Wij aten thuis erg bewust en ik was 15. Toeval?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:42 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb inderdaad ook gehoord dat meisjes tegenwoordig jonger ongesteld worden als gevolg van groeihormonen in het vlees (niet alleen in frikandellen,maar gewoon in al het vlees).
Ja, daarom worden sommige modellen en anorexia-patienten nooit ongesteld.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Wij aten thuis erg bewust en ik was 15. Toeval?
@ Miss_S, was jij op je negende al dik? Vetweefsel gedraagt zich nl. als zelfstandig endocrien stelsel, wat betekent dat het hormonen aanmaakt. Ook oestrogeen. Meisjes worden ook pas ongesteld als ze boven een bepaald vetpercentage komen.
Wat interessant. Dan zou mijn nichtje ook al snel ongesteld kunnen worden (zij is 10 en echt te dik). Ik begon op mijn 9e/10 wat omvangrijker te worden dan veel van mijn leeftijdsgenootjes, maar of ik echt dik was, dat weet ik niet, aangezien m'n lijf toen helemaal aan het veranderen was.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Wij aten thuis erg bewust en ik was 15. Toeval?
@ Miss_S, was jij op je negende al dik? Vetweefsel gedraagt zich nl. als zelfstandig endocrien stelsel, wat betekent dat het hormonen aanmaakt. Ook oestrogeen. Meisjes worden ook pas ongesteld als ze boven een bepaald vetpercentage komen.
Laat die 'quote:
hy heeft me nodig dus tot laterquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Mogguh, eens bellen of mn neef klushulp nodig heeft!
Hallo lekkere peptalkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laat die '' maar weg, want het wordt weer mooi weer en jij moet de hele dag binnen blijven
.
*aai*.
Heb je over de *aai* heen gelezen ofzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hallo lekkere peptalk
Werk-ze, DaD! Ik ga vanavond denk ik een nieuw taartrecept proberen
Plannen voor vandaag:quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goedemorgen
Het zonnetje schijnt weer! Wat hebben jullie voor plannen voor vandaag?
Ik ga denk ik straks nog even de stad in. De gesp van mn jas is kapot en ik wil even ergens een nieuwe halen. Vanavond een feestje van m'n schoonvader.
En het ontbijt zit er ook alweer in: een plak ontbijtkoek
Dat post ik juist om haar iets te geven om naar uit te zienquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je over de *aai* heen gelezen ofzo?.
En goed dat je post 'vanavond ga ik een nieuw taartrecept uitproberen' ipv 'ik ga vandaag lekker taarten bakken'. Dan zou DaD zich nog kutter voelen dat ze moet werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |