Gewoon negerenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:59 schreef invine het volgende:
Ik ben er nu wel heilig van overtuigd dat jij blind bent OxygeneFRL
Moet je al bijna in je broek poepen zoals je dat in mijn topic ook deed? Vervelend he als iemand zo in je topic zit.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gewoon negeren![]()
Als ie dat echt agresief vind, dan zegt dat wel wat over die boer![]()
Maarja, vandaag sloop ik de balasten uit de Primera, en zet deze over in de Ferrari![]()
ff H7 halogeentjes vinden zodat ze nogsteeds licht hebben
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Wehehhehe.. geniaal gewoon hoe mensen zich kunnen ergeren en toch zichzelf verschut zetten in mijn topic![]()
Ik ben hier teminste melig bezig.. en doe dit allemaal voor de lol, in tegenstelling tot andere sjonnies hier die er echt om menen.... of niet Oxy..?![]()
![]()
Maarja, heb vandaag geprobeerd een paar mooie foto's te schieten, ben geen fotograaf en heb maar een 3.2MegaPixel Samsung telefoon, dus verwacht er niet veel van..![]()
Raak.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:40 schreef Pas259 het volgende:
Ben allang blij dat TS met zijn hobby bezig is en niet ergens een paar ruiten ingooit!
Goed bezig Turk!
Turq zat ook mijn topic zijn mening te verkondigen x120? Dus wat doe ik nu? Juist.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:09 schreef TradingStock het volgende:
Je zat constant te krijsen toen anderen hetzelfde deden over je auto. En wat doe je nu?
Oxygen, kap eens ermee.
Zelf vind ik het wel een leuk project, mits het blok ook aangepakt wordt.
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:29 schreef T42 het volgende:
http://www.112nederland.n(...)in-in-westerlee.html
en
http://www.112nederland.n(...)dijk-rijperkerk.html
wat heb je gedaan ts???
heb je deze er al op zitten?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:40 schreef Pas259 het volgende:
Ben allang blij dat TS met zijn hobby bezig is en niet ergens een paar ruiten ingooit!
Goed bezig Turk!
die 45 mag niet trouwensquote:Op maandag 30 maart 2009 19:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zijn ze gewoon legaal om op een Uno te plakken..??Zo ja, dan doen ik dat
![]()
[..]
![]()
Thanks..![]()
Heb de openluchfilter er al opgezet.. maar met een top van 150 (met originele filter) ben ik echt niet blij meeDe motor wordt zeker weten aagepakt..
Ja nee wat ik niet snap is dit..: in de 4 heb ik een hoger top dan in de 5.. dat wilt toch gewoon zeggen dat ik zwaar veel vermogen te kort kom..??quote:Op maandag 30 maart 2009 19:42 schreef T42 het volgende:
[..]
die 45 mag niet trouwens
maare 150 + zul je de bak moetten aanpassen
Nog 5 te gaanquote:Op maandag 30 maart 2009 20:08 schreef Poekel het volgende:
Nou dan doneer ik een post, wil wel eens zien waar je nu staat.
dat komt omdat de 5e versnelling puur een overdrive isquote:Op maandag 30 maart 2009 19:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja nee wat ik niet snap is dit..: in de 4 heb ik een hoger top dan in de 5.. dat wilt toch gewoon zeggen dat ik zwaar veel vermogen te kort kom..??
Dus je verlaagd je naar zijn niveau? Toe maar stoere man.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Turq zat ook mijn topic zijn mening te verkondigen x120? Dus wat doe ik nu? Juist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |