maakt het uit ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik verdenk sloggy vrouw 2 en 4 ervan dezelfde te zijn
whehehe zie zijn idd hetzelfdequote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik verdenk sloggy vrouw 2 en 4 ervan dezelfde te zijn
neeujquote:
je ziet alleen billen.... en ze lijken eigenlijk allemaal wel op elkaarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vindt de brunette trouwens het mooist
de ideale vrouw dusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:29 schreef tripack het volgende:
[..]
je ziet alleen billen.... en ze lijken eigenlijk allemaal wel op elkaar
ja ik wil geen trio met een kloonquote:
een typische billenmanquote:
wat is een eeneiig tweelingzus als je kijkt naar dnaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja ik wil geen trio met een kloon
whehehe, ja ik bekenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:35 schreef tripack het volgende:
[..]
een typische billenman
ik ben meer een ogenman en daarna borsten en dan billen
niet ???? lijkt me geweldige ervaringquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja ik wil geen trio met een kloon
zo blijven ze wel strak hehquote:
uh.... wie?quote:
zeker als ze ze klonenquote:
ieder zn eigen echte sloggie poster setup thuisquote:
dat is nou nog es een mooi uitzichtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ieder zn eigen echte sloggie poster setup thuis
helemaal mee eensquote:
dan is het helemaal rukquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb gewoon niets meer te doen lol
en het weer lonkt naar me
jaa iddquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
wel relaxte muziek op 3fm , dat dan weer wel
in de schaduw vastquote:
elleuhquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
middag allemaal
middag GFquote:
hmmm het werd dus een minibangquote:
klopt helemaalquote:
ik denk het ookquote:
LL is wel gezellig natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben net pas begonnen moet nog tot 3uur vannacht.
maar LL is er vanavonddat maakt veel goed
klopt is nou eten maken en poetsenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:24 schreef tripack het volgende:
[..]
LL is wel gezellig natuurlijk![]()
maar rond deze tijd is het toch meestal voor bereiden toch??
wanneer komen de eerste mensen?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
* BarraCupraCuda heeft net de hond en het huis gestofzuigd
ik voel me net een nicht met zon stofzuiger....
GF heeft net ook gestofzuigdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt is nou eten maken en poetsen
de deur gaat om half negen open
en gedweild maar wel zonder hoofddoekjequote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en gedweild maar wel zonder hoofddoekje
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
de volgende fotos zijn van GF en mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb je een nichtezuiger danquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
* BarraCupraCuda heeft net de hond en het huis gestofzuigd
ik voel me net een nicht met zon stofzuiger....
net alsof je stoere stofzuigers hebtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:50 schreef tripack het volgende:
[..]
heb je een nichtezuiger dande mijne is blauw
die zijn er toch al van jordan, zo'n individual ofzoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
net alsof je stoere stofzuigers hebt
straks krijg je ook nog stoere tandenborstels
HoiHoiquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:29 schreef Runx het volgende:
[..]
HoiHoialles goed ? en zin in het weekend ?
ga je weer feestje houden ?
ohh kut dan moet ik nu dus wegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:30 schreef tripack het volgende:
[..]ja weer feestje... mijn meisje is jarig en dat vieren we morgen
en ik ga bijna wegeigenlijk nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh kut dan moet ik nu dus weg, ik heb haar al gefeliciteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij ook al... mads wou ook al naar bed met mijn meisje
mazzel runx
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
aha avond dienstquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga dadelijk nog wat eten en tv kijken en dan werken
wou ? we zijn al langs geweest johquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:33 schreef tripack het volgende:
[..]jij ook al... mads wou ook al naar bed met mijn meisje
mazzel runx
ja wereldsquote:
Heb het vrij rustig gehouden eigenlijkquote:Op maandag 23 maart 2009 07:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wereldsvoor de verandering eens bier gedronken
![]()
![]()
en nu zitten we er weer heh ?![]()
en jij ? nog wat leuks gedaan ?
nee, zon 5 liter baron pilsquote:Op maandag 23 maart 2009 07:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar eh, je hebt toch wel Grand Prestige gedronken he?
half negen naar bed. zo dan. nou ja ook wel eens lekkerquote:Op maandag 23 maart 2009 07:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb het vrij rustig gehouden eigenlijk
Vrijdaghad ik een verjaardag, rond 2 uur / half 3 was ik al helemaal kapot en ben ik maar naar huis gegaan om te slapen.
Zaterdag nog een verjaardag, toen hield ik het maar liefst tot 4 uur vol
Zondag overdag gezellig een strandwandeling gemaakt in ZandvoortEn om half9 lag ik alweer op bed
Leek me wel verstandig.. Had gisteravond toch ff niks te doen, en heb vandaag een vrij lange dagquote:Op maandag 23 maart 2009 07:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
half negen naar bed. zo dan. nou ja ook wel eens lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 07:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Leek me wel verstandig.. Had gisteravond toch ff niks te doen, en heb vandaag een vrij lange dag
Maar uh, wat ik me nou afvraag heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
mogguh! , nee, en nogmaals neequote:Op maandag 23 maart 2009 08:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mogguh, is het al half 5, mag ik al naar bed ?
quote:Op maandag 23 maart 2009 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh! , nee, en nogmaals nee
quote:Op maandag 23 maart 2009 08:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]godsamme, gisteren naar bruins geweest
mogguhquote:
en ? nog leuke dames leren kennen ? of was je te lamquote:Op maandag 23 maart 2009 08:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
http://www.dancingbruins.nl/
echt super vet
ik was met mijn buurmeisjequote:Op maandag 23 maart 2009 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ? nog leuke dames leren kennen ? of was je te lam![]()
mogguh tally
oh das toch ook wel een lekker ding ?quote:
En de vraag is dan ook: Heb jij ook weekendseks gehad?quote:Op maandag 23 maart 2009 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh das toch ook wel een lekker ding ?![]()
lolquote:Op maandag 23 maart 2009 08:50 schreef Tally het volgende:
[..]
En de vraag is dan ook: Heb jij ook weekendseks gehad?
quote:Op maandag 23 maart 2009 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh das toch ook wel een lekker ding ?![]()
ik nietquote:
doe es ff rustigquote:Op maandag 23 maart 2009 09:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan zou je niet poste ga in je graf liggen dan
negers .... waar ....waar ??quote:
mogguh Pquote:
hehehe goede morgenquote:
jaquote:
heuj heujquote:
quote:
quote:
doe er maar 3quote:Op maandag 23 maart 2009 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vinden jullie van mn nieuwe tv ?.
[ afbeelding ]
hij kost maar 100.000 euro, valt best mee toch ?
Dat was die ene tv waar je het laatst over had toch? Dat je dan je lul ging filmen en dat het dan nét was of ie heel groot was als je het later afspeelde voor familie en vriendenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
de mijne is groterquote:Op maandag 23 maart 2009 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
klopt! kan je nagaan, wat voor bukake shots ik hiermee kan uitzendenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat was die ene tv waar je het laatst over had toch? Dat je dan je lul ging filmen en dat het dan nét was of ie heel groot was als je het later afspeelde voor familie en vrienden
dudequote:Op maandag 23 maart 2009 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat was die ene tv waar je het laatst over had toch? Dat je dan je lul ging filmen en dat het dan nét was of ie heel groot was als je het later afspeelde voor familie en vrienden
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
klopt! kan je nagaan, wat voor bukake shots ik hiermee kan uitzenden
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Met zo'n 3D-bril, alsof de klodders warme yoghurt je letterlijk om de oren vliegenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
klopt! kan je nagaan, wat voor bukake shots ik hiermee kan uitzenden
idd, en waar zit zij naar te kijken ?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Met zo'n 3D-bril, alsof de klodders warme yoghurt je letterlijk om de oren vliegen
omfgquote:Op maandag 23 maart 2009 10:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Met zo'n 3D-bril, alsof de klodders warme yoghurt je letterlijk om de oren vliegen
zie je ze al wegduikenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
dat is haar mond helemaal niet hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 10:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WL's moeder gaat altijd staan met haar mond open
ik zie haar al voor zo happen in de luchtquote:Op maandag 23 maart 2009 10:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WL's moeder gaat altijd staan met haar mond open
nee nee nee draakje is stamoudstequote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
het topic gaat dood mensen...DOOD
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm ik ga misschien een blauwe rus kopen
vanmiddag kan ik hardcore gaan, hopelijkquote:
jah? ik vind ze niet leukquote:Op maandag 23 maart 2009 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm ik ga misschien een blauwe rus kopen
jaquote:
of een golden retrieverquote:Op maandag 23 maart 2009 10:56 schreef tripack het volgende:
[..]
jah? ik vind ze niet leuk![]()
eerder een britse korthaar ofzo
hihiquote:Op maandag 23 maart 2009 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jawel duur, tussen de 400-600 euro. maar ja wel
die zijn ook idd mooi.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:56 schreef tripack het volgende:
[..]
jah? ik vind ze niet leuk![]()
eerder een britse korthaar ofzo
wat is het verschil tussen een europese korthaar en britse korthaar?quote:
idd, heerlijk, lekker spelen met poesjequote:Op maandag 23 maart 2009 10:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hihi
dus dan krijg je eindelijk een poesje
dat is een hondquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hihi
dus dan krijg je eindelijk een poesje
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, heerlijk, lekker spelen met poesje
of zo'n rooiequote:
ach, is dat een hond ja ?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:02 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is een hond![]()
maar die zijn ook erg lief... wel vind ik dat je er veel tijd in moet steken als je een hond hebt
ik heb een dikkie dik katquote:
een poes natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2009 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
kattenfans, wat is beter een kater of een poes ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Ik vind een poes. Maar das alleen omdat ik die hebquote:Op maandag 23 maart 2009 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb geen ideequote:Op maandag 23 maart 2009 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
katers krijg je koppijn vanquote:Op maandag 23 maart 2009 11:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind een poes. Maar das alleen omdat ik die heb
Ik ken de eigenschappen van een kater niet
ik heb een terrorist katquote:Op maandag 23 maart 2009 11:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik heb een rambo kat
stukje van het oor af enzo
het wordt te flauw nuquote:Op maandag 23 maart 2009 11:06 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb geen ideekaters zijn volgens mij liever dan poezen... die kunnen zo kattig doen
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb een terrorist kat
hijs allochtoon
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een poes natuurlijk
katers heb je alleen maar last van, maar een poes kan natuurlijk wel gaan stinken als die zich niet goed wassenja ik wil advies, geen verhalen over je avontuur met je buurmeisje ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
flauwe grapjes zijn makkelijker te onthoudenquote:
ohquote:Op maandag 23 maart 2009 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik wil advies, geen verhalen over je avontuur met je buurbiermeisje ofzo
ik zou gewoon een pitbull nemen, is veel stoerderquote:Op maandag 23 maart 2009 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik wil advies, geen verhalen over je avontuur met je buurmeisje ofzo
ik wilde een afbeelding posten, maar toen realiseerde ik me dat ik op werk zatquote:
dat is toch een britse korthaar ?quote:
ja klopt. ik moet erg lachen om dat stomme koppiequote:Op maandag 23 maart 2009 11:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is toch een britse korthaar ?
die vind ik mooier dan een blauwe rusquote:Op maandag 23 maart 2009 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja klopt. ik moet erg lachen om dat stomme koppie
jij wou gewoon andere soort poesjes posten smeerpijpquote:Op maandag 23 maart 2009 11:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wilde een afbeelding posten, maar toen realiseerde ik me dat ik op werk zat
leugensquote:Op maandag 23 maart 2009 11:18 schreef tripack het volgende:
[..]
jij wou gewoon andere soort poesjes posten smeerpijp
idd, een europese korthaarquote:Op maandag 23 maart 2009 11:18 schreef tripack het volgende:
[..]
jij wou gewoon andere soort poesjes posten smeerpijp
of zo'n kale kat zekerquote:
gefelicitaartquote:
das tripack zn schuldquote:Op maandag 23 maart 2009 11:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die vind ik mooier dan een blauwe rus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
hehequote:Op maandag 23 maart 2009 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das tripack zn schulddie begon erover
geef mij maar weer de schuldquote:Op maandag 23 maart 2009 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das tripack zn schulddie begon erover
dat had een maat van mij , afgelopen weekend, hij had 5 ratten, totdat eentje in zn vingen beet en niet meer losliet.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:25 schreef tripack het volgende:
[..]
geef mij maar weer de schuld
ik ken trouwens wel iemand die had een britse korthaar een dame ook.. met stamboom... dat beest was me toch uit de hoogte
die heeft me ook een keer goed te pakken gehadvol in me hand... tot op het bot
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat had een maat van mij , afgelopen weekend, hij had 5 ratten, totdat eentje in zn vingen beet en niet meer losliet.
nou hij smeet hem zo tegen de muur aan. toen nog maar 4 over
ik vind er echt geen reet aan. ze zijn supergevoelig voor alles man. stof, tocht, noem het maar op enzo.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:28 schreef tripack het volgende:
[..]dat is zieluhg ratten zijn wel grappige beesten
.. niet dat ik er 1 of 2 in huis zou nemen
vriendin vind het niet zulke leuke beestjes
wheheh we hebben dit weekend ons konijn verhuist naar een kamer voor harzelf.. want de woonkamer in de zomer wordt mega warm.. te warm voor het konjinquote:Op maandag 23 maart 2009 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind er echt geen reet aan. ze zijn supergevoelig voor alles man. stof, tocht, noem het maar op enzo.
oftewel zomers, kunnen de ramen nog niet eens open enzo
nou ja zegquote:
dat konijn heeft het echt goed bij julliequote:Op maandag 23 maart 2009 11:40 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh we hebben dit weekend ons konijn verhuist naar een kamer voor harzelf.. want de woonkamer in de zomer wordt mega warm.. te warm voor het konjinnu heeft ze haar eigen kamer
het is een lid van de familiequote:Op maandag 23 maart 2009 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat konijn heeft het echt goed bij jullie
én , nog even voordat het kerst isquote:
wheheh ze zit nog wel in haar ren in dat kamertjequote:Op maandag 23 maart 2009 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat konijn heeft het echt goed bij jullie
je moet gewoon een parcours maken man, de hele kamer rondquote:Op maandag 23 maart 2009 11:58 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh ze zit nog wel in haar ren in dat kamertje![]()
maja ik vind dat ze niet mag klagen
hoi!quote:
evenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
én , nog even voordat het kerst is
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet gewoon een parcours maken man, de hele kamer rond
quote:
mijn konijn was de baas in huis over de dierenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:58 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh ze zit nog wel in haar ren in dat kamertje![]()
maja ik vind dat ze niet mag klagen
ik ben ook wegquote:Op maandag 23 maart 2009 12:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi!![]()
ik ben eten, eetze mensen
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mijn konijn was de baas in huis over de dieren
konijn joeg grote bouvier van haar bed af om daar zelf lekker op te liggen
zelfs mijn kat was bang voor hem
Heyquote:Op maandag 23 maart 2009 12:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi!![]()
ik ben eten, eetze mensen
Moosjequote:
Mietjuh!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik ben ook weg, ff blaarpleisters halen
dat hek ook al gedaanquote:Op maandag 23 maart 2009 12:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mietjuh!!!
Gewoon openprikken die hap
Mmm lekker zacht kussentjequote:Op maandag 23 maart 2009 12:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat hek ook al gedaan, maar..die pleisters hebben zo'n zacht kussentje erin
quote:
Dan een zacht iets met dezelfde 2 begin letters als van ehm nvm...quote:Op maandag 23 maart 2009 12:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]hmmm...is eens een keer wat anders dan een
hoest met drebbel?quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En dat vraag je aan mij
Sms der zou ik zeggen
ben ik weerquote:
quote:
nog nietquote:
het doet nog steeds zeerquote:
Kusje op? laat maarquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude je weet heul niet waar die blaar zit
quote:
daarom laat ik het zitten...quote:Op maandag 23 maart 2009 12:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude je weet heul niet waar die blaar zit
Het kon ergerquote:Op maandag 23 maart 2009 12:38 schreef tripack het volgende:
[..]
daarom laat ik het zitten...ik gokte voet, maar daar ga ik echt geen kusje geven
najah je kan ook blaar op je hand krijgen doordat je het hebt verbrand...quote:
je kan het ook eelt van het handkarren noemenquote:
Dat is niet de enige manier om daar een blaar te krijgenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:42 schreef tripack het volgende:
[..]
najah je kan ook blaar op je hand krijgen doordat je het hebt verbrand...
hehehe toen ik 3 jaar geleden in tjechie was trok ik mijn schoen aan... daar was toen een wesp in gekropen...quote:Op maandag 23 maart 2009 12:38 schreef tripack het volgende:
[..]
daarom laat ik het zitten...ik gokte voet, maar daar ga ik echt geen kusje geven
jah r e s p e c t for tha brothahquote:Op maandag 23 maart 2009 12:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehehe toen ik 3 jaar geleden in tjechie was trok ik mijn schoen aan... daar was toen een wesp in gekropen...
stak me zo in mn voet.. heeft een maat van me het gif uit mijn poot gezogen!
true brother love!
dat uitzuigen is een mythequote:Op maandag 23 maart 2009 12:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehehe toen ik 3 jaar geleden in tjechie was trok ik mijn schoen aan... daar was toen een wesp in gekropen...
true brother love!
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat uitzuigen is een mythe
voetenfetish
yeah ... like we had icequote:
wij hebben daar zo'n pompje voorquote:Op maandag 23 maart 2009 12:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
true brother love!
Omdat hij het lekkerder vind als zijn maat het doetquote:Op maandag 23 maart 2009 12:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wij hebben daar zo'n pompje voor
waarom zuig je het zelf niet uit je voet dan?
hmmquote:Op maandag 23 maart 2009 12:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omdat hij het lekkerder vind als zijn maat het doet
misschien als je hem iets draait, dat de wijzer dan iets verder valtquote:
Ik vond het ook al een vaag verhaal. Vanaf het punt dat hij zei dat hij samen met zijn maat op kampeer vakantie ging had ik al mijn twijfelsquote:
Bij jou weinig danquote:Op maandag 23 maart 2009 13:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut als hij een meter verderop staat
Echt irritant volk is dat hequote:Op maandag 23 maart 2009 13:01 schreef Tally het volgende:
O en sommige kerels hebben echt een plaat voor hun kop.
Nee dan gaan de dagen niet voorbij en dat wil ik welquote:Op maandag 23 maart 2009 13:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan um beter vrijdag aan het begin van de avond op stop zetten
Niet allemaal. Sommigequote:
Je bent niet lastig hequote:Op maandag 23 maart 2009 13:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dan gaan de dagen niet voorbij en dat wil ik wel
op het werk neem ik aan?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dan gaan de dagen niet voorbij en dat wil ik wel
[..]
Niet allemaal. SommigeAlleen tref ik net die sommige
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik vond het ook al een vaag verhaal. Vanaf het punt dat hij zei dat hij samen met zijn maat op kampeer vakantie ging had ik al mijn twijfels
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:01 schreef Tally het volgende:
O en sommige kerels hebben echt een plaat voor hun kop.
de paashaasquote:
En dan iets met deze quote:quote:
Doet het me helemaal denken aan brokeback mountainquote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
yeah ... like we had iceon the top of a goddamn mountain in the midst of summer
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En dan iets met deze quote:
[..]
Doet het me helemaal denken aan brokeback mountain
jijquote:
en barra had toen ook last van zijn rugquote:Op maandag 23 maart 2009 13:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En dan iets met deze quote:
[..]
Doet het me helemaal denken aan brokeback mountain
Ik heb nooit gezegd van niet!quote:
Nee. Via de mail.quote:
Misschien moet je hem dat toch eens duidelijk uitleggen.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd van niet!
[..]
Nee. Via de mail.
Ik hou niet zo van mannen die meteen zo amicaal reageren alsin: schatje, liefje en afsluiten met kusjes ofzo.
En dat heb ik hem al gezegd maar toch snapt hij het niet zo.
is het toch moosquote:Op maandag 23 maart 2009 13:10 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Nee. Via de mail.
Ik hou niet zo van mannen die meteen zo amicaal reageren alsin: schatje, liefje en afsluiten met kusjes ofzo.
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Misschien moet je hem dat toch eens duidelijk uitleggen.
XxX Madje
Omg nu je het zegtquote:Op maandag 23 maart 2009 13:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en barra had toen ook last van zijn rug
het wordt allemaal heel duidelijk nu
idd, gewoon gelijk, Neuken ?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:10 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Nee. Via de mail.
ja maar, dat wordt meteen zo klefquote:Op maandag 23 maart 2009 13:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]![]()
Dat kon beter he
Hey maar liefy misschien moet je hem dat toch eens duidelijk uitleggen.
Ik kan niet wachten je weer ze zien lekker ding van me
Hou van je XxX je schatje Madje
Hij kan het dak op. Ik mail gewoon niet meer terug. Blijf niet aan de gang.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Misschien moet je hem dat toch eens duidelijk uitleggen.
XxX Madje
Die wil ik niet neukenquote:
heb ik gelijk of heb ik gelijk ?quote:
Groot gelijk liefy,quote:Op maandag 23 maart 2009 13:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij kan het dak op. Ik mail gewoon niet meer terug. Blijf niet aan de gang.
[..]
Die wil ik niet neuken
Dat was ook de bedoelingquote:Op maandag 23 maart 2009 13:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja maar, dat wordt meteen zo klef
Je hebt gelijkquote:Op maandag 23 maart 2009 13:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb ik gelijk of heb ik gelijk ?
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Groot gelijk liefy,
XxX jouw MadjeDat jouw gedeelte doet het umSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |