quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
de volgende fotos zijn van GF en mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb je een nichtezuiger danquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
* BarraCupraCuda heeft net de hond en het huis gestofzuigd
ik voel me net een nicht met zon stofzuiger....
net alsof je stoere stofzuigers hebtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:50 schreef tripack het volgende:
[..]
heb je een nichtezuiger dande mijne is blauw
die zijn er toch al van jordan, zo'n individual ofzoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
net alsof je stoere stofzuigers hebt
straks krijg je ook nog stoere tandenborstels
HoiHoiquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:29 schreef Runx het volgende:
[..]
HoiHoialles goed ? en zin in het weekend ?
ga je weer feestje houden ?
ohh kut dan moet ik nu dus wegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:30 schreef tripack het volgende:
[..]ja weer feestje... mijn meisje is jarig en dat vieren we morgen
en ik ga bijna wegeigenlijk nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh kut dan moet ik nu dus weg, ik heb haar al gefeliciteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij ook al... mads wou ook al naar bed met mijn meisje
mazzel runx
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
aha avond dienstquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga dadelijk nog wat eten en tv kijken en dan werken
wou ? we zijn al langs geweest johquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:33 schreef tripack het volgende:
[..]jij ook al... mads wou ook al naar bed met mijn meisje
mazzel runx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |