quote:Ik slik nu ook door, maar dat gaf niet het gewenste effectEn omdat ik zoooo moe was en misselijk en stekende boobs had maar wat testen aangeschaft (online), maar er is niks aan de hand.
Misschien word ik gewoon weer een puber ala Benjamin Button![]()
Tnx! Jij ook straks!quote:
Een beetje interesse kan geen kwaad lijkt mij?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat is daar precies het nut van? OF begreep hij niet hoe het werkte?
Zekerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Een beetje interesse kan geen kwaad lijkt mij?
Wij kregen dat wel, vond het erg genoeg omdat ik het enige meisje was dat ook echt ongesteld wasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:23 schreef Isabeau het volgende:
De werking van de hormonale cyclus van de vrouw in groep 8?
groep 8? volgens mij niet hoor...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zeker![]()
Maar om de bijsluiter nu te gaan lezen....het meeste hebben ze toch ook wel bij biologie of zelfs in groep 8 gehad?
Ik zat dan ook 10 jaar later in groep 8 hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
groep 8? volgens mij niet hoor...
tevens tvp
Iedere pil is weer anders. Ik begrijp zelf niet helemaal hoe het werkt dus vroeg of hij het misschien wou lezenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zeker![]()
Maar om de bijsluiter nu te gaan lezen....het meeste hebben ze toch ook wel bij biologie of zelfs in groep 8 gehad?
als ik een pil vergeten ben, lees ik ook de bijsluiter. Maar ik doe nooit wat daarin staat. Ik HAAT condooms...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:22 schreef Miss_S het volgende:
Zeker![]()
Ik kreeg het in de vierdequote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:23 schreef Isabeau het volgende:
De werking van de hormonale cyclus van de vrouw in groep 8?
Geregeld. Niet meer balen he?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Jeetje wat baal ik nu dat ik een account heb op SHE's site waar ik niet van af kan.
Ik lees altijd alle bijsluiters als ik me op een bepaald moment verveelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
als ik een pil vergeten ben, lees ik ook de bijsluiter. Maar ik doe nooit wat daarin staat. Ik HAAT condooms...
condooms zijn deprimerend...maar goed, liever veilig dan niet, en soms heb je weinig keuze...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
als ik een pil vergeten ben, lees ik ook de bijsluiter. Maar ik doe nooit wat daarin staat. Ik HAAT condooms...
In de 3e had ik al geen biologie meer, hier waren ze echt veel en veel snellerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:28 schreef mspoez het volgende:
Juf pZ doet in 3vmbo hoofdstuk 5; voortplanting.
Ik was nog jonger en had al veel langer borsten, sowieso is dat tegenwoordig ook een stuk minder jaar dan 10 jaar geledenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:31 schreef P.F het volgende:
Bij ons zat in groep 6/7 ook al een meisje dat ongesteld wasDie had ook al borsten
hoe groot is die van jou eigenlijk Abba?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
condooms zijn deprimerend...maar goed, liever veilig dan niet, en soms heb je weinig keuze...
Als je condooms haat dan zou ik juist WEL doen wat er in de bijsluiter staatquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vroeg slapen met een glaasje water muissiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:33 schreef Muis006 het volgende:
TVP.
Ik voel aan mijn hoofd dat ik vannacht heel erg ga koortsen
dus ik ga maar niet sporten morgenochtend.
Ik was in groep 5 ongesteld. Als 2e was iemand in groep 8 :Squote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:31 schreef P.F het volgende:
Bij ons zat in groep 6/7 ook al een meisje dat ongesteld wasDie had ook al borsten
Teveel kip/frikandellen gegeten?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik was nog jonger en had al veel langer borsten, sowieso is dat tegenwoordig ook een stuk minder jaar dan 10 jaar geleden
Weet niet of dat goed of slecht is
Wat dan muis? Van de griep?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:33 schreef Muis006 het volgende:
TVP.
Ik voel aan mijn hoofd dat ik vannacht heel erg ga koortsen
dus ik ga maar niet sporten morgenochtend.
Ikkequote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
Heeft er verder nog iemand x-factor gekeken eigenlijk?
Behalve Tink, want die zag ik!
Nu even hier bijlezen!
En 2 paracetamol in je mik!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:35 schreef kaasplankje het volgende:
Vroeg slapen met een glaasje water muissie
Tuurlijk PF ik vrat niet andersquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Teveel kip/frikandellen gegeten?
Schijnt door die groeihormonen in kip te komen
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hoe groot is die van jou eigenlijk Abba?
Ik kijk ook !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ikke
Laurens en Klem of Luigiano mag weg van mij
Ja maar bluhh dan lig ik in bed te zweten en zweten vind ik alleen leuk in de sportschoolquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vroeg slapen met een glaasje water muissie
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |