doe es ff rustigquote:Op maandag 23 maart 2009 09:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan zou je niet poste ga in je graf liggen dan
negers .... waar ....waar ??quote:
mogguh Pquote:
hehehe goede morgenquote:
jaquote:
heuj heujquote:
quote:
quote:
doe er maar 3quote:Op maandag 23 maart 2009 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vinden jullie van mn nieuwe tv ?.
[ afbeelding ]
hij kost maar 100.000 euro, valt best mee toch ?
Dat was die ene tv waar je het laatst over had toch? Dat je dan je lul ging filmen en dat het dan nét was of ie heel groot was als je het later afspeelde voor familie en vriendenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
de mijne is groterquote:Op maandag 23 maart 2009 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
klopt! kan je nagaan, wat voor bukake shots ik hiermee kan uitzendenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat was die ene tv waar je het laatst over had toch? Dat je dan je lul ging filmen en dat het dan nét was of ie heel groot was als je het later afspeelde voor familie en vrienden
dudequote:Op maandag 23 maart 2009 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat was die ene tv waar je het laatst over had toch? Dat je dan je lul ging filmen en dat het dan nét was of ie heel groot was als je het later afspeelde voor familie en vrienden
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
klopt! kan je nagaan, wat voor bukake shots ik hiermee kan uitzenden
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Met zo'n 3D-bril, alsof de klodders warme yoghurt je letterlijk om de oren vliegenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
klopt! kan je nagaan, wat voor bukake shots ik hiermee kan uitzenden
idd, en waar zit zij naar te kijken ?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Met zo'n 3D-bril, alsof de klodders warme yoghurt je letterlijk om de oren vliegen
omfgquote:Op maandag 23 maart 2009 10:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Met zo'n 3D-bril, alsof de klodders warme yoghurt je letterlijk om de oren vliegen
zie je ze al wegduikenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
dat is haar mond helemaal niet hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 10:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WL's moeder gaat altijd staan met haar mond open
ik zie haar al voor zo happen in de luchtquote:Op maandag 23 maart 2009 10:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WL's moeder gaat altijd staan met haar mond open
nee nee nee draakje is stamoudstequote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
het topic gaat dood mensen...DOOD
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm ik ga misschien een blauwe rus kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |