dat konijn heeft het echt goed bij julliequote:Op maandag 23 maart 2009 11:40 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh we hebben dit weekend ons konijn verhuist naar een kamer voor harzelf.. want de woonkamer in de zomer wordt mega warm.. te warm voor het konjinnu heeft ze haar eigen kamer
het is een lid van de familiequote:Op maandag 23 maart 2009 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat konijn heeft het echt goed bij jullie
én , nog even voordat het kerst isquote:
wheheh ze zit nog wel in haar ren in dat kamertjequote:Op maandag 23 maart 2009 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat konijn heeft het echt goed bij jullie
je moet gewoon een parcours maken man, de hele kamer rondquote:Op maandag 23 maart 2009 11:58 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh ze zit nog wel in haar ren in dat kamertje![]()
maja ik vind dat ze niet mag klagen
hoi!quote:
evenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
én , nog even voordat het kerst is
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet gewoon een parcours maken man, de hele kamer rond
quote:
mijn konijn was de baas in huis over de dierenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:58 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh ze zit nog wel in haar ren in dat kamertje![]()
maja ik vind dat ze niet mag klagen
ik ben ook wegquote:Op maandag 23 maart 2009 12:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi!![]()
ik ben eten, eetze mensen
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mijn konijn was de baas in huis over de dieren
konijn joeg grote bouvier van haar bed af om daar zelf lekker op te liggen
zelfs mijn kat was bang voor hem
Heyquote:Op maandag 23 maart 2009 12:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi!![]()
ik ben eten, eetze mensen
Moosjequote:
Mietjuh!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik ben ook weg, ff blaarpleisters halen
dat hek ook al gedaanquote:Op maandag 23 maart 2009 12:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mietjuh!!!
Gewoon openprikken die hap
Mmm lekker zacht kussentjequote:Op maandag 23 maart 2009 12:04 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat hek ook al gedaan, maar..die pleisters hebben zo'n zacht kussentje erin
quote:
Dan een zacht iets met dezelfde 2 begin letters als van ehm nvm...quote:Op maandag 23 maart 2009 12:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]hmmm...is eens een keer wat anders dan een
hoest met drebbel?quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En dat vraag je aan mij
Sms der zou ik zeggen
ben ik weerquote:
quote:
nog nietquote:
het doet nog steeds zeerquote:
Kusje op? laat maarquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude je weet heul niet waar die blaar zit
quote:
daarom laat ik het zitten...quote:Op maandag 23 maart 2009 12:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude je weet heul niet waar die blaar zit
Het kon ergerquote:Op maandag 23 maart 2009 12:38 schreef tripack het volgende:
[..]
daarom laat ik het zitten...ik gokte voet, maar daar ga ik echt geen kusje geven
najah je kan ook blaar op je hand krijgen doordat je het hebt verbrand...quote:
je kan het ook eelt van het handkarren noemenquote:
Dat is niet de enige manier om daar een blaar te krijgenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:42 schreef tripack het volgende:
[..]
najah je kan ook blaar op je hand krijgen doordat je het hebt verbrand...
hehehe toen ik 3 jaar geleden in tjechie was trok ik mijn schoen aan... daar was toen een wesp in gekropen...quote:Op maandag 23 maart 2009 12:38 schreef tripack het volgende:
[..]
daarom laat ik het zitten...ik gokte voet, maar daar ga ik echt geen kusje geven
jah r e s p e c t for tha brothahquote:Op maandag 23 maart 2009 12:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehehe toen ik 3 jaar geleden in tjechie was trok ik mijn schoen aan... daar was toen een wesp in gekropen...
stak me zo in mn voet.. heeft een maat van me het gif uit mijn poot gezogen!
true brother love!
dat uitzuigen is een mythequote:Op maandag 23 maart 2009 12:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehehe toen ik 3 jaar geleden in tjechie was trok ik mijn schoen aan... daar was toen een wesp in gekropen...
true brother love!
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat uitzuigen is een mythe
voetenfetish
yeah ... like we had icequote:
wij hebben daar zo'n pompje voorquote:Op maandag 23 maart 2009 12:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
true brother love!
Omdat hij het lekkerder vind als zijn maat het doetquote:Op maandag 23 maart 2009 12:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wij hebben daar zo'n pompje voor
waarom zuig je het zelf niet uit je voet dan?
hmmquote:Op maandag 23 maart 2009 12:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omdat hij het lekkerder vind als zijn maat het doet
misschien als je hem iets draait, dat de wijzer dan iets verder valtquote:
Ik vond het ook al een vaag verhaal. Vanaf het punt dat hij zei dat hij samen met zijn maat op kampeer vakantie ging had ik al mijn twijfelsquote:
Bij jou weinig danquote:Op maandag 23 maart 2009 13:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut als hij een meter verderop staat
Echt irritant volk is dat hequote:Op maandag 23 maart 2009 13:01 schreef Tally het volgende:
O en sommige kerels hebben echt een plaat voor hun kop.
Nee dan gaan de dagen niet voorbij en dat wil ik welquote:Op maandag 23 maart 2009 13:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan um beter vrijdag aan het begin van de avond op stop zetten
Niet allemaal. Sommigequote:
Je bent niet lastig hequote:Op maandag 23 maart 2009 13:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dan gaan de dagen niet voorbij en dat wil ik wel
op het werk neem ik aan?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dan gaan de dagen niet voorbij en dat wil ik wel
[..]
Niet allemaal. SommigeAlleen tref ik net die sommige
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik vond het ook al een vaag verhaal. Vanaf het punt dat hij zei dat hij samen met zijn maat op kampeer vakantie ging had ik al mijn twijfels
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:01 schreef Tally het volgende:
O en sommige kerels hebben echt een plaat voor hun kop.
de paashaasquote:
En dan iets met deze quote:quote:
Doet het me helemaal denken aan brokeback mountainquote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
yeah ... like we had iceon the top of a goddamn mountain in the midst of summer
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En dan iets met deze quote:
[..]
Doet het me helemaal denken aan brokeback mountain
jijquote:
en barra had toen ook last van zijn rugquote:Op maandag 23 maart 2009 13:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En dan iets met deze quote:
[..]
Doet het me helemaal denken aan brokeback mountain
Ik heb nooit gezegd van niet!quote:
Nee. Via de mail.quote:
Misschien moet je hem dat toch eens duidelijk uitleggen.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd van niet!
[..]
Nee. Via de mail.
Ik hou niet zo van mannen die meteen zo amicaal reageren alsin: schatje, liefje en afsluiten met kusjes ofzo.
En dat heb ik hem al gezegd maar toch snapt hij het niet zo.
is het toch moosquote:Op maandag 23 maart 2009 13:10 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Nee. Via de mail.
Ik hou niet zo van mannen die meteen zo amicaal reageren alsin: schatje, liefje en afsluiten met kusjes ofzo.
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Misschien moet je hem dat toch eens duidelijk uitleggen.
XxX Madje
Omg nu je het zegtquote:Op maandag 23 maart 2009 13:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en barra had toen ook last van zijn rug
het wordt allemaal heel duidelijk nu
idd, gewoon gelijk, Neuken ?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:10 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Nee. Via de mail.
ja maar, dat wordt meteen zo klefquote:Op maandag 23 maart 2009 13:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]![]()
Dat kon beter he
Hey maar liefy misschien moet je hem dat toch eens duidelijk uitleggen.
Ik kan niet wachten je weer ze zien lekker ding van me
Hou van je XxX je schatje Madje
Hij kan het dak op. Ik mail gewoon niet meer terug. Blijf niet aan de gang.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Misschien moet je hem dat toch eens duidelijk uitleggen.
XxX Madje
Die wil ik niet neukenquote:
heb ik gelijk of heb ik gelijk ?quote:
Groot gelijk liefy,quote:Op maandag 23 maart 2009 13:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij kan het dak op. Ik mail gewoon niet meer terug. Blijf niet aan de gang.
[..]
Die wil ik niet neuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Dat was ook de bedoelingquote:Op maandag 23 maart 2009 13:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja maar, dat wordt meteen zo klef
Je hebt gelijkquote:Op maandag 23 maart 2009 13:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb ik gelijk of heb ik gelijk ?
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Groot gelijk liefy,
XxX jouw MadjeDat jouw gedeelte doet het umSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |