quote:23-00
Weezer - Pork And Beans
Phoenix - 1901
Ting Tings - Great DJ
Lukas Batteau - live in de studio (2)
OMD - Electricity
Lady Gaga - Pokerface
Tiga - Shoes
The Kooks - Do You Wanna
Ella Bandita - Poison She
Doves - Kingdom Of Rust
Kanye West ft Chris Martin - Homecoming
HIT ME TV - Not A Real Talent
Volgens mij is dat helemaal in, gestoorde brutale wijven.Vorige week bij Siebelink en Stenders op KX was de band PEP te gast, wat een gestoorde wijven waren dat zeg en hondsbrutaalquote:
Nou. "Lekker gek doen". Alleen in het geval van Elle is dat niet gespeeld volgens mijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij is dat helemaal in, gestoorde brutale wijven.Vorige week bij Siebelink en Stenders op KX was de band PEP te gast, wat een gestoorde wijven waren dat zeg en hondsbrutaal
Okay dan!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
6000 grens is gehaald
pEp was best wel aardig trouwensquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou. "Lekker gek doen". Alleen in het geval van Elle is dat niet gespeeld volgens mij.
Maar wel okay verder.
OJA, pEp. Wel eens wat over gelezen. Ik vind de zang, vooral in de coupletten behoorlijk matig. Refrein is daarentegen erg leuk wat het geheel wel aardig maakt en mij deed besluiten het nummer toe te voegen aan mijn YT-favorietenquote:
Willen wij dat weten?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zei alleen "toedeloe"
maar ben echt heul druk met andere dingen hoor
Ja... en Limburg krijgt Ellen ten Damme en Boris...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
wtf de Tings Tings op het bevrijdingsfestival @ Grunn?! Zo, dan ga ik zeker weer even kijken
Ellen ten Damme is soooo much cooler dan die Killers van jequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja... en Limburg krijgt Ellen ten Damme en Boris...![]()
![]()
Enige dikke vette lichtpunt is dan wel weer Dewolff
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ellen ten Damme is soooo much cooler dan die Killers van je.
Jaja en nu geen aandacht hebben voor ons. 't is wel duidelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zei alleen "toedeloe"
maar ben echt heul druk met andere dingen hoor
Tering!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Utrecht
Giovanca, Ellen ten Damme & Isis, Heideroosjes, Miss Montreal, Vive la Fête, Storybox, GEM en Kyteman's Hiphop Orkest.
jij bent weer helemaal terug met veel posten op fokquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaja en nu geen aandacht hebben voor ons. 't is wel duidelijk
DeWolff is echt gruwelijk !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja... en Limburg krijgt Ellen ten Damme en Boris...![]()
![]()
Enige dikke vette lichtpunt is dan wel weer Dewolff
As ik wat mag zeggen; ik vind die ene poot c.q. been van het paard een beetje raar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vast niet, maar hier komt ie:
[ afbeelding ]
ons familiewapen
http://94.100.113.188/524(...)24330880_5_iFe4.jpeg
mijn voorouders
80 maar?! dat is niets manquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij bent weer helemaal terug met veel posten op fok
man je zat over de 80 posts vorige topic
Oeh! Leuk , stambomen.Ik ben best wel een geschiedenis freakquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vast niet, maar hier komt ie:
[ afbeelding ]
ons familiewapen
[ afbeelding ]
mijn voorouders
http://www.bevrijdingsfestivalgroningen.nl/quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
DeWolff is echt gruwelijk !boris moet je maar net van houden al vind ik zijn nieuwe single wel aardig. Is de line-up van Grunn al bekend?
.
Thanks! de eerste namen zien er goed uit! Zeker Voicst en de Ting Tings. Ben benieuwd naar hetgeen wat ook nog gaat komenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
http://www.bevrijdingsfestivalgroningen.nl/
Ting Tings, Liam Finn, Voicst, The Subs en The Opposites. Ook al zo vet!
Heheh. Maar die 'tijdmachine'. Really?quote:[b]Op vrijdag 20 maart 2009 23:28 schreef TheZapster het volgende:[/b
In de vreselijke stad waar ik woon![]()
Leuk liedje als je de zang wegdenktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heheh. Maar die 'tijdmachine'. Really?
streep door de gezamenlijke uitzending heen zettenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heheh. Maar die 'tijdmachine'. Really?
* muisje-eliza ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oeh! Leuk , stambomen.Ik ben best wel een geschiedenis freak
Ik hou mijn hand bij de knop.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:34 schreef -Hans- het volgende:
Cos, zet 'm alvast wat harder want zometeen komt een vette plaat !
is ie al lid?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:36 schreef -Hans- het volgende:
11 jaar en dan nog zo laat naar 3FM luisteren. Stoer!
Overgrootvader?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza ook
geschiedenis was t enige vak op school wat ik leuk vond![]()
[ afbeelding ]
mn moeders opa...hoe heet dat voor mij?
arm beestje als baasje een lcd gaat kopen van iiyamaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:38 schreef -Hans- het volgende:
Een kat aan het kammen?!
Die van mij ligt te bakken op het CRT-scherm(dat is een warmte liefhebber)
Overgrootvaderquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza ook
geschiedenis was t enige vak op school wat ik leuk vond![]()
[ afbeelding ]
mn moeders opa...hoe heet dat voor mij?
Ja, dat gaat nog leuk wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
arm beestje als baasje een lcd gaat kopen van iiyama
Is tof ja. Die open hi-hats op bassdrum ook welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:39 schreef LeonH het volgende:
Zo verliefd op dat basloopje onder die Tiga plaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |