Dit lijkt me strategisch gezien verreweg de beste optiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:50 schreef Turquaz52 het volgende:
zwaar versjonniejen met budget tuning (tape en verf)
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit lijkt me strategisch gezien verreweg de beste optie![]()
Tevens tvp
Alsof je die nog ergens kan krijgenquote:
Uno Forum..?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof je die nog ergens kan krijgen![]()
Mijn oom had er eentje, 20 jaar geleden
Of 1.4 TurboDieselquote:
Daar doe ik het voorquote:
quote:
Fokmobiel?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Of 1.4 TurboDiesel![]()
Any more ideas..?? Dit wordt echt een Fok!Mobiel!![]()
Met Fok! Stickers.. enzoo
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Fokmobiel?
Ipv booskijkers huilliekijkers ofzow?
Of schroef er een RB26DETT in.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:44 schreef Rauw. het volgende:
[turquaz reactie]Motorswap en ombouw naar B18a Vtec Turbo, vergeet de mercedes sprinter intercooler niet.[/turquaz reactie]
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:56 schreef JJH het volgende:
Krijg je er nog weer ¤50,- voor terug ook.
Tegenwoordig niet meer.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Of schroef er een RB26DETT in.
Gewoon lekker aftrappen en over een poosje naar de sloop rijden. Krijg je er nog weer ¤50,- voor terug ook.
Boeiendquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:40 schreef fathank het volgende:
Alsof er nog iemand PTA's huisturk nog serieus neemt
Bij de bouwmarkt om regenpijp te halen voor onder zn auto.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BoeiendWat is Athmozz aan het doen eigenlijk inmiddels?
Ik heb 4 auto's gehad in totaal, een punto, escrot, calibra en een Excel, maar die waren 50/50 gekocht met un vriend van me en stonden op zijn naam..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:04 schreef Tommzzz het volgende:
Dacht dat je liep te patsen dat je al 2 autos had?
Dat was natuurlijk stoerdoenerij, had het kunnen weten
Eerst rijbewijs.. dan 944quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:37 schreef Barcaconia het volgende:
Je hebt toch al 2 auto's meer gehad. Ik heb geen zin om te zoeken, maar dat zei je elke keer als er gezegd werd dat je alleen in papa's auto's rondreed.
Daarnaast is een Uno 1.1 niet bepaald een Porsche 944 of een Honda Prelude Vtec 4ws 4wd NOS turbo etc. Niet eens een primera....
?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij de bouwmarkt om regenpijp te halen voor onder zn auto.
Ze bedoelen zo'n andere gast. Ik ben alleen zn naam kwijt, maar zijn topics waren ook hilarisch net als die van turk52.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:20 schreef Athmozz het volgende:
[..]
?
ik heb nog geen enkele auto getuned, laat staan dat ik er een regenpijp onder gooi![]()
ik wacht op m'n nieuwe BMW E46, de oude staat al bij de dealer
Ashmooohhquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:24 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ze bedoelen zo'n andere gast. Ik ben alleen zn naam kwijt, maar zijn topics waren ook hilarisch net als die van turk52.
Sorry, Asmoohhh werd bedoeld. Die topics waren altijd hilarischquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:20 schreef Athmozz het volgende:
[..]
?
ik heb nog geen enkele auto getuned, laat staan dat ik er een regenpijp onder gooi![]()
ik wacht op m'n nieuwe BMW E46, de oude staat al bij de dealer
Waarom plaats je informatie zoals inhoud en kleppen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Ga zometeen de auto ophalen, vriend is al onderweg met zijn Megane 2.0 8v om te slepen
ik ben vanmiddag naar een meeting geweest waat de auto's gemiddeld 600cc hebben, 2 cillinders en 4 kleppenquote:Op zondag 22 maart 2009 00:08 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Waarom plaats je informatie zoals inhoud en kleppen?
Ja ik ging gisteren naar mijn werk met mijn 2.5 2V om te werken.
Totaal niet relevant en interessant.
Waren er ook nog 2.0 8v bij?quote:Op zondag 22 maart 2009 00:26 schreef T42 het volgende:
[..]
ik ben vanmiddag naar een meeting geweest waat de auto's gemiddeld 600cc hebben, 2 cillinders en 4 kleppen(was wel grappig om een andermerk meeting te bezoekken)
Hoe waren de eendjes?quote:Op zondag 22 maart 2009 00:26 schreef T42 het volgende:
[..]
ik ben vanmiddag naar een meeting geweest waat de auto's gemiddeld 600cc hebben, 2 cillinders en 4 kleppen(was wel grappig om een andermerk meeting te bezoekken)
op naam van een anderquote:Op zondag 22 maart 2009 07:43 schreef FransDeens het volgende:
Als de auto op jouw naam staat, maar je hebt geen rijbewijs, hoe heb je hem dan verzekerd?
Het kost je op lange termijn meer.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:02 schreef Athmozz het volgende:
[..]
op naam van een ander. De mijne staat qua eigendomspapieren & inschrijving ook op mijn naam, verzekering staat op naam van een ander (spaart me 1200¤ premie per jaar)
niet waar hoorquote:
Ik had geen zin om alles te typen, maar jij heb helemaal gelijkquote:Op zondag 22 maart 2009 11:52 schreef Athmozz het volgende:
[..]
niet waar hoor
Ik ben nu 22 en heb een auto met 100kW; kost me 1800¤ per jaar in verzekering normaal. Als ik aan mijn 25ste start met een eigen verzekering op die wagen, val ik niet meer in de risico-categorie van de -25, neem ik de 7 schadevrije jaren die ik gereden heb op de verzekering van m'n pa mee, en start ik direct aan 7 schadevrije jaren én aan een normaal tarief; dan betaal ik dus maar 560¤ per jaar.
Die trap van -25 naar +25 is bij veel verzekeringen gewoon abnormaal; bij mij zou dat namelijk een 800¤ in het jaar schelen als ik 24 ben, of als ik ineens 25 ben. Té belachelijk voor woorden natuurlijk. Daarom; eerst op een ander inschrijven tot ik uit die risicocategorie kom, en daarna overschrijven op mijn eigen naam, met behoud van schadevrije jaren
Ik snap niet dat mensen altijd aan die hoge premies komen?quote:Op zondag 22 maart 2009 11:52 schreef Athmozz het volgende:
[..]
niet waar hoor
Ik ben nu 22 en heb een auto met 100kW; kost me 1800¤ per jaar in verzekering normaal. Als ik aan mijn 25ste start met een eigen verzekering op die wagen, val ik niet meer in de risico-categorie van de -25, neem ik de 7 schadevrije jaren die ik gereden heb op de verzekering van m'n pa mee, en start ik direct aan 7 schadevrije jaren én aan een normaal tarief; dan betaal ik dus maar 560¤ per jaar.
Die trap van -25 naar +25 is bij veel verzekeringen gewoon abnormaal; bij mij zou dat namelijk een 800¤ in het jaar schelen als ik 24 ben, of als ik ineens 25 ben. Té belachelijk voor woorden natuurlijk. Daarom; eerst op een ander inschrijven tot ik uit die risicocategorie kom, en daarna overschrijven op mijn eigen naam, met behoud van schadevrije jaren
Degelijke maatschappij & niet de goedkoopste nemen? Mijn dekking is gewoon heel goed, heb er standaard van die uitgebreide rechtsbijstand bij, zit bestuurdersverzekering in... Leeftijd maakt gewoon enorm veel uit, motorvermogen minder.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:10 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen altijd aan die hoge premies komen?
Mijn auto: 126 KW 1.5Ton en nieuwprijs was iets van 60.000 gulden, toch betaal ik maar iets van 70 euro per maand terwijl ik 2 jaar mijn rijbewijs heb en 1 schadevrije jaren.
hangt héél sterk van maatschappij tot maatschappij af. Die waar ik zit kan je schadevrije jaren op je brandverzekering zelfs gebruiken om je premie van je autoverzekering gelijk te houden bij een ongeluk enzoquote:En of je kan meeliften op je pa's schadevrijejaren lijkt me sterk maar veel weet ik er niet van.
Ik wou toendertijd mijn eerste auto houden, maar dan zouden ze mijn tweede auto naar 0 schade vrije jaren brengen en dat vondt ik niet zo kick.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:31 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Degelijke maatschappij & niet de goedkoopste nemen? Mijn dekking is gewoon heel goed, heb er standaard van die uitgebreide rechtsbijstand bij, zit bestuurdersverzekering in... Leeftijd maakt gewoon enorm veel uit, motorvermogen minder.
[..]
hangt héél sterk van maatschappij tot maatschappij af. Die waar ik zit kan je schadevrije jaren op je brandverzekering zelfs gebruiken om je premie van je autoverzekering gelijk te houden bij een ongeluk enzo
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:18 schreef KosterT het volgende:
Het volgende natuurlijk:
Spoiler (+7pk)
Sideskirts (+2pk)
Regenpijp eronder (+5pk)
Tribal sticker op achterruit (+2pk)
Booskijkers (+0,5pk)
Xenon verlichting zelf inbouwen (+1pk, indien totaal niet afgesteld zelfs +2pk)
Bijna zwarte folie op de ramen (+4pk)
--------
Totaal dus voor tegen de 23 pk mee te winnen! Da's in jou geval bijna 50% meer!
Een sleeperquote:Op zondag 22 maart 2009 14:18 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom ik Megane 2.0 8v zei is, omdat het de sleeper is (maw. vermogen genoeg onderin de toeren)..
alsof er auto's zijn die geen fiat uno vooruit kunnen trekkenquote:Op zondag 22 maart 2009 14:18 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom ik Megane 2.0 8v zei is, omdat het de sleeper is (maw. vermogen genoeg onderin de toeren)..
Auto is gisteren opgehaald rond 21:00 te Veghel (dichtbij Eindhoven) en kwamen rond 00:15 aan in Blerick @ de Garage waar ik morgen aan ga werken.
Mag blij zijn met die 10 seconde..quote:Op zondag 22 maart 2009 14:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een sleeperZo'n ding is niet vooruit te schoppen en verbruikt alsnog veel te veel... in 10sec naar de 100 met je 115 PK, en dan 1:9 verbruiken als je doorrijdt.
Ik sleep liever handmatig een Uno dan een fiets, als vergelijkingsmateriaalquote:Op zondag 22 maart 2009 16:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mag blij zijn met die 10 seconde..
't is een Cabrioslet![]()
Ging voornamelijk om dat het geen 1.3 was ofzo die de Uno sleepte
Wat jij wil ouwe..quote:Op zondag 22 maart 2009 16:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik sleep liever handmatig een Uno dan een fiets, als vergelijkingsmateriaal
Dude, dat is echt fucking kansloosquote:Op zondag 22 maart 2009 18:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat jij wil ouwe..
Plans:
Bi-Xenon 12.000K H4![]()
Embleemloos grille
Carputer
Spoilertje achterop
Home-made luchtfilter.. (gaas met een panty overheen)
Kat weghalen
Fok!Stickers op plakken (Eerst maken..)
En ja, dat meen ik echt![]()
![]()
Maybe zelfs in de zomer ombouwen naar Cabrio![]()
![]()
Ik weetquote:
Ik ben haast vergeten te melden, ik ga er ook mistlampen opbouwen en een ander tellerunit aangezien ik geen toerenteller heb, endat is heel belangrijk als je gaat racen, jweettog.quote:
Thrust Turq SSCquote:Op zondag 22 maart 2009 19:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Het wordt dus een Ultime Sport Sjonnie Crosbak![]()
![]()
panty over gaas uuh wil je die 50pk (waarvan 25% al dood is) terug brengen naar 12pk?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat jij wil ouwe..
Plans:
Bi-Xenon 12.000K H4![]()
Embleemloos grille
Carputer
Spoilertje achterop
Home-made luchtfilter.. (gaas met een panty overheen)
Kat weghalen
Fok!Stickers op plakken (Eerst maken..)
En ja, dat meen ik echt![]()
![]()
Maybe zelfs in de zomer ombouwen naar Cabrio![]()
![]()
kwil er minstens 200 euri aan verkloten aan Neon en shitquote:Op zondag 22 maart 2009 23:08 schreef massachusetts_avenue het volgende:
Is het niet verstandiger om van al het geld dat in je in een auto steekt een nieuwe auto te kopen?
Eigenlijk ook wel weer waar, lekker lachen om andermans falenquote:
Zolang Turquaz in die hoek blijft rijden hoor je mij niet klagenquote:Op maandag 23 maart 2009 09:03 schreef fathank het volgende:
Als je die 12k Bi-Xenon maar laat. Niet bepaald prettig voor je medeweggebruikers.
!quote:Op maandag 23 maart 2009 09:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb geen updates nog. En op faalposts van kankerturken ga ik niet meer in.
Je faalt zelf ook nogal.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb geen updates nog. En op faalposts van kankerturken ga ik niet meer in.
Zegt de Ubersjonnie..quote:Op maandag 23 maart 2009 09:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb geen updates nog. En op faalposts van kankerturken ga ik niet meer in.
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:03 schreef fathank het volgende:
Als je die 12k Bi-Xenon maar laat. Niet bepaald prettig voor je medeweggebruikers.
Fijn voor je medeweggebruikers. Dat je er een paupermobiel van wil maken prima, maar val daar aub andere mensen niet mee lastig. En met die 12k mistlampen kom je in de mist ook niet ver...quote:Op maandag 23 maart 2009 19:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
10.000k voor de koplampen..
En 12.000k voor de mistlampen die ik ga monteren
En?quote:ISO Standard 1-Din Car DVD Player with 3.5-inch TFT monitor and TV Tuner. This high quality Car Entertainment Center also has 2.0 USB port , a SD, MMC, MS card-reader, detachable front panel, compatiblity with parking sensors, and many other great features.
Manufacturer Specifications:
3.5-inch TFT-LCD screen DVD/ VCD/ MP3/ CD/ CD-R/ CD-RW/ MP3/ WMA/ MP4 playback High quality mechanism with excellent mechanical anti-vibration and electronic shock protection USB 2.0 port & SD, MMC, MS card-reader TV-tuner with PAL/NTSC/AUTO video system and automatically channel scan/search and save system Built-in AM/FM tuner with 30 presets Language: English, Chinese, French, German and Portuguese Fold Down Detachable Front Panel AV input/ output, parking sensor input, coaxial digital audio output for sending the Dolby Digital or DTS bit stream to a compatible decoder 4x30W maximum power output Remote control
Leer de les maar aan jezelf ofzo..quote:Op maandag 23 maart 2009 19:25 schreef fathank het volgende:
En het is 10k, of 12k, en niet 12000k. Het staat namelijk voor het aantal lumen. En als je 12000k lumen hebt zijn dat er dus 12.000.000. Dan weet je zeker dat je nooit meer van je leven wat ziet.
Tot zover deze les over Xenon-verlichting.
Turquaz,quote:Op maandag 23 maart 2009 19:33 schreef Turquaz52 het volgende:
Auto zat aan de lader, en heb de interieur compleet gereinigd.. (al was ie best wel schoon)..
Wat ik heb gedaan is:
Ramen van binnen gewassen + anti condens spray..
Interieur bekleding gereinigd.. Zaten een paar vlekken in..??
Cockpit spray
CarParfume..
En gestofzuigd
Normaal kost dit allemaal bij elkaar meer dan de auto zelf..Maar ik mocht het gratis doen op mijn stage plek..
![]()
[ afbeelding ]
Luchtfilter er al afgesloopt![]()
[ afbeelding ]
Borbetjes er onder:![]()
[ afbeelding ]
Interieur Voor:
[ afbeelding ]
Achter:
[ afbeelding ]
Netjes toch?:
[ afbeelding ]
Spiegelkappen waren heeel erg dof geworden, een kunstofwaxje en ze waren weer helemaal zwart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Booskijkers opgeplakt met tape en mijn DTM style ruitenwisser![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk weer afgehaald, want was puur voor het vermaak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb al dit besteld, koste mij 98 euro incl. verzending nog gloednieuw.. (eBay)
Kost nog meer dan mijn auto![]()
[ afbeelding ]
[..]
En?
60 euroquote:Op maandag 23 maart 2009 19:40 schreef FutureRules het volgende:
[..]
Turquaz,
Voor 50 euro vind ik dit een hele nette auto. Die kleur staat 'm strak.
Gefeliciteerd!.
Nee. Het is 4300/6000/8000/10.000/12.000/30.000kquote:
Oh, ipv 50 voor 60 euro... je hebt laten oplichten, dit veel te weinig wat je ervoor krijgt.quote:
Thank You!! Blij om te horenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:56 schreef FutureRules het volgende:
[..]
Oh, ipv 50 voor 60 euro... je hebt laten oplichten, dit veel te weinig wat je ervoor krijgt..
Nee joh, ik vind het een leuk autootje om mee te beginnen. Het is je van harte gegund!.
Jaa okee.. grote K kleine k..quote:Op maandag 23 maart 2009 20:30 schreef fathank het volgende:
Dan is het nog altijd 12.000K Hoofdletter K staat namelijk voor Kelvin. Een normale k icm getallen staat nog altijd voor duizend. Voor jou misschien een klein verschil, maar in de natuurkunde een heel groot verschil..
Tot zover de les over beterbeterweten.
Ik zou er trouwens ook witte strepen over het midden heen trekken, Viper style. Als je toch je auto aan het verpauperen bent
quote:
Hoeveel KG..?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:25 schreef FutureRules het volgende:
50 pk's kun je nog wel goed mee vooruit.
Heb een A-series motor in m'n auto. 998cc, 45 pk's en het trekt als een dolle op..
Yep..quote:
Ah en de rest bouw je weer terug.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yep..
Wordt morgen vervangen![]()
Is al besteld (20 euri)
zonder luchtfilter krijg je geen 3pk erbij hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoeveel KG..?![]()
Mijne is een 1.1 met 37KW.. dus 50 PK ja..En zonder luchtfilter (eigelijk voor het geluid)..
Binnekort ook cat er onderuit dus denk rond de 53PK te zitten dan ofzo![]()
Maar wil wel vermogen rond de 60/65PK tunen..Brandstofdruk ook wat omhoog.. en weet ik veel wat
En bijbehorende bumper voor die vette air-intake jeweet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
En stickers met 2.0I 16 DOHC Turbo Intercooler 4WS
En vet hoge spoiler voor die bochten in Nederland!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:08 schreef Poekel het volgende:
[..]
En bijbehorende bumper voor die vette air-intake jeweet.
Neah.. dan zou ik je imiteren, en dat zou niet zo leuk zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En vet hoge spoiler voor die bochten in Nederland!
Jezelf de gek aanstekenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
En stickers met 2.0I 16 DOHC Turbo Intercooler 4WS
Kom maar opquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:34 schreef T42 het volgende:
wat ben je nu vanplan? slopen of verpauperen/tjoene?
maar ik gok dat hij nog 30paardjes overeind heeft
sprintje tegen mijn kevert? (ook 50 pk)
Hoeft ie niet te doen.. we weten dat hij een boer is die een ras echte sjonnie is met zijn petjes volkquote:
Ik rijd Golf en kom uit Emmen, boerser en meer sjonnie kun je ze niet krijgenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoeft ie niet te doen.. we weten dat hij een boer is die een ras echte sjonnie is met zijn petjes volk
Zelf ben je anders ook een aardige sjonniequote:Op woensdag 25 maart 2009 15:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoeft ie niet te doen.. we weten dat hij een boer is die een ras echte sjonnie is met zijn petjes volk
deuren dicht lassenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kom maar op![]()
![]()
En ehmm.. ik wil hem misschien ombouwen tot cabrio![]()
![]()
Iemand tips enzoo..? Hoe moet ik hem waar versterken? Van onderen of soort van rolkooi (wat ik dus niet zie zitten)
Heeft ie niet door.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelf ben je anders ook een aardige sjonnie
Goed, ik wou dus kijken waar Elsendorp ligt....quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef T42 het volgende:
[..]
deuren dicht lassen
maare kom maar naar elsendorp daar staat hij in de stalling (nu niet goedgekeurd voor de openbare weg)
hebben we die link ook meteenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goed, ik wou dus kijken waar Elsendorp ligt....
http://www.elsendorp.nl/nl/welkom.lp
!
Zit er nu een man in zijn blote pielemuis in jouw Kever?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:05 schreef T42 het volgende:
[..]
hebben we die link ook meteen
dan zit hij moeilijk zonder stoelenop de bitumen met ze ballen vast geplakt
![]()
http://www.groenekever.nl/kever2/IMG_1955_800x600.jpg
daar lopen trouwens eigelijk alleen vrouwen van 20 tot 30 hoor![]()
maare als je aan zoekken bent waar ik woon zit een grote parenclub
ps waarom zoek jij dat op eigelijk?vriendje van ts?
hiermee wou ik dan sprintje trekken![]()
![]()
http://www.groenekever.nl/kever2/IMG_1961_800x600.jpg
asjeblieftquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Lekker op de bitumen![]()
![]()
![]()
Een parenclub moet je als paar heen toch? Dus eerst maar een weekje naar die nudistencamping en dan met een lekkere 25er van daar maar naar de parenclub![]()
PS. Nee, ik sta aan de VW sideMaar ik was gewoon benieuwd waar dat dorp lag, en toen ik het intypte in mijn balk en op enter drukte kreeg ik direct die camping
![]()
En ik ken je auto wel![]()
Joh, het ging toch al nergens heen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:13 schreef TradingStock het volgende:
Eerst ging het over hoe je een 50 pk's sterk blok kon opvoeren. Nu spreken de Fokkers allerlei dates af wanneer ze de parenclubs gaan bezoeken.
Dit topic krijgt wel een hele andere wending..
Yep..quote:
Sukkel, dat is omdat er zand in je cylinders zit. Je bent de luchtfilter vergeten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:07 schreef Turquaz52 het volgende:
T42!!!___!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben met de auto naar Eindhoven gereden vanuit Venlo.. Ik kwam niet harder dan 130, het waaide en regende wel hard.. maar dit was gewoon absurt traag!!
Dus ik schakel terug naar de 4, plankgas.. 140 ofzo.. Schakel je weer op na de 5, dan zakt ie weer naar 130 en langzaamaan naar 120.. dus ik wordt boos, en heb hem in de 3 gegooid.. en gewoon 120 in de 3 gedaan.. endaarna weer in de 5 met moeite 130 gereden..
25 E voor een nieuwe koppelingset??quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:07 schreef Turquaz52 het volgende:
T42!!!___!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben met de auto naar Eindhoven gereden vanuit Venlo.. Ik kwam niet harder dan 130, het waaide en regende wel hard.. maar dit was gewoon absurt traag!!
Dus ik schakel terug naar de 4, plankgas.. 140 ofzo.. Schakel je weer op na de 5, dan zakt ie weer naar 130 en langzaamaan naar 120.. dus ik wordt boos, en heb hem in de 3 gegooid.. en gewoon 120 in de 3 gedaan.. endaarna weer in de 5 met moeite 130 gereden..
Heb de auto op school op de brug gehaald en heb de koppeling gesteld.. maar die is zo goed als op.. Hij slipt niet maar komt heel vroeg al op en mijn pedaal voelt zwaar aan en ik voel wat schuren + de druklager maakt geluid als je de koppeling intrapt. (dus ontkoppeld).
Daarna heb ik de handrem afgesteld, maar deze zit nu op zn maximum en wilt dus zeggen dat de voeringen ook op zijn..Deze ga ik morgen van de sloop halen.. Dit raad ik zowieso iedereen ten strengste af, maar tja.. wat moet dat moet.
Ik heb de prijzen van koppelingsets vergleken voor deze auto, en de goedkoopste was iets van een meijer..
Heb toevallig via marktplaats eentje gevonden voor 25 euro gloednieuw.. dus die morgen meteen na school kopen![]()
Tot nu toe;
Gedaan:
Koppakking - 20 euro (nieuw)
Startmotor - 20 euro (Nieuw/Sloop)
Auto - 60 euro (Gebruikt)
------------------------------------------+
100 euro tot nu toe.
Gekocht/Besteld:
Bi-Xenon Hi/Lo 10.000K - 55 euro (nieuw)
DVD player met Tv/MP3/USB/SD - 98,- euro (nieuw)
Centraal Deurvergrendeling met 2x Afstandsbediening - 25 euro
Renault Laguna Key Card - 10 euro,- (Nieuw)................ Vraag me niet waarom, suprise![]()
Renault Laguna Key Card Reader sleuf - 15 euro (Nieuw)............Idemditoo
--------------------------------------------+
Allemaal betaald en onderweg, heeft me 203,- euro gekost..
To Do:
Startbutton
Neon onder de dashboard..
Koppeling vervangen.
Remvoering achter vervangen.
Vacuumlek verhelpen achter de gasklep..
Dashboard met Toerenteller en Temperatuur meter halen van sloop.
Da was het tot nu toe wel een beetje![]()
Heb ook een paar foto's geschoten, deze load ik morgen of zaterdag wel op
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:41 schreef fathank het volgende:
er staat koppakking, niet koppeling
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:07 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb de prijzen van koppelingsets vergleken voor deze auto, en de goedkoopste was iets van een meijer..
Heb toevallig via marktplaats eentje gevonden voor 25 euro gloednieuw.. dus die morgen meteen na school kopen![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Daar zijn geen foto's voor nodig hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken det zomaar..??!! Kop van een 1.1 op een 1.4? en welk koppakking moet ik gebruiken dan..?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:44 schreef TradingStock het volgende:
http://www.roestemmer.nl/fuchforum/viewtopic.php?p=52261#52261
Middenblok overnemen, voor let's say 50 euro. Dezelfde cylinderkop van je 1.1 en versnellingsbak van 1.1 (die van 1.4 is ruk) weer op.
En dan ga je 50 Nm vooruit, best veel voor je gewicht..
Vermogenstoename in pk's is zelfs 50% meer.
Fiat Uno met turbootje:
[ afbeelding ]
Niet slecht met die luchtweerstand.
blauwetand ze dan maar naar mijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ken det zomaar..??!! Kop van een 1.1 op een 1.4? en welk koppakking moet ik gebruiken dan..?Er waren al 2 soorten voor de mijne beschikbaar
![]()
En voor de anderen:
Foto's zijn geschoten, maar kan hem niet opdeze pc zetten (geen bluetooth...) Ben vanavond weer thuis, dan post ik ze wel!!
Ga direct na school CV halen en Koppelingsset
Volgens mij zit de verschil hem alleen in de grootte van de kleppen van de 1.1. en 1.4quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ken det zomaar..??!! Kop van een 1.1 op een 1.4? en welk koppakking moet ik gebruiken dan..?Er waren al 2 soorten voor de mijne beschikbaar
![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:32 schreef TradingStock het volgende:
[..]
Volgens mij zit de verschil hem alleen in de grootte van de kleppen van de 1.1. en 1.4
Als je auto 8v is, dan heeft tunen weinig zin. Zoveel pk's ga je niet eruit halen, wel veel koppel. En koppel = leuk optrekken. Leuker dan topsnelheid imho. Een van m'n oldtimers haalt met 850cc zelfs bijna 200 km/h.
Kleinere kleppen = directe trekkracht onderin. Leuker IMHO.
Dat gaat voor Turquaz in de kosten lopen en is niet realistisch. Waarom niet gelijk een V16 met 4 turbo's erin?quote:
Heb alleen maar wittequote:
Uh...nee. Heb je je kop wel laten vlakken? Anders sta je over 3 maanden weer stil.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:26 schreef eevebe het volgende:
als je heel snel kijkt heeft ie wel wat weg van een prelude...
Nee, jij snapt het.....met een leuke nokkenas is een 8 klepper echt niet zo'n ramp...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:32 schreef TradingStock het volgende:
[..]
Als je auto 8v is, dan heeft tunen weinig zin. Zoveel pk's ga je niet eruit halen, wel veel koppel. En koppel = leuk optrekken. Leuker dan topsnelheid imho. Een van m'n oldtimers haalt met 850cc zelfs bijna 200 km/h.
De jouwe ook dus.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Uh...nee. Heb je je kop wel laten vlakken? Anders sta je over 3 maanden weer stil.
Voor de rest: je auto zuigt!
whaha ik schakel pas bij 100 a 110 naar ze 2quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Foootoo's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Einde van de dag reed de auto weer, en meteen gewassen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En maar eventjes naar school gegaan, en een kleine foto shootje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Acceleratie filmpje (de accu van mijn Samsung was leeg, had alleen mijn neukia bij me dus.. Nieuwe schiet ik binnekort wel een keertje):
Als je kop al vlak is dan valt er weinig te vlakken...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Uh...nee. Heb je je kop wel laten vlakken? Anders sta je over 3 maanden weer stil.
Voor de rest: je auto zuigt!
liever zijn uno dan jouw taartschepquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Uh...nee. Heb je je kop wel laten vlakken? Anders sta je over 3 maanden weer stil.
Voor de rest: je auto zuigt!
jah maar met maar 44pkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:12 schreef fathank het volgende:
Vind je het gek met maar 2 versnellingen.
Veel tijd..? Ik had al in een uurtje/anderhalf uur al de kop er af, toen een half uurtje schoonmaken (de oude pakking resten) en ondertussen had ik gebeld naar een tuning/racerij bedrijfje waar ik stage had gelopen of ze een mm van de kop af wilden halen, en of ik wat zou merken..? En ze zeiden van dat een mm zelfs te veel compressie kon opleveren en zeiden ze van: "ja dan halen we er wel een halve mm af, is genoeg voor jouquote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:32 schreef TradingStock het volgende:
je filmpje is echt ruk..
Was je ook veel tijd kwijt aan koppakking vervangen?
En leuke foto's trouwens, heb je al geprobeerd met handrem mee te driften? Zelfs met 50 pk's lukt het nog makkelijk. Ik had vroeger een Subaru Jumbo, volgas aanrijden daarna handrem, en hop.
Misschien moet jij eens je moel houden voordat je nog dieper in de stront zakt..quote:
Moet je misschien eerst maar een post lezen waar ik al geantwoord heb op dit verzoek.quote:
Oeh wordt je nou beetje aggresief? Ik trek me al een tijdje niets meer van je aanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens je moel houden voordat je nog dieper in de stront zakt..![]()
Mensen lachen jou uit terwijl jij grappig wilt zijn en mij belachelijk wilt zetten..![]()
Het is maar een tip, trek het je niet aan.
Gewoon negerenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:59 schreef invine het volgende:
Ik ben er nu wel heilig van overtuigd dat jij blind bent OxygeneFRL
Moet je al bijna in je broek poepen zoals je dat in mijn topic ook deed? Vervelend he als iemand zo in je topic zit.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gewoon negeren![]()
Als ie dat echt agresief vind, dan zegt dat wel wat over die boer![]()
Maarja, vandaag sloop ik de balasten uit de Primera, en zet deze over in de Ferrari![]()
ff H7 halogeentjes vinden zodat ze nogsteeds licht hebben
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Wehehhehe.. geniaal gewoon hoe mensen zich kunnen ergeren en toch zichzelf verschut zetten in mijn topic![]()
Ik ben hier teminste melig bezig.. en doe dit allemaal voor de lol, in tegenstelling tot andere sjonnies hier die er echt om menen.... of niet Oxy..?![]()
![]()
Maarja, heb vandaag geprobeerd een paar mooie foto's te schieten, ben geen fotograaf en heb maar een 3.2MegaPixel Samsung telefoon, dus verwacht er niet veel van..![]()
Raak.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:40 schreef Pas259 het volgende:
Ben allang blij dat TS met zijn hobby bezig is en niet ergens een paar ruiten ingooit!
Goed bezig Turk!
Turq zat ook mijn topic zijn mening te verkondigen x120? Dus wat doe ik nu? Juist.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:09 schreef TradingStock het volgende:
Je zat constant te krijsen toen anderen hetzelfde deden over je auto. En wat doe je nu?
Oxygen, kap eens ermee.
Zelf vind ik het wel een leuk project, mits het blok ook aangepakt wordt.
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:29 schreef T42 het volgende:
http://www.112nederland.n(...)in-in-westerlee.html
en
http://www.112nederland.n(...)dijk-rijperkerk.html
wat heb je gedaan ts???
heb je deze er al op zitten?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:40 schreef Pas259 het volgende:
Ben allang blij dat TS met zijn hobby bezig is en niet ergens een paar ruiten ingooit!
Goed bezig Turk!
die 45 mag niet trouwensquote:Op maandag 30 maart 2009 19:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zijn ze gewoon legaal om op een Uno te plakken..??Zo ja, dan doen ik dat
![]()
[..]
![]()
Thanks..![]()
Heb de openluchfilter er al opgezet.. maar met een top van 150 (met originele filter) ben ik echt niet blij meeDe motor wordt zeker weten aagepakt..
Ja nee wat ik niet snap is dit..: in de 4 heb ik een hoger top dan in de 5.. dat wilt toch gewoon zeggen dat ik zwaar veel vermogen te kort kom..??quote:Op maandag 30 maart 2009 19:42 schreef T42 het volgende:
[..]
die 45 mag niet trouwens
maare 150 + zul je de bak moetten aanpassen
Nog 5 te gaanquote:Op maandag 30 maart 2009 20:08 schreef Poekel het volgende:
Nou dan doneer ik een post, wil wel eens zien waar je nu staat.
dat komt omdat de 5e versnelling puur een overdrive isquote:Op maandag 30 maart 2009 19:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja nee wat ik niet snap is dit..: in de 4 heb ik een hoger top dan in de 5.. dat wilt toch gewoon zeggen dat ik zwaar veel vermogen te kort kom..??
Dus je verlaagd je naar zijn niveau? Toe maar stoere man.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Turq zat ook mijn topic zijn mening te verkondigen x120? Dus wat doe ik nu? Juist.
juist om economisch te rijden / zuinigerquote:Op maandag 30 maart 2009 20:22 schreef Acryl het volgende:
[..]
dat komt omdat de 5e versnelling puur een overdrive is
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
In geval van Turq en OxygeneFRL, achteruitgang
0 tot 100 in 7 secquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:33 schreef TradingStock het volgende:
Zie je, dat openluchtfilter is echt beter dan zonder.
M'n auto doet van 0 naar 100 in 7 seconden. Wat ik nu zie, is dat je met 50 pk's toch nog best snel kunt sprinten.
En neem een BMW 325i ipv 320i. Want het verbruik van de 325i is LAGER dan 320i. Echt waar. En je hebt nog meer koppel ook.
Zoiets heb je al eerder beloofd.......quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:29 schreef Turquaz52 het volgende:
En beloof mezelf dan ook echt om deze in de tuin te stallen totdat ik me rijbewijs heb![]()
Je hebt geen rijbewijs nodig om autoliefhebber te zijn of om van knutselen te houden.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:21 schreef Koploperkopper het volgende:
Ho-ho-ho, Turkuaz heeft z'n rijbewijs niet eens?___________________________ Veeg me op.
Hier in de buurt zit een knutselclub voor onnozelen, is dat iets voor Turkuaz?quote:Op woensdag 1 april 2009 00:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je hebt geen rijbewijs nodig om autoliefhebber te zijn of om van knutselen te houden.
Haha!111 1 April!!11quote:Op woensdag 1 april 2009 00:35 schreef vannelle het volgende:
Nee joh, blijf jij maar gewoon enig lid.
Wat krijg ik nu?quote:Op woensdag 1 april 2009 00:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klopt, het is 1 april. Goed zo! Knap van je.
Nee maar wel om te mogen rijden zoals hij dus al doet.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je hebt geen rijbewijs nodig om autoliefhebber te zijn of om van knutselen te houden.
quote:Op woensdag 1 april 2009 08:35 schreef Klonk het volgende:
mooi omgeving daar in Tegelen bij d´n bas alleen jammer van dat blauwe gebakje wat de hele tijd in beeld staat...
En hij maakt die foto's echt alsof er een Supra op de foto staatquote:Op woensdag 1 april 2009 08:35 schreef Klonk het volgende:
mooi omgeving daar in Tegelen bij d´n bas alleen jammer van dat blauwe gebakje wat de hele tijd in beeld staat...
ach, zolang ie maar gelukkig mee is tochquote:Op woensdag 1 april 2009 08:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En hij maakt die foto's echt alsof er een Supra op de foto staat
ik vind dat hij em bij de aktueel moet opgeven, als hij er in komt krijgt hij van mij een kratje bierquote:Op woensdag 1 april 2009 08:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En hij maakt die foto's echt alsof er een Supra op de foto staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan. Als jij voor je werk ook rijdt (auto van de zaak) en je kan aantonen dat je een aantal jaren schadeloos hebt gereden dan krijg je vaak een leuke korting als je op latere leeftijd een auto verzekerd.quote:
Spuit elfquote:Op woensdag 1 april 2009 08:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als jij voor je werk ook rijdt (auto van de zaak) en je kan aantonen dat je een aantal jaren schadeloos hebt gereden dan krijg je vaak een leuke korting als je op latere leeftijd een auto verzekerd.
Gewoon de drie polige stekkert wat eigenlijk achter op je H4 lampje gaat inpluggen op die van de Xenon kabelboom, deze gaat naar een relay en naar een controller, elke Xenonlamp heeft zijn eige balast en er gaat een 3 polige stekkert naar een Controller..quote:Op woensdag 1 april 2009 08:21 schreef T42 het volgende:
effe een apk vraag aan ts (dus alleen ts mag hierop reageren)
xeon hoe doe jij dat met groot en klein licht?(gedimt licht)
quote:Op woensdag 1 april 2009 08:50 schreef T42 het volgende:
[..]
ik vind dat hij em bij de aktueel moet opgeven, als hij er in komt krijgt hij van mij een kratje bierHoe doe ik da..?? Doe jij dat anders, jij bent er al bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ja dat heet Bi-xenon. Zover waren wij ook. Hij vroeg zich af of jij dat dus hebt ja of de nee.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gewoon de drie polige stekkert wat eigenlijk achter op je H4 lampje gaat inpluggen op die van de Xenon kabelboom, deze gaat naar een relay en naar een controller, elke Xenonlamp heeft zijn eige balast en er gaat een 3 polige stekkert naar een Controller..
Op het moment dat je grootlicht gebruikt trekt de kleine kastje achterop de xenonlamp de lamp naar binnen zodat hij uit de lens komt als het ware, waardoor je grootlicht hebt..
Check youtube maar es
Kiek moar uut foardat personeel wurdt van medelanders.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe doe ik da..?? Doe jij dat anders, jij bent er al bekend![]()
Ja dat zie je toch..?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja dat heet Bi-xenon. Zover waren wij ook. Hij vroeg zich af of jij dat dus hebt ja of de nee.
Dich bis echt un ras echte racist of neet..?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Kiek moar uut foardat personeel wurdt van medelanders.
Waar is de motor?quote:Hierbij nog de (laatste?) foto's en filmpjes..![]()
Nieuwe filter (oude was wel goed, maar deze is beter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ok dan is hij apk goedquote:Op woensdag 1 april 2009 11:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gewoon de drie polige stekkert wat eigenlijk achter op je H4 lampje gaat inpluggen op die van de Xenon kabelboom, deze gaat naar een relay en naar een controller, elke Xenonlamp heeft zijn eige balast en er gaat een 3 polige stekkert naar een Controller..
Op het moment dat je grootlicht gebruikt trekt de kleine kastje achterop de xenonlamp de lamp naar binnen zodat hij uit de lens komt als het ware, waardoor je grootlicht hebt..
Check youtube maar es
tjaaah das nou of jij een krat bier wil verdienenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe doe ik da..?? Doe jij dat anders, jij bent er al bekend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:40 schreef T42 het volgende:
[..]
tjaaah das nou of jij een krat bier wil verdienenIk hoef geen krat bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lust ik niet.. Corona daarentegen
![]()
![]()
![]()
![]()
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ik heb geen motor, wel zo'n gat onder de auto net zoals The Flinstones.. de eerste 3 meter ren ik aan en de rest gaat vanzelfquote:Op woensdag 1 april 2009 11:54 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Waar is de motor?![]()
En ben je nu ook lid geworden van de fiat club?
gaat toch om de eerquote:Op woensdag 1 april 2009 13:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik hoef geen krat bierLust ik niet.. Corona daarentegen
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt ook geen auto. Dat is een veredelde scootmobiel.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb geen motor, wel zo'n gat onder de auto net zoals The Flinstones.. de eerste 3 meter ren ik aan en de rest gaat vanzelf![]()
Maare, deze club bedoelde je?: http://www.fiatunoclubholland.nl/ ?
Dat jij je hier nog steeds durft te vertonenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je hebt ook geen auto. Dat is een veredelde scootmobiel.
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat jij je hier nog steeds durft te vertonen
U vraagt, wij draaienquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:29 schreef Turquaz52 het volgende:
Heb met wiebelkont ff gebeld.. zown kleine 20 minuten![]()
Wil toch een serieuze projectje, mijn klusje is geklaard.. Auto reed niet en rijd nu wel.. een leuke starters auto van een sloop afgang gered door een koppakking te vervangen..
Als hij akkoord gaat wil ik dit projectje beindigen en beginnen met een BMW 320i die ook wat aandacht nodig heeft.. Deze wordt dan alles behalve sjonnieEn beloof mezelf dan ook echt om deze in de tuin te stallen totdat ik me rijbewijs heb
![]()
blabla
Dat is een amerikaanquote:Op woensdag 1 april 2009 15:17 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
http://link.marktplaats.nl/240667909
Even offtopic, maar hoe is het met die gestolen auto van jou afgelopen? Heb je hem terug gevonden?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:17 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
http://link.marktplaats.nl/240667909
Gaat je geld kostenquote:Op donderdag 2 april 2009 00:19 schreef Turquaz52 het volgende:
Me kenteken plaat voor is foetsie.. krij nu met jaren 90 kenteken die nog inde kofferbak lag..![]()
Ga zsm aangifte doen en nieuwe plaat(en) voor halen![]()
Heb ik weer.. of die is gestolen of die is afgevalen (wat eigelijk heel onlogisch is)
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb geen motor, wel zo'n gat onder de auto net zoals The Flinstones.. de eerste 3 meter ren ik aan en de rest gaat vanzelf![]()
Maare, deze club bedoelde je?: http://www.fiatunoclubholland.nl/ ?
Hoezo..? Ik krijg toch geen 1 op mn kenteken (Dat is allang afgeschaft).. ik denk dat ik moet betalen voor administratie kosten + nieuwe platenquote:
Beetje onzinnige site.. tis maar een uno en toch durven ze 15 euro te vragen voor de technische gedeelte terwijl een Nissan velen malen bekender is en meer techniek heeft daar gratis isquote:
Whehehehe heb jij weer.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:19 schreef Turquaz52 het volgende:
Me kenteken plaat voor is foetsie.. krij nu met jaren 90 kenteken die nog inde kofferbak lag..![]()
Ga zsm aangifte doen en nieuwe plaat(en) voor halen![]()
Heb ik weer.. of die is gestolen of die is afgevalen (wat eigelijk heel onlogisch is)
jahquote:Op donderdag 2 april 2009 00:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoezo..? Ik krijg toch geen 1 op mn kenteken (Dat is allang afgeschaft).. ik denk dat ik moet betalen voor administratie kosten + nieuwe platen
die is al terugquote:Op woensdag 1 april 2009 22:16 schreef osmo het volgende:
[..]
Even offtopic, maar hoe is het met die gestolen auto van jou afgelopen? Heb je hem terug gevonden?
Waarom? Hij vernagelde mijn topic ook met zijn gezeik. Ik return de favor effe.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:13 schreef benckendorff het volgende:
Ik vind jou eigenlijk de faler van 2009.. Hou toch op met dat zeuren man! Laat die jongen lekker..
Meneer is op z'n pik getrapt omdat iedereen z'n auto heeft uitgelachenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waarom? Hij vernagelde mijn topic ook met zijn gezeik. Ik return de favor effe.
Je lokte het ook wel een beetje zelf uit met die stickers.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waarom? Hij vernagelde mijn topic ook met zijn gezeik. Ik return de favor effe.
En hij met zijn kansloze unoquote:Op donderdag 2 april 2009 11:39 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Je lokte het ook wel een beetje zelf uit met die stickers.
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:19 schreef laurencius het volgende:
Jullie hebben allebei een ruk-auto so whats the fucking difference?
Ga huilen ventquote:Op donderdag 2 april 2009 16:19 schreef laurencius het volgende:
Jullie hebben allebei een ruk-auto so whats the fucking difference?
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:00 schreef T42 het volgende:
[..]
dat project gaat 10 jaar duren dus de 2019 faal auto
Jij bent de jankbal hierzo.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij bent de jankbal hierzo.
Hou toch eens op met dat gezeik en laat anderen gewoon doen wat ze leuk vinden. "Ja maar, hij deed het ook..."
Veel gehoorde smoes op de kleuterschool, jij zou beter moeten weten.
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij bent de jankbal hierzo.
Hou toch eens op met dat gezeik en laat anderen gewoon doen wat ze leuk vinden. "Ja maar, hij deed het ook..."
Veel gehoorde smoes op de kleuterschool, jij zou beter moeten weten.
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij bent de jankbal hierzo.
Hou toch eens op met dat gezeik en laat anderen gewoon doen wat ze leuk vinden. "Ja maar, hij deed het ook..."
Veel gehoorde smoes op de kleuterschool, jij zou beter moeten weten.
Omdat ik me erger aan dat kleuterschoolgedrag.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:16 schreef T42 het volgende:
[..]
waarom reageer jij op hem dan? maakt jou net zo erg![]()
Jonge laat je niet zo kennen. Negeer me dan gewoon lekker.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Omdat ik me erger aan dat kleuterschoolgedrag.
Fuck die shit Vanellequote:Op donderdag 2 april 2009 19:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Omdat ik me erger aan dat kleuterschoolgedrag.
Fuck youquote:Op donderdag 2 april 2009 21:13 schreef invine het volgende:
Nou dan geef ik je wel 20 euro voor je autoals je hem gewassen en gepoetst komt brengen
![]()
wat ga je hem neuken? bah!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Fuck you![]()
Voor 20 euro mag je de einddemper van me overnemen,![]()
De auto mag weg voor 8 meijers
wtf..?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:12 schreef T42 het volgende:
[..]
wat ga je hem neuken? bah!
8 meijers en een 370 363,63636363636363636363636363636 euro toch
nee, maar de auto dipt wat tussen 1500 en 2500 toeren, maar nadat ik paar keer VPower heb getankt is het verdwenen.. (heel soms komt ie nog es terug, maar dat is zelden) Met euro 95 merk ik het wel.. Vooral nu ik de ontsteking vervroeger heb afgedopt.. (Zoog valse lucht)quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja die v-power heb je zo weer 10 pk erbij!
Heb je hem al een keer helemaal ingetrap? dat hij ff schoon kan blazen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nee, maar de auto dipt wat tussen 1500 en 2500 toeren, maar nadat ik paar keer VPower heb getankt is het verdwenen.. (heel soms komt ie nog es terug, maar dat is zelden) Met euro 95 merk ik het wel.. Vooral nu ik de ontsteking vervroeger heb afgedopt.. (Zoog valse lucht)
Heb nu een toerenteller en kan nou ook zien hoeveel toeren ik heb.. als ik normaal rij schakel ik zowiezo rond de 3/3500toeren. Denk dat dit wel genoeg is om te blazen..quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:30 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Heb je hem al een keer helemaal ingetrap? dat hij ff schoon kan blazen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |