Ik ben 21 en van B naar C gegaan..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:14 schreef Chicolate het volgende:
Kunnen ze nog groeien op je 19e? Of is mn bh gekrompen?
Ja, ik heb al 75 - dus de omtrek zal wel niet meer kleiner worden, je kunt mijn ribben ook al zien. Het zit ook in de familie, iedereen is klein geschapenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben van 90C naar een 75E gegaan dus niet echt mijn borsten kwijt geraakt maar wel de omtrek van mijn bovenlijf
Maar kleine borsten zijn ook tof
Geen idee, vast niet, was niet zo'n big deal verder eigenlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
BummerKreeg je later nog wel wat leuks?
Echt? Ik heb weer hoop nuquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze zijn bij mij na mijn 30e nog gegroeid (en weer gekrompen).
Als je je ribben ziet dan moet het ook niet kleiner worden, en als het bij je lichaam past is het helemaal geweldigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, ik heb al 75 - dus de omtrek zal wel niet meer kleiner worden, je kunt mijn ribben ook al zien. Het zit ook in de familie, iedereen is klein geschapen.
Maar vind het normaal niet erg hoor, het zou wel raar staan bij mij als ik E had.
OJEE, ruzie bij X-factor !
Ja, dat zei mijn moeder ook alquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Geen idee, vast niet, was niet zo'n big deal verder eigenlijk. Wist toch al dat het eraan zat te komen. Geloof wel dat mn moeder blij was dat ik nu een echte vrouw was enzo.
Ik ben van 75 naar 65 gegaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, ik heb al 75 - dus de omtrek zal wel niet meer kleiner worden, je kunt mijn ribben ook al zien. Het zit ook in de familie, iedereen is klein geschapen.
Maar vind het normaal niet erg hoor, het zou wel raar staan bij mij als ik E had.
OJEE, ruzie bij X-factor !
Die kwam ook wel meteen 20 kilo aan volgens mij, stond haar wel goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:18 schreef mspoez het volgende:
Georgina V groeide van B naar E door de liefde, dus ja..?
20 lijkt mij wel heel veel.. Ze is maar een heel klein poppetje, komt net boven de pinautomaat van de AH uit..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die kwam ook wel meteen 20 kilo aan volgens mij, stond haar wel goed
Echt ?? Ik ben echt blij dat hester door is, veel beter !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als je je ribben ziet dan moet het ook niet kleiner worden, en als het bij je lichaam past is het helemaal geweldig
En die ruzie ja.....nu ben ik helemaal al voor klem
Goudteak heet het. Ik maak wel foto's als het klaar is!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oeh vet, houten vloerenwat voor kleur beits heb je?
Dat dus, die was echt 100000x beter!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Echt ?? Ik ben echt blij dat hester door is, veel beter !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |