Zolang Turquaz in die hoek blijft rijden hoor je mij niet klagenquote:Op maandag 23 maart 2009 09:03 schreef fathank het volgende:
Als je die 12k Bi-Xenon maar laat. Niet bepaald prettig voor je medeweggebruikers.
!quote:Op maandag 23 maart 2009 09:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb geen updates nog. En op faalposts van kankerturken ga ik niet meer in.
Je faalt zelf ook nogal.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Zegt de Ubersjonnie..quote:Op maandag 23 maart 2009 09:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:03 schreef fathank het volgende:
Als je die 12k Bi-Xenon maar laat. Niet bepaald prettig voor je medeweggebruikers.
Fijn voor je medeweggebruikers. Dat je er een paupermobiel van wil maken prima, maar val daar aub andere mensen niet mee lastig. En met die 12k mistlampen kom je in de mist ook niet ver...quote:Op maandag 23 maart 2009 19:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
10.000k voor de koplampen..
En 12.000k voor de mistlampen die ik ga monteren
En?quote:ISO Standard 1-Din Car DVD Player with 3.5-inch TFT monitor and TV Tuner. This high quality Car Entertainment Center also has 2.0 USB port , a SD, MMC, MS card-reader, detachable front panel, compatiblity with parking sensors, and many other great features.
Manufacturer Specifications:
3.5-inch TFT-LCD screen DVD/ VCD/ MP3/ CD/ CD-R/ CD-RW/ MP3/ WMA/ MP4 playback High quality mechanism with excellent mechanical anti-vibration and electronic shock protection USB 2.0 port & SD, MMC, MS card-reader TV-tuner with PAL/NTSC/AUTO video system and automatically channel scan/search and save system Built-in AM/FM tuner with 30 presets Language: English, Chinese, French, German and Portuguese Fold Down Detachable Front Panel AV input/ output, parking sensor input, coaxial digital audio output for sending the Dolby Digital or DTS bit stream to a compatible decoder 4x30W maximum power output Remote control
Leer de les maar aan jezelf ofzo..quote:Op maandag 23 maart 2009 19:25 schreef fathank het volgende:
En het is 10k, of 12k, en niet 12000k. Het staat namelijk voor het aantal lumen. En als je 12000k lumen hebt zijn dat er dus 12.000.000. Dan weet je zeker dat je nooit meer van je leven wat ziet.
Tot zover deze les over Xenon-verlichting.
Turquaz,quote:Op maandag 23 maart 2009 19:33 schreef Turquaz52 het volgende:
Auto zat aan de lader, en heb de interieur compleet gereinigd.. (al was ie best wel schoon)..
Wat ik heb gedaan is:
Ramen van binnen gewassen + anti condens spray..
Interieur bekleding gereinigd.. Zaten een paar vlekken in..??
Cockpit spray
CarParfume..
En gestofzuigd
Normaal kost dit allemaal bij elkaar meer dan de auto zelf..Maar ik mocht het gratis doen op mijn stage plek..
![]()
[ afbeelding ]
Luchtfilter er al afgesloopt![]()
[ afbeelding ]
Borbetjes er onder:![]()
[ afbeelding ]
Interieur Voor:
[ afbeelding ]
Achter:
[ afbeelding ]
Netjes toch?:
[ afbeelding ]
Spiegelkappen waren heeel erg dof geworden, een kunstofwaxje en ze waren weer helemaal zwart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Booskijkers opgeplakt met tape en mijn DTM style ruitenwisser![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk weer afgehaald, want was puur voor het vermaak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb al dit besteld, koste mij 98 euro incl. verzending nog gloednieuw.. (eBay)
Kost nog meer dan mijn auto![]()
[ afbeelding ]
[..]
En?
60 euroquote:Op maandag 23 maart 2009 19:40 schreef FutureRules het volgende:
[..]
Turquaz,
Voor 50 euro vind ik dit een hele nette auto. Die kleur staat 'm strak.
Gefeliciteerd!.
Nee. Het is 4300/6000/8000/10.000/12.000/30.000kquote:
Oh, ipv 50 voor 60 euro... je hebt laten oplichten, dit veel te weinig wat je ervoor krijgt.quote:
Thank You!! Blij om te horenquote:Op maandag 23 maart 2009 19:56 schreef FutureRules het volgende:
[..]
Oh, ipv 50 voor 60 euro... je hebt laten oplichten, dit veel te weinig wat je ervoor krijgt..
Nee joh, ik vind het een leuk autootje om mee te beginnen. Het is je van harte gegund!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |