Boeiendquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:40 schreef fathank het volgende:
Alsof er nog iemand PTA's huisturk nog serieus neemt
Bij de bouwmarkt om regenpijp te halen voor onder zn auto.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BoeiendWat is Athmozz aan het doen eigenlijk inmiddels?
Ik heb 4 auto's gehad in totaal, een punto, escrot, calibra en een Excel, maar die waren 50/50 gekocht met un vriend van me en stonden op zijn naam..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:04 schreef Tommzzz het volgende:
Dacht dat je liep te patsen dat je al 2 autos had?
Dat was natuurlijk stoerdoenerij, had het kunnen weten
Eerst rijbewijs.. dan 944quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:37 schreef Barcaconia het volgende:
Je hebt toch al 2 auto's meer gehad. Ik heb geen zin om te zoeken, maar dat zei je elke keer als er gezegd werd dat je alleen in papa's auto's rondreed.
Daarnaast is een Uno 1.1 niet bepaald een Porsche 944 of een Honda Prelude Vtec 4ws 4wd NOS turbo etc. Niet eens een primera....
?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij de bouwmarkt om regenpijp te halen voor onder zn auto.
Ze bedoelen zo'n andere gast. Ik ben alleen zn naam kwijt, maar zijn topics waren ook hilarisch net als die van turk52.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:20 schreef Athmozz het volgende:
[..]
?
ik heb nog geen enkele auto getuned, laat staan dat ik er een regenpijp onder gooi![]()
ik wacht op m'n nieuwe BMW E46, de oude staat al bij de dealer
Ashmooohhquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:24 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ze bedoelen zo'n andere gast. Ik ben alleen zn naam kwijt, maar zijn topics waren ook hilarisch net als die van turk52.
Sorry, Asmoohhh werd bedoeld. Die topics waren altijd hilarischquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:20 schreef Athmozz het volgende:
[..]
?
ik heb nog geen enkele auto getuned, laat staan dat ik er een regenpijp onder gooi![]()
ik wacht op m'n nieuwe BMW E46, de oude staat al bij de dealer
Waarom plaats je informatie zoals inhoud en kleppen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Ga zometeen de auto ophalen, vriend is al onderweg met zijn Megane 2.0 8v om te slepen
ik ben vanmiddag naar een meeting geweest waat de auto's gemiddeld 600cc hebben, 2 cillinders en 4 kleppenquote:Op zondag 22 maart 2009 00:08 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Waarom plaats je informatie zoals inhoud en kleppen?
Ja ik ging gisteren naar mijn werk met mijn 2.5 2V om te werken.
Totaal niet relevant en interessant.
Waren er ook nog 2.0 8v bij?quote:Op zondag 22 maart 2009 00:26 schreef T42 het volgende:
[..]
ik ben vanmiddag naar een meeting geweest waat de auto's gemiddeld 600cc hebben, 2 cillinders en 4 kleppen(was wel grappig om een andermerk meeting te bezoekken)
Hoe waren de eendjes?quote:Op zondag 22 maart 2009 00:26 schreef T42 het volgende:
[..]
ik ben vanmiddag naar een meeting geweest waat de auto's gemiddeld 600cc hebben, 2 cillinders en 4 kleppen(was wel grappig om een andermerk meeting te bezoekken)
op naam van een anderquote:Op zondag 22 maart 2009 07:43 schreef FransDeens het volgende:
Als de auto op jouw naam staat, maar je hebt geen rijbewijs, hoe heb je hem dan verzekerd?
Het kost je op lange termijn meer.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:02 schreef Athmozz het volgende:
[..]
op naam van een ander. De mijne staat qua eigendomspapieren & inschrijving ook op mijn naam, verzekering staat op naam van een ander (spaart me 1200¤ premie per jaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |