Gewoon grenen. En dat ga ik dan eerst beitsen en dan lakken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat gaaf!Wat voor hout heb je Co?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap je wel Miss_S. Voor mij is het net zo normaal als naar de wc gaan en seks. Iedereen doet het, maar ik zal nooit in detail vertellen hoe het er bij mij allemaal aan toegaat
Tofquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Gewoon grenen. En dat ga ik dan eerst beitsen en dan lakken.
Als mijn vriend en ik het over voetbal hebben zegt ie vaak dat ik rustig moet doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha, ik doe dat wel eens voor de grap bij mijn vriend - als hij even alleen over voetbal oid kan praten: dan begin ik een smerig verhaal over ongesteldheid: 'ja, al dat slijm enzo...'.
nee, doe maar niet...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap je wel Miss_S. Voor mij is het net zo normaal als naar de wc gaan en seks. Iedereen doet het, maar ik zal nooit in detail vertellen hoe het er bij mij allemaal aan toegaat
Ik zou dan dus denken dat je het over een lekker stukje vlees hadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als mijn vriend en ik het over voetbal hebben zegt ie vaak dat ik rustig moet doen.
Blijkbaar kan ik gepassioneerd over de Ham van Volendam praten
Fijn. We zijn het eens. Iemand hier van wie je de details wel zou willen horen?quote:
oeh vet, houten vloerenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Gewoon grenen. En dat ga ik dan eerst beitsen en dan lakken.
Zelfde leeftijd, zelfde situatie. Maar ik kreeg op mn kop van mn moeder, want ik wilde niet zeggen wat er was waar mn broertjes bij waren. En we moesten naar schoolquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb even gemist hoe oud Miss_S was, maar ik was nét 12. Maar ik wist ook wel dat het *dat* was. Kan het me nog goed herinnerenOp de wc, echt zo
![]()
en toen "MAAAAAAM!!! IS DIT HET??"
En toen kreeg ik wat lekkers
nee hoor, niet speciaal...maar ik heb wel ineens trek in kipquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Fijn. We zijn het eens. Iemand hier van wie je de details wel zou willen horen?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als mijn vriend en ik het over voetbal hebben zegt ie vaak dat ik rustig moet doen.
Blijkbaar kan ik gepassioneerd over de Ham van Volendam praten
En ik heb maar 75B.. en met het afvallen waarschijnlijk straks weer A...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:10 schreef Miss_S het volgende:
Trouwens een voordeel van al die kip is dat ik wel een e cup heb
Ik ben van 90C naar een 75E gegaan dus niet echt mijn borsten kwijt geraakt maar wel de omtrek van mijn bovenlijfquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
En ik heb maar 75B.. en met het afvallen waarschijnlijk straks weer A...
Ja, dat is echt stomquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
En ik heb maar 75B.. en met het afvallen waarschijnlijk straks weer A...
Kan volgens mij zeker, en later ook nog maar dan zal het vooral in combinatie met aankomen gaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:14 schreef Chicolate het volgende:
Kunnen ze nog groeien op je 19e? Of is mn bh gekrompen?
Bummerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zelfde leeftijd, zelfde situatie. Maar ik kreeg op mn kop van mn moeder, want ik wilde niet zeggen wat er was waar mn broertjes bij waren. En we moesten naar school.
Kruip maar lekker onder de wol met je gladde panadolquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:43 schreef Muis006 het volgende:
Ieuw nee, ruwe tablettendaar moet ik van kotsen. Maar ik pak wel Panadol gladde tablet
Ze groeien tot je 21ste gemiddeld!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:14 schreef Chicolate het volgende:
Kunnen ze nog groeien op je 19e? Of is mn bh gekrompen?
You read my mindquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kruip maar lekker onder de wol met je gladde panadol
Ze zijn bij mij na mijn 30e nog gegroeid (en weer gekrompen).quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ze groeien tot je 21ste gemiddeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |