niet waar hoorquote:
Ik had geen zin om alles te typen, maar jij heb helemaal gelijkquote:Op zondag 22 maart 2009 11:52 schreef Athmozz het volgende:
[..]
niet waar hoor
Ik ben nu 22 en heb een auto met 100kW; kost me 1800¤ per jaar in verzekering normaal. Als ik aan mijn 25ste start met een eigen verzekering op die wagen, val ik niet meer in de risico-categorie van de -25, neem ik de 7 schadevrije jaren die ik gereden heb op de verzekering van m'n pa mee, en start ik direct aan 7 schadevrije jaren én aan een normaal tarief; dan betaal ik dus maar 560¤ per jaar.
Die trap van -25 naar +25 is bij veel verzekeringen gewoon abnormaal; bij mij zou dat namelijk een 800¤ in het jaar schelen als ik 24 ben, of als ik ineens 25 ben. Té belachelijk voor woorden natuurlijk. Daarom; eerst op een ander inschrijven tot ik uit die risicocategorie kom, en daarna overschrijven op mijn eigen naam, met behoud van schadevrije jaren
Ik snap niet dat mensen altijd aan die hoge premies komen?quote:Op zondag 22 maart 2009 11:52 schreef Athmozz het volgende:
[..]
niet waar hoor
Ik ben nu 22 en heb een auto met 100kW; kost me 1800¤ per jaar in verzekering normaal. Als ik aan mijn 25ste start met een eigen verzekering op die wagen, val ik niet meer in de risico-categorie van de -25, neem ik de 7 schadevrije jaren die ik gereden heb op de verzekering van m'n pa mee, en start ik direct aan 7 schadevrije jaren én aan een normaal tarief; dan betaal ik dus maar 560¤ per jaar.
Die trap van -25 naar +25 is bij veel verzekeringen gewoon abnormaal; bij mij zou dat namelijk een 800¤ in het jaar schelen als ik 24 ben, of als ik ineens 25 ben. Té belachelijk voor woorden natuurlijk. Daarom; eerst op een ander inschrijven tot ik uit die risicocategorie kom, en daarna overschrijven op mijn eigen naam, met behoud van schadevrije jaren
Degelijke maatschappij & niet de goedkoopste nemen? Mijn dekking is gewoon heel goed, heb er standaard van die uitgebreide rechtsbijstand bij, zit bestuurdersverzekering in... Leeftijd maakt gewoon enorm veel uit, motorvermogen minder.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:10 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen altijd aan die hoge premies komen?
Mijn auto: 126 KW 1.5Ton en nieuwprijs was iets van 60.000 gulden, toch betaal ik maar iets van 70 euro per maand terwijl ik 2 jaar mijn rijbewijs heb en 1 schadevrije jaren.
hangt héél sterk van maatschappij tot maatschappij af. Die waar ik zit kan je schadevrije jaren op je brandverzekering zelfs gebruiken om je premie van je autoverzekering gelijk te houden bij een ongeluk enzoquote:En of je kan meeliften op je pa's schadevrijejaren lijkt me sterk maar veel weet ik er niet van.
Ik wou toendertijd mijn eerste auto houden, maar dan zouden ze mijn tweede auto naar 0 schade vrije jaren brengen en dat vondt ik niet zo kick.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:31 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Degelijke maatschappij & niet de goedkoopste nemen? Mijn dekking is gewoon heel goed, heb er standaard van die uitgebreide rechtsbijstand bij, zit bestuurdersverzekering in... Leeftijd maakt gewoon enorm veel uit, motorvermogen minder.
[..]
hangt héél sterk van maatschappij tot maatschappij af. Die waar ik zit kan je schadevrije jaren op je brandverzekering zelfs gebruiken om je premie van je autoverzekering gelijk te houden bij een ongeluk enzo
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:18 schreef KosterT het volgende:
Het volgende natuurlijk:
Spoiler (+7pk)
Sideskirts (+2pk)
Regenpijp eronder (+5pk)
Tribal sticker op achterruit (+2pk)
Booskijkers (+0,5pk)
Xenon verlichting zelf inbouwen (+1pk, indien totaal niet afgesteld zelfs +2pk)
Bijna zwarte folie op de ramen (+4pk)
--------
Totaal dus voor tegen de 23 pk mee te winnen! Da's in jou geval bijna 50% meer!
Een sleeperquote:Op zondag 22 maart 2009 14:18 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom ik Megane 2.0 8v zei is, omdat het de sleeper is (maw. vermogen genoeg onderin de toeren)..
alsof er auto's zijn die geen fiat uno vooruit kunnen trekkenquote:Op zondag 22 maart 2009 14:18 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom ik Megane 2.0 8v zei is, omdat het de sleeper is (maw. vermogen genoeg onderin de toeren)..
Auto is gisteren opgehaald rond 21:00 te Veghel (dichtbij Eindhoven) en kwamen rond 00:15 aan in Blerick @ de Garage waar ik morgen aan ga werken.
Mag blij zijn met die 10 seconde..quote:Op zondag 22 maart 2009 14:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een sleeperZo'n ding is niet vooruit te schoppen en verbruikt alsnog veel te veel... in 10sec naar de 100 met je 115 PK, en dan 1:9 verbruiken als je doorrijdt.
Ik sleep liever handmatig een Uno dan een fiets, als vergelijkingsmateriaalquote:Op zondag 22 maart 2009 16:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mag blij zijn met die 10 seconde..
't is een Cabrioslet![]()
Ging voornamelijk om dat het geen 1.3 was ofzo die de Uno sleepte
Wat jij wil ouwe..quote:Op zondag 22 maart 2009 16:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik sleep liever handmatig een Uno dan een fiets, als vergelijkingsmateriaal
Dude, dat is echt fucking kansloosquote:Op zondag 22 maart 2009 18:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat jij wil ouwe..
Plans:
Bi-Xenon 12.000K H4![]()
Embleemloos grille
Carputer
Spoilertje achterop
Home-made luchtfilter.. (gaas met een panty overheen)
Kat weghalen
Fok!Stickers op plakken (Eerst maken..)
En ja, dat meen ik echt![]()
![]()
Maybe zelfs in de zomer ombouwen naar Cabrio![]()
![]()
Ik weetquote:
Ik ben haast vergeten te melden, ik ga er ook mistlampen opbouwen en een ander tellerunit aangezien ik geen toerenteller heb, endat is heel belangrijk als je gaat racen, jweettog.quote:
Thrust Turq SSCquote:Op zondag 22 maart 2009 19:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Het wordt dus een Ultime Sport Sjonnie Crosbak![]()
![]()
panty over gaas uuh wil je die 50pk (waarvan 25% al dood is) terug brengen naar 12pk?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat jij wil ouwe..
Plans:
Bi-Xenon 12.000K H4![]()
Embleemloos grille
Carputer
Spoilertje achterop
Home-made luchtfilter.. (gaas met een panty overheen)
Kat weghalen
Fok!Stickers op plakken (Eerst maken..)
En ja, dat meen ik echt![]()
![]()
Maybe zelfs in de zomer ombouwen naar Cabrio![]()
![]()
kwil er minstens 200 euri aan verkloten aan Neon en shitquote:Op zondag 22 maart 2009 23:08 schreef massachusetts_avenue het volgende:
Is het niet verstandiger om van al het geld dat in je in een auto steekt een nieuwe auto te kopen?
Eigenlijk ook wel weer waar, lekker lachen om andermans falenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |