Jammer genoeg niet bij kunnen zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
white lies was erg goed vorige week in de Melkweg. strak bandje en nog lekker jong en fris
To lose my life was toch ook aardig of is die nog niet uit?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maar is wel toe aan nieuwe single er naast
Niet als single dus krijgt het in nl geen kansquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
To lose my life was toch ook aardig of is die nog niet uit?
Oh ok, ik luister dan niet zo vaak 3FM meer en wel veel KX en daar wordt To lose my life vaak gedraaid.Meestal is dat wel een teken dat het hier ook op single uitkomt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet als single dus krijgt het in nl geen kans
Zeker! vandaag ook weer 2 bijzonder fijne pizza's gehadquote:
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker! vandaag ook weer 2 bijzonder fijne pizza's gehad. Maar ik versta de hele tijd " pizza' " in the plaat van de The Bucketheads
wij hebben One Month Off wel gedraaid, maar als enige vrees ikquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:32 schreef TheZapster het volgende:
Bloc Party![]()
Waarom hoor je nooit, One month off op 3FM
Nope, maar het is niet vaak op 3FM te horen geweest..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
wij hebben One Month Off wel gedraaid, maar als enige vrees ik
zaterdag 07-03-2009 04:00 Bloc Party One Month Off Ekdom in de Nachtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
wij hebben One Month Off wel gedraaid, maar als enige vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |