Heheh. Maar die 'tijdmachine'. Really?quote:[b]Op vrijdag 20 maart 2009 23:28 schreef TheZapster het volgende:[/b
In de vreselijke stad waar ik woon![]()
Leuk liedje als je de zang wegdenktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heheh. Maar die 'tijdmachine'. Really?
streep door de gezamenlijke uitzending heen zettenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heheh. Maar die 'tijdmachine'. Really?
* muisje-eliza ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oeh! Leuk , stambomen.Ik ben best wel een geschiedenis freak
Ik hou mijn hand bij de knop.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:34 schreef -Hans- het volgende:
Cos, zet 'm alvast wat harder want zometeen komt een vette plaat !
is ie al lid?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:36 schreef -Hans- het volgende:
11 jaar en dan nog zo laat naar 3FM luisteren. Stoer!
Overgrootvader?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza ook
geschiedenis was t enige vak op school wat ik leuk vond![]()
[ afbeelding ]
mn moeders opa...hoe heet dat voor mij?
arm beestje als baasje een lcd gaat kopen van iiyamaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:38 schreef -Hans- het volgende:
Een kat aan het kammen?!
Die van mij ligt te bakken op het CRT-scherm(dat is een warmte liefhebber)
Overgrootvaderquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza ook
geschiedenis was t enige vak op school wat ik leuk vond![]()
[ afbeelding ]
mn moeders opa...hoe heet dat voor mij?
Ja, dat gaat nog leuk wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
arm beestje als baasje een lcd gaat kopen van iiyama
Is tof ja. Die open hi-hats op bassdrum ook welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:39 schreef LeonH het volgende:
Zo verliefd op dat basloopje onder die Tiga plaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |