht
quote:23-00
Weezer - Pork And Beans
Phoenix - 1901
Ting Tings - Great DJ
Lukas Batteau - live in de studio (2)
OMD - Electricity
Lady Gaga - Pokerface
Tiga - Shoes
The Kooks - Do You Wanna
Ella Bandita - Poison She
Doves - Kingdom Of Rust
Kanye West ft Chris Martin - Homecoming
HIT ME TV - Not A Real Talent
Terwijl ik persoonlijk uur 1 al heel ergquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
10x beter dan 1ste uur, meer eigen keuze lijkt het ipv de 3fm muziekpolitie
Ene kant heb je gelijk maar vind heus niet ieder nummer fantastisch hoor. Maar dan komt het misschien op 5% ofzo van al die liedjes natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij kan als Killers fan natuurlijk niet de band kritisch beoordelen
Als de fusie doorkomt zul je mij niet meer in het PLS zien. En mocht het Roda blijven. Achja... je blijft je cluppie door dik en dun steunen!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers op jou he, volgend jaar mag je naar De Langeleegte, dat is al een droom van me sinds ik naar Ajax ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |