Gewoon grenen. En dat ga ik dan eerst beitsen en dan lakken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat gaaf!Wat voor hout heb je Co?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap je wel Miss_S. Voor mij is het net zo normaal als naar de wc gaan en seks. Iedereen doet het, maar ik zal nooit in detail vertellen hoe het er bij mij allemaal aan toegaat
Tofquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Gewoon grenen. En dat ga ik dan eerst beitsen en dan lakken.
Als mijn vriend en ik het over voetbal hebben zegt ie vaak dat ik rustig moet doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha, ik doe dat wel eens voor de grap bij mijn vriend - als hij even alleen over voetbal oid kan praten: dan begin ik een smerig verhaal over ongesteldheid: 'ja, al dat slijm enzo...'.
nee, doe maar niet...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap je wel Miss_S. Voor mij is het net zo normaal als naar de wc gaan en seks. Iedereen doet het, maar ik zal nooit in detail vertellen hoe het er bij mij allemaal aan toegaat
Ik zou dan dus denken dat je het over een lekker stukje vlees hadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als mijn vriend en ik het over voetbal hebben zegt ie vaak dat ik rustig moet doen.
Blijkbaar kan ik gepassioneerd over de Ham van Volendam praten
Fijn. We zijn het eens. Iemand hier van wie je de details wel zou willen horen?quote:
oeh vet, houten vloerenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Gewoon grenen. En dat ga ik dan eerst beitsen en dan lakken.
Zelfde leeftijd, zelfde situatie. Maar ik kreeg op mn kop van mn moeder, want ik wilde niet zeggen wat er was waar mn broertjes bij waren. En we moesten naar schoolquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb even gemist hoe oud Miss_S was, maar ik was nét 12. Maar ik wist ook wel dat het *dat* was. Kan het me nog goed herinnerenOp de wc, echt zo
![]()
en toen "MAAAAAAM!!! IS DIT HET??"
En toen kreeg ik wat lekkers
nee hoor, niet speciaal...maar ik heb wel ineens trek in kipquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Fijn. We zijn het eens. Iemand hier van wie je de details wel zou willen horen?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als mijn vriend en ik het over voetbal hebben zegt ie vaak dat ik rustig moet doen.
Blijkbaar kan ik gepassioneerd over de Ham van Volendam praten
En ik heb maar 75B.. en met het afvallen waarschijnlijk straks weer A...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:10 schreef Miss_S het volgende:
Trouwens een voordeel van al die kip is dat ik wel een e cup heb
Ik ben van 90C naar een 75E gegaan dus niet echt mijn borsten kwijt geraakt maar wel de omtrek van mijn bovenlijfquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
En ik heb maar 75B.. en met het afvallen waarschijnlijk straks weer A...
Ja, dat is echt stomquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
En ik heb maar 75B.. en met het afvallen waarschijnlijk straks weer A...
Kan volgens mij zeker, en later ook nog maar dan zal het vooral in combinatie met aankomen gaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:14 schreef Chicolate het volgende:
Kunnen ze nog groeien op je 19e? Of is mn bh gekrompen?
Bummerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zelfde leeftijd, zelfde situatie. Maar ik kreeg op mn kop van mn moeder, want ik wilde niet zeggen wat er was waar mn broertjes bij waren. En we moesten naar school.
Kruip maar lekker onder de wol met je gladde panadolquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:43 schreef Muis006 het volgende:
Ieuw nee, ruwe tablettendaar moet ik van kotsen. Maar ik pak wel Panadol gladde tablet
Ze groeien tot je 21ste gemiddeld!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:14 schreef Chicolate het volgende:
You read my mindquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kruip maar lekker onder de wol met je gladde panadol
Ze zijn bij mij na mijn 30e nog gegroeid (en weer gekrompen).quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ze groeien tot je 21ste gemiddeld!
Ik ben 21 en van B naar C gegaan..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:14 schreef Chicolate het volgende:
Ja, ik heb al 75 - dus de omtrek zal wel niet meer kleiner worden, je kunt mijn ribben ook al zien. Het zit ook in de familie, iedereen is klein geschapenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben van 90C naar een 75E gegaan dus niet echt mijn borsten kwijt geraakt maar wel de omtrek van mijn bovenlijf
Maar kleine borsten zijn ook tof
Geen idee, vast niet, was niet zo'n big deal verder eigenlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
BummerKreeg je later nog wel wat leuks?
Echt? Ik heb weer hoop nuquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze zijn bij mij na mijn 30e nog gegroeid (en weer gekrompen).
Als je je ribben ziet dan moet het ook niet kleiner worden, en als het bij je lichaam past is het helemaal geweldigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, ik heb al 75 - dus de omtrek zal wel niet meer kleiner worden, je kunt mijn ribben ook al zien. Het zit ook in de familie, iedereen is klein geschapen.
Maar vind het normaal niet erg hoor, het zou wel raar staan bij mij als ik E had.
OJEE, ruzie bij X-factor !
Ja, dat zei mijn moeder ook alquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Geen idee, vast niet, was niet zo'n big deal verder eigenlijk. Wist toch al dat het eraan zat te komen. Geloof wel dat mn moeder blij was dat ik nu een echte vrouw was enzo.
Ik ben van 75 naar 65 gegaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, ik heb al 75 - dus de omtrek zal wel niet meer kleiner worden, je kunt mijn ribben ook al zien. Het zit ook in de familie, iedereen is klein geschapen.
Maar vind het normaal niet erg hoor, het zou wel raar staan bij mij als ik E had.
OJEE, ruzie bij X-factor !
Die kwam ook wel meteen 20 kilo aan volgens mij, stond haar wel goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:18 schreef mspoez het volgende:
Georgina V groeide van B naar E door de liefde, dus ja..?
20 lijkt mij wel heel veel.. Ze is maar een heel klein poppetje, komt net boven de pinautomaat van de AH uit..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die kwam ook wel meteen 20 kilo aan volgens mij, stond haar wel goed
Echt ?? Ik ben echt blij dat hester door is, veel beter !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als je je ribben ziet dan moet het ook niet kleiner worden, en als het bij je lichaam past is het helemaal geweldig
En die ruzie ja.....nu ben ik helemaal al voor klem
Goudteak heet het. Ik maak wel foto's als het klaar is!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oeh vet, houten vloerenwat voor kleur beits heb je?
Dat dus, die was echt 100000x beter!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Echt ?? Ik ben echt blij dat hester door is, veel beter !
Wij aten thuis erg bewust en ik was 15. Toeval?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:42 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb inderdaad ook gehoord dat meisjes tegenwoordig jonger ongesteld worden als gevolg van groeihormonen in het vlees (niet alleen in frikandellen,maar gewoon in al het vlees).
Ja, daarom worden sommige modellen en anorexia-patienten nooit ongesteld.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Wij aten thuis erg bewust en ik was 15. Toeval?
@ Miss_S, was jij op je negende al dik? Vetweefsel gedraagt zich nl. als zelfstandig endocrien stelsel, wat betekent dat het hormonen aanmaakt. Ook oestrogeen. Meisjes worden ook pas ongesteld als ze boven een bepaald vetpercentage komen.
Wat interessant. Dan zou mijn nichtje ook al snel ongesteld kunnen worden (zij is 10 en echt te dik). Ik begon op mijn 9e/10 wat omvangrijker te worden dan veel van mijn leeftijdsgenootjes, maar of ik echt dik was, dat weet ik niet, aangezien m'n lijf toen helemaal aan het veranderen was.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Wij aten thuis erg bewust en ik was 15. Toeval?
@ Miss_S, was jij op je negende al dik? Vetweefsel gedraagt zich nl. als zelfstandig endocrien stelsel, wat betekent dat het hormonen aanmaakt. Ook oestrogeen. Meisjes worden ook pas ongesteld als ze boven een bepaald vetpercentage komen.
Laat die 'quote:
hy heeft me nodig dus tot laterquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Mogguh, eens bellen of mn neef klushulp nodig heeft!
Hallo lekkere peptalkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laat die '' maar weg, want het wordt weer mooi weer en jij moet de hele dag binnen blijven
.
*aai*.
Heb je over de *aai* heen gelezen ofzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hallo lekkere peptalk
Werk-ze, DaD! Ik ga vanavond denk ik een nieuw taartrecept proberen
Plannen voor vandaag:quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goedemorgen
Het zonnetje schijnt weer! Wat hebben jullie voor plannen voor vandaag?
Ik ga denk ik straks nog even de stad in. De gesp van mn jas is kapot en ik wil even ergens een nieuwe halen. Vanavond een feestje van m'n schoonvader.
En het ontbijt zit er ook alweer in: een plak ontbijtkoek
Dat post ik juist om haar iets te geven om naar uit te zienquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je over de *aai* heen gelezen ofzo?.
En goed dat je post 'vanavond ga ik een nieuw taartrecept uitproberen' ipv 'ik ga vandaag lekker taarten bakken'. Dan zou DaD zich nog kutter voelen dat ze moet werken.
Noorderlichttrilogie? bedoel je die boeken van Philip Pullman?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Plannen voor vandaag:
- ontbijten
- Noorderlichttrilogie uit lezen (nog 100 blz)
- beginnen in De schaduw van de wind
- Mark naar de winkel sturen voor boodschappen
En alles zoveel mogelijk @ balkon doen natuurlijk. Morgen wordt het weer weer minder, dus dan ga ik de huishoudelijke klusjes wel doen
.
Is dat niet de essentie van lijnen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:02 schreef ColdFeet het volgende:
XM, weet je zeker dat je niet te weinig eet?
Ik ook hoor, maar als Gordon zo stom gaat doen ben ik spontaan tegen zijn kandidaatquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Echt ?? Ik ben echt blij dat hester door is, veel beter !
Jawel, maar als je iets meer eet, is waarschijnlijk het verschil tussen inname en verbranding groot genoeg om af te vallen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is dat niet de essentie van lijnen?
Doinkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:05 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen, nu eerst hardlopen en dan pas ontbijten
En loveli op mijn 9e woog ik inderdaad meer dan ik nu weeg
Het vervolg is er al een jaartje, maar eind mei komt 'ie uit in de Nederlandse vertaling. Het spel der engelen heet 'ie. En het is echt een vervolg op Schaduw van de wind. Ik geloof dat het een reeks van drie of vier boeken is, dus we kunnen sowieso nog één of twee delen verwachtenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Komt er een vervolg?Dat wist ik niet! *mental note maakt*
Nog ff bedenken, net wakker hierquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goedemorgen
Het zonnetje schijnt weer! Wat hebben jullie voor plannen voor vandaag?
Als de knop goed om is, is ie ook echt goed om. Daarom heb ik gister in het restaurant ook zo weinig gegetenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ah OK! Ik schrok al een beetje van die overmatige discipline
Foei!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:14 schreef cyclechick het volgende:
huh, ik dacht dat ik net had gereageerd?
De schaduw van de wind vind ik een supermooi boek!
![]()
Ik ga ipv in de bieb aan mijn scriptie werken, boodschapjes doen op de markt en genieten van de zon![]()
Lente!![]()
Kinderen en puppies?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als de knop goed om is, is ie ook echt goed om. Daarom heb ik gister in het restaurant ook zo weinig gegeten. Maar geen zorgen hoor, als ik me écht slap en hongerig voel, dan eet ik wel wat
.
Oh yesquote:
jammer dat die niet wat eerder uitkomt...was wel leuk leesvoer geweest voor op vakantie over een maandquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het vervolg is er al een jaartje, maar eind mei komt 'ie uit in de Nederlandse vertaling. Het spel der engelen heet 'ie. En het is echt een vervolg op Schaduw van de wind. Ik geloof dat het een reeks van drie of vier boeken is, dus we kunnen sowieso nog één of twee delen verwachten.
@ Abba: ja, die boeken van Philip PullmanIk ben er nu wel een beetje klaar mee, trouwens. Het tweede deel was supergaaf, maar ik weet toch al hoe het allemaal gaat aflopen nu
. Tussendoor De voorlezer gelezen en dat is toch echt een prachtig verhaal, ondanks de gebrekkige Nederlandse vertaling.
Nee, ik ben blij dat het nog even duurt, want dan kan ik rustig De schaduw lezenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jammer dat die niet wat eerder uitkomt...was wel leuk leesvoer geweest voor op vakantie over een maand
En die boeken van Pullman staan hier al ruim 2 jaar ongelezen in de kastzoveel te lezen, zo weinig tijd...
He lekker ding!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |