quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
de volgende fotos zijn van GF en mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb je een nichtezuiger danquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
* BarraCupraCuda heeft net de hond en het huis gestofzuigd
ik voel me net een nicht met zon stofzuiger....
net alsof je stoere stofzuigers hebtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:50 schreef tripack het volgende:
[..]
heb je een nichtezuiger dande mijne is blauw
die zijn er toch al van jordan, zo'n individual ofzoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
net alsof je stoere stofzuigers hebt
straks krijg je ook nog stoere tandenborstels
HoiHoiquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:29 schreef Runx het volgende:
[..]
HoiHoialles goed ? en zin in het weekend ?
ga je weer feestje houden ?
ohh kut dan moet ik nu dus wegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:30 schreef tripack het volgende:
[..]ja weer feestje... mijn meisje is jarig en dat vieren we morgen
en ik ga bijna wegeigenlijk nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh kut dan moet ik nu dus weg, ik heb haar al gefeliciteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij ook al... mads wou ook al naar bed met mijn meisje
mazzel runx
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
aha avond dienstquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga dadelijk nog wat eten en tv kijken en dan werken
wou ? we zijn al langs geweest johquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:33 schreef tripack het volgende:
[..]jij ook al... mads wou ook al naar bed met mijn meisje
mazzel runx
ja wereldsquote:
Heb het vrij rustig gehouden eigenlijkquote:Op maandag 23 maart 2009 07:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wereldsvoor de verandering eens bier gedronken
![]()
![]()
en nu zitten we er weer heh ?![]()
en jij ? nog wat leuks gedaan ?
nee, zon 5 liter baron pilsquote:Op maandag 23 maart 2009 07:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar eh, je hebt toch wel Grand Prestige gedronken he?
half negen naar bed. zo dan. nou ja ook wel eens lekkerquote:Op maandag 23 maart 2009 07:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb het vrij rustig gehouden eigenlijk
Vrijdaghad ik een verjaardag, rond 2 uur / half 3 was ik al helemaal kapot en ben ik maar naar huis gegaan om te slapen.
Zaterdag nog een verjaardag, toen hield ik het maar liefst tot 4 uur vol
Zondag overdag gezellig een strandwandeling gemaakt in ZandvoortEn om half9 lag ik alweer op bed
Leek me wel verstandig.. Had gisteravond toch ff niks te doen, en heb vandaag een vrij lange dagquote:Op maandag 23 maart 2009 07:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
half negen naar bed. zo dan. nou ja ook wel eens lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 07:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Leek me wel verstandig.. Had gisteravond toch ff niks te doen, en heb vandaag een vrij lange dag
Maar uh, wat ik me nou afvraag heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
mogguh! , nee, en nogmaals neequote:Op maandag 23 maart 2009 08:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mogguh, is het al half 5, mag ik al naar bed ?
quote:Op maandag 23 maart 2009 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh! , nee, en nogmaals nee
quote:Op maandag 23 maart 2009 08:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]godsamme, gisteren naar bruins geweest
mogguhquote:
en ? nog leuke dames leren kennen ? of was je te lamquote:Op maandag 23 maart 2009 08:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
http://www.dancingbruins.nl/
echt super vet
ik was met mijn buurmeisjequote:Op maandag 23 maart 2009 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ? nog leuke dames leren kennen ? of was je te lam![]()
mogguh tally
oh das toch ook wel een lekker ding ?quote:
En de vraag is dan ook: Heb jij ook weekendseks gehad?quote:Op maandag 23 maart 2009 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh das toch ook wel een lekker ding ?![]()
lolquote:Op maandag 23 maart 2009 08:50 schreef Tally het volgende:
[..]
En de vraag is dan ook: Heb jij ook weekendseks gehad?
quote:Op maandag 23 maart 2009 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh das toch ook wel een lekker ding ?![]()
ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |