vanmiddag kan ik hardcore gaan, hopelijkquote:
jah? ik vind ze niet leukquote:Op maandag 23 maart 2009 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm ik ga misschien een blauwe rus kopen
jaquote:
of een golden retrieverquote:Op maandag 23 maart 2009 10:56 schreef tripack het volgende:
[..]
jah? ik vind ze niet leuk![]()
eerder een britse korthaar ofzo
hihiquote:Op maandag 23 maart 2009 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jawel duur, tussen de 400-600 euro. maar ja wel
die zijn ook idd mooi.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:56 schreef tripack het volgende:
[..]
jah? ik vind ze niet leuk![]()
eerder een britse korthaar ofzo
wat is het verschil tussen een europese korthaar en britse korthaar?quote:
idd, heerlijk, lekker spelen met poesjequote:Op maandag 23 maart 2009 10:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hihi
dus dan krijg je eindelijk een poesje
dat is een hondquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hihi
dus dan krijg je eindelijk een poesje
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, heerlijk, lekker spelen met poesje
of zo'n rooiequote:
ach, is dat een hond ja ?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:02 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is een hond![]()
maar die zijn ook erg lief... wel vind ik dat je er veel tijd in moet steken als je een hond hebt
ik heb een dikkie dik katquote:
een poes natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2009 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
kattenfans, wat is beter een kater of een poes ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Ik vind een poes. Maar das alleen omdat ik die hebquote:Op maandag 23 maart 2009 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb geen ideequote:Op maandag 23 maart 2009 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
katers krijg je koppijn vanquote:Op maandag 23 maart 2009 11:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind een poes. Maar das alleen omdat ik die heb
Ik ken de eigenschappen van een kater niet
ik heb een terrorist katquote:Op maandag 23 maart 2009 11:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik heb een rambo kat
stukje van het oor af enzo
het wordt te flauw nuquote:Op maandag 23 maart 2009 11:06 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb geen ideekaters zijn volgens mij liever dan poezen... die kunnen zo kattig doen
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb een terrorist kat
hijs allochtoon
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een poes natuurlijk
katers heb je alleen maar last van, maar een poes kan natuurlijk wel gaan stinken als die zich niet goed wassenja ik wil advies, geen verhalen over je avontuur met je buurmeisje ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
flauwe grapjes zijn makkelijker te onthoudenquote:
ohquote:Op maandag 23 maart 2009 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik wil advies, geen verhalen over je avontuur met je buurbiermeisje ofzo
ik zou gewoon een pitbull nemen, is veel stoerderquote:Op maandag 23 maart 2009 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik wil advies, geen verhalen over je avontuur met je buurmeisje ofzo
ik wilde een afbeelding posten, maar toen realiseerde ik me dat ik op werk zatquote:
dat is toch een britse korthaar ?quote:
ja klopt. ik moet erg lachen om dat stomme koppiequote:Op maandag 23 maart 2009 11:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is toch een britse korthaar ?
die vind ik mooier dan een blauwe rusquote:Op maandag 23 maart 2009 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja klopt. ik moet erg lachen om dat stomme koppie
jij wou gewoon andere soort poesjes posten smeerpijpquote:Op maandag 23 maart 2009 11:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wilde een afbeelding posten, maar toen realiseerde ik me dat ik op werk zat
leugensquote:Op maandag 23 maart 2009 11:18 schreef tripack het volgende:
[..]
jij wou gewoon andere soort poesjes posten smeerpijp
idd, een europese korthaarquote:Op maandag 23 maart 2009 11:18 schreef tripack het volgende:
[..]
jij wou gewoon andere soort poesjes posten smeerpijp
of zo'n kale kat zekerquote:
gefelicitaartquote:
das tripack zn schuldquote:Op maandag 23 maart 2009 11:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die vind ik mooier dan een blauwe rus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
hehequote:Op maandag 23 maart 2009 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das tripack zn schulddie begon erover
geef mij maar weer de schuldquote:Op maandag 23 maart 2009 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das tripack zn schulddie begon erover
dat had een maat van mij , afgelopen weekend, hij had 5 ratten, totdat eentje in zn vingen beet en niet meer losliet.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:25 schreef tripack het volgende:
[..]
geef mij maar weer de schuld
ik ken trouwens wel iemand die had een britse korthaar een dame ook.. met stamboom... dat beest was me toch uit de hoogte
die heeft me ook een keer goed te pakken gehadvol in me hand... tot op het bot
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat had een maat van mij , afgelopen weekend, hij had 5 ratten, totdat eentje in zn vingen beet en niet meer losliet.
nou hij smeet hem zo tegen de muur aan. toen nog maar 4 over
ik vind er echt geen reet aan. ze zijn supergevoelig voor alles man. stof, tocht, noem het maar op enzo.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:28 schreef tripack het volgende:
[..]dat is zieluhg ratten zijn wel grappige beesten
.. niet dat ik er 1 of 2 in huis zou nemen
vriendin vind het niet zulke leuke beestjes
wheheh we hebben dit weekend ons konijn verhuist naar een kamer voor harzelf.. want de woonkamer in de zomer wordt mega warm.. te warm voor het konjinquote:Op maandag 23 maart 2009 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind er echt geen reet aan. ze zijn supergevoelig voor alles man. stof, tocht, noem het maar op enzo.
oftewel zomers, kunnen de ramen nog niet eens open enzo
nou ja zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |