quote:
Jep. En je merkt echt dat het een kuttijd is wat vacatures betreft. En ik ben het thuiszitten ook wel kotsbeu nu. Zeker omdat mijn studentenbijbaan ook geen werk meer biedtquote:
Laatste 5 maanden in Praag waren al kut omdat ik 20% minder inkomsten te beuren had maar dit is helemaal kut. Heb jaren terug al eens 3 maanden geen werk gehad. Zo kut was die tijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Jep. En je merkt echt dat het een kuttijd is wat vacatures betreft. En ik ben het thuiszitten ook wel kotsbeu nu. Zeker omdat mijn studentenbijbaan ook geen werk meer biedt
Na de lunch moet ik ff iemand terugbellen i.v.m. een baan in Amsterdam-Zuid-Oost.quote:
Blij dat ik vannacht nog thuis kwamquote:NS-personeel legt werk neer in Almere
Conducteurs en machinisten zijn van plan vanmiddag op het station Almere-Centraal het werk voor een uur neer te leggen. De aanleiding is de mishandeling van twee conducteurs van de NS donderdagavond op het station. Een van de twee slachtoffers liep daarbij ernstig letsel op aan zijn gezicht.
De vakbonden FNV Bondgenoten en VVMC steunen het protest. "De NS moeten actie ondernemen om ervoor te zorgen dat dit soort incidenten zich niet meer voordoet", zei VVMC-bestuurder Wim Eilert. De bedoeling is dat de actie begint om 14.30 uur.
Afgestudeerd en je kan geen werk vinden?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Jep. En je merkt echt dat het een kuttijd is wat vacatures betreft. En ik ben het thuiszitten ook wel kotsbeu nu. Zeker omdat mijn studentenbijbaan ook geen werk meer biedt
Na vorig jaar zomer mn HBO behaald te hebben, ben ik WO gaan doen. Maar daar had ik niet echt de mentaliteit voor omdat het mij altijd veel te makkelijk afging. Dus daar ben ik mee gestopt eind janurari.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Laatste 5 maanden in Praag waren al kut omdat ik 20% minder inkomsten te beuren had maar dit is helemaal kut. Heb jaren terug al eens 3 maanden geen werk gehad. Zo kut was die tijd.
Het is in deze tijd niet bepaald een makkie om als iemand met een Technisch Bedrijfskundige achtergrond werk te vinden nee. Uberhaupt niet in deze tijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Afgestudeerd en je kan geen werk vinden?
welke opleiding?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Na vorig jaar zomer mn HBO behaald te hebben,
Technische Bedrijfskunde. Daarna dus nog een half jaar Organisatiewetenschappen. Maar als je je snel klinisch dood wil laten verklaren, moet je die studie gaan volgen. Damn wat was dat een saaie bedoeling zeg.quote:
Hoe zit het bij jullie dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:23 schreef 9christensen het volgende:
[..]
welke opleiding?
edit: ok, ik zie het![]()
Zelfde bij mij. Ik wilde een Master doen, maar had er op dat moment geen zin in.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:13 schreef Breach het volgende:
Na vorig jaar zomer mn HBO behaald te hebben, ben ik WO gaan doen. Maar daar had ik niet echt de mentaliteit voor omdat het mij altijd veel te makkelijk afging. Dus daar ben ik mee gestopt eind janurari.
Zo heb ik het ook gedaan. Ik wilde eerst gewoon even een soort van vakantie, dus heb van juli tot oktober niks gedaan. Ondertussen wel hier en daar gekeken voor vacatures, maar weinig aanbod. Het duurde maar en duurde maar en toen heb ik een aantal maanden administratief werk gedaan om toch inkomsten te hebben en vooral om niet thuis te zitten.quote:En dat leek eerste instantie nog best lucratief. Beetje werken bij mijn bijbaan en rustig aan doen en dan na de zomer op een serieuze baan overstappen. Maar dat bleek al gauw niet goed te gaan omdat ook daar geen werk meer was.
quote:En nu zit ik dus met de gebakken peren. Amper inkomsten en ondanks dat er wel wat sollicitaties uitstaan, lijkt het niet echt op korte termijn iets te worden.
Vre-se-lijk. Ik ben vandaag vrij, omdat ik twee dagen laat thuis ben gekomen, maar één dagje is wel weer genoeg. Ik vind het juist leuk om te werken, maar dat ligt natuurlijk ook aan je baan en je collega's.quote:Bovendien haat ik dat thuis zitten. Ik snap echt niet dat mensen graag uitkeringtrekker zijn
Check mijn postaantal van Februari eens naquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zou er echt niet tegen kunnen niks te doen te hebben..
Waarom denk je dat ik vroeger al die gifjes, interviews, quizes etc kon organiseren?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:56 schreef Breach het volgende:
Check mijn postaantal van Februari eens na
JE FOBO!!! WAT HEB JE GEDAAN !!!111!11quote:
Ik houd van veranderingen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:13 schreef Breach het volgende:
[..]
JE FOBO!!! WAT HEB JE GEDAAN !!!111!11
Hehe, ik dacht dat het die ene was waarbij ik mn laptopscherm bijna horizontaal op mijn bureau moest leggen omdat hij zo onderbelicht wasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:24 schreef RayMania het volgende:
Ik heb ook een soort van foto in m'n fotoboek hoor.
Lekker anoniem jwtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:24 schreef RayMania het volgende:
Ik heb ook een soort van foto in m'n fotoboek hoor.
alles is goedgekeurd. maar we wachten nog steeds op het mailtje van school dat we mogen beginnenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hoe zit het bij jullie dan?
Al wat geregeld
Het is weekend.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:52 schreef Breach het volgende:
Heeft iemand al inspiratie voor het avondeten? Heb zo'n vermoeden dat ik de kookbeurt weer heb hier
Ik probeer op werkdagen (how pathetic klinkt dat in mijn situatiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het is weekend.![]()
Vanavond kookt vriendin van maatje voor me. Net als gisteren. Ideaal!![]()
Morgen pizza en zondag patat. Of andersom.
Hmm nou zal mij benieuwenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:31 schreef 9christensen het volgende:
[..]
alles is goedgekeurd. maar we wachten nog steeds op het mailtje van school dat we mogen beginnen
Ohja, even wat verzinnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:52 schreef Breach het volgende:
Heeft iemand al inspiratie voor het avondeten? Heb zo'n vermoeden dat ik de kookbeurt weer heb hier
Topfoto ja!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:58 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Foto's zeggen soms meer dan woorden.
quote:
Mooi weer is het wel. Maar daarstraks liep ik even uit de zon en dan heb je het gewoon koud. Brrr. Er mag van mij nog wel een graadje of 10 bij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:51 schreef Riro het volgende:
Veel te mooi weer om binnen aan school te zitten.
Nice.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Dinsdagochtend intake-gesprek. En dan waarschijnlijk de echte sollicitatie. Het zal mij benieuwen. Amsterdam Z-O, here I come.
Dat sowieso ja. Maar nu vol in het zonnetje in de tuin / op een terrasje zitten is ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Mooi weer is het wel. Maar daarstraks liep ik even uit de zon en dan heb je het gewoon koud. Brrr. Er mag van mij nog wel een graadje of 10 bij.
Klopt, ben er ook niet trots op.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Check mijn postaantal van Februari eens na
Edit:
001. (003) 1778 venomsnake
002. (001) 1638 sjimz
003. (004) 1408 tong80
004. (019) 1404 jorienvdherik
005. (007) 1227 Breach
006. (036) 1082 sezten
007. (017) 1067 Dirk-Kuijt
Dat is geen rijtje waar je graag in vermeld staat (sorry Sjimz)
Hehe, ik twijfelde of ik dat zou posten. Maar ik vond dat vrouwtje meer op Sjimz lijken dan die gozer.quote:
Op z'n wcquote:
quote:
Niet liegenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:11 schreef Houniet het volgende:
Het gaat om het innerlijk hé.
Pokeravond jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niet liegen
Weekend!
Ik zeg: bierrrrrrrrrrr
Internet of real-life?quote:
Je bent 2 dagen verder dudequote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zo even trainen, daarna maar even op me gemakkie thuis een biertje drinken denk ik. Ben nog steeds helemaal gaar van woensdag
Komt goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Doe die ene chick (waar ik mee op de foto staat jwt) de groeten
Twee dagen om half 6 ging de wekker. Terwijl ik woensdag om 2uur ofzo in mijn bed lag en gister ook pas rond 12uur ging slapen. Dus zal na het trainen wel helemaal gesloopt zijnquote:
Okee, dat is een plausibele redenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Twee dagen om half 6 ging de wekker. Terwijl ik woensdag om 2uur ofzo in mijn bed lag en gister ook pas rond 12uur ging slapen. Dus zal na het trainen wel helemaal gesloopt zijn
Ik had na Sparta Praag- Ajax 3 dagen nodig. Was 5 dagen in Praag, laatste 3 dagen alleen maar verrot in bed gelegen. Kon me nog met moeite richting de Mac slepen voor ontbijt e.d. Ben nog nooit zo vertyft geweest als toen.quote:
Dat klinkt heel interessant, de zaakquote:
Dat kan ik bevestigen. Stond je daar al die gasten in het Tsjechisch uit te scheldenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik had na Sparta Praag- Ajax 3 dagen nodig. Was 5 dagen in Praag, laatste 3 dagen alleen maar verrot in bed gelegen. Kon me nog met moeite richting de Mac slepen voor ontbijt e.d. Ben nog nooit zo vertyft geweest als toen.
Ik voel een Sjimz-momentje aankomen...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Natalee Holloway schijnt aangespoeld te zijn
Coño, wat is dit allemaal?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Natalee Holloway schijnt aangespoeld te zijn
Ja duh, alsof je na zoveel jaar nog kan zien wie het isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfft, het wordt allemaal alweer ontkend.
Ik was zooo lam toen. Hele wedstrijd stond ik in het Tsjechisch te schelden. Non-stop echt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen. Stond je daar al die gasten in het Tsjechisch uit te schelden
Het was in Doetinchem.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:41 schreef Aanvoerder het volgende:
De Graafschap wint met 2-0 in H'veen. Ajax wordt natuurlijk met 5-2 volledig afgeslacht.
Dan stond het verkeerd vermeld, maar toch verrasssend.quote:
shootquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:15 schreef gers het volgende:
mag ik hier een voetbaln00b vraagje stellen
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:18 schreef gers het volgende:
Waarom is er geen standaardmaat voor een voetbalveld ?
dus 100 bij 50 is toegestaan maar 90 bij 50 ook
Er is dus niet echt een reden voor.quote:Uit de reglementen van de KNVB:
Afmetingen
Het speelveld moet rechthoekig zijn. De lengte
van de zijlijn moet groter zijn dan de lengte van
de doellijn.
Lengte : minimaal 90 meter
maximaal 120 meter
Breedte : minimaal 45 meter
maximaal 90 meter
(Noot: Bij besluit van het bestuur van de KNVB
moeten de volgende afmetingen worden
gehanteerd:
minimaal 100 x 64 meter en
maximaal 105 x 69 meter)
Internationale wedstrijden
Lengte : minimaal 100 meter
maximaal 110 meter
Breedte : minimaal 64 meter
maximaal 75 meter
Omdat het nou eenmaal zo in het reglement van de FIFA staat.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:18 schreef gers het volgende:
Waarom is er geen standaardmaat voor een voetbalveld ?
dus 100 bij 50 is toegestaan maar 90 bij 50 ook
Was ie aan het rellen in VBL?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:59 schreef Danny het volgende:
SCH, 2 weken. kleuters die niet kunnen luisteren moeten een timeout volgens de supernanny en als je alleen maar op de man kunt bashen mag je gewoon in de hoek.
Ja, jullie zijn kleuters onder elkaar. Maar dat vroeg ik niet. Ik vroeg of ie aan het rellen was in VBL?quote:
Welke?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:25 schreef gers het volgende:
dadelijk eindelijk weer na een wedstrijd toe
Uit mijn antwoord kan je toch genoeg halen lijkt mij.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn kleuters onder elkaar. Maar dat vroeg ik niet. Ik vroeg of ie aan het rellen was in VBL?
Van wie niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Uit mijn antwoord kan je toch genoeg halen lijkt mij.
Verder weet je dat bans niet besproken worden
Zomers muziekje erbij:quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:28 schreef sjimz het volgende:
Het is heerlijk lente weer dus ik ga zo lekker mijn balkonnetje opzoeken.
Nee hij was aan het rellen in het powned fok topicquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn kleuters onder elkaar. Maar dat vroeg ik niet. Ik vroeg of ie aan het rellen was in VBL?
Ssssssssssssssst.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee hij was aan het rellen in het powned fok topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Ssssssssssssssst.Iemand van de crew mag het niet bespreken met usersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Ajacieden mogen dat wel onder elkaarquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Iemand van de crew mag het niet bespreken met users
een belgisch tripje zal het wordenquote:
Kut is dat hé.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:53 schreef Breach het volgende:
Kut, wil ik gaan lopen, is mn mp3-speler leeg
Moet ik weer een half uur wachten.
Ik wilde ook gaan lopenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:53 schreef Breach het volgende:
En ik zit tot 1700 binnen.quote:
Ik ben al weer terug, conditie is wel heel matig merkte ik, weinig aan gedaan de laatste tijd.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:53 schreef Breach het volgende:
Goed planquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zeker! Straks even een terrasje pakken
quote:
Ben deze week weer begonnen. Daarvoor voor het laatst gelopen de dag voor Aston Villa uit, dat was ergens eind oktoberquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben al weer terug, conditie is wel heel matig merkte ik, weinig aan gedaan de laatste tijd.
Zwemmenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft iemand verstand van het kweken van conditie en afvallen met zwemmen?
Moet ik gewoon dat bad in gaan duiken, zolang mogelijk volhouden en dan klaar? En dat dan twee keer per week? Of is het beter om eerst op tijd of eerst op snelheid zwemmen?
Ik weet dat soort dingen nooit.
Nah ja wat betreft verneuken van enkels en knieen ben je bij mij aan het juiste adres. Ik heb zn beetje alle sporten al gedaan en uiteindelijk resulteerde alles in blessures. Maar hardlopen in het bos levert weinig tot geen pijntjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, ik ben echt niet van het hardlopen. Niet in het veld met voetbal (alles op inzicht he), laat staan rondjes voor mezelf
. Dan verneuk ik mijn enkels en knieen.
Zwemmen is gewoon ultrarelaxed. Beetje dobberen, beetje op en neer. Lekker warm. Goed voor alle spieren. Dus ik wil gaan zwemmen
.
Maar goed. Ik weet niet of ik dus beter gewoon 30 minuten kan beginnen, en dan 12 baantjes trekken. Of dat ik moet proberen 15 baantjes te zwemmen en dan steeds sneller. Met hardlopen is het ook de bedoeling dat je rondje steeds sneller gaat toch?
Ach ja, van de week maar eens beginnen.
Ja, want hardlopen zonder mp3-speler gaat niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:53 schreef Breach het volgende:
A Loop ik altijd in het begin met zo'n schema, zodat ik een beetje de tijden in de gaten kan houden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, want hardlopen zonder mp3-speler gaat niet?
En op school zitten zonder mp3-speler gaat ook niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, want hardlopen zonder mp3-speler gaat niet?
?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
En op school zitten zonder mp3-speler gaat ook niet?
Ik keek in je fotoboek.quote:
Welke?quote:
Pics?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:05 schreef Houniet het volgende:
Oh dat was gezellig. Vanavond ef met een collega stappen
.
foto's please!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:05 schreef Houniet het volgende:
Oh dat was gezellig. Vanavond ef met een collega stappen
.
Het is gewoon ook 10 graden. Maar zodra we in Nederland de zon zien dan gaan we meteen alles wat je bij zomer kunt bedenken, uit de kast trekken. Al heeft dat wel weer als voordeel dat al het vrouwelijk volk de zomerkleding weer aantrektquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben er weer
Even gesport en daarna heerlijk een drankie gedaan op het terras. Heerlijk weer. Alleen staat er af en toe een smerig windje.
Je moet inderdaad uit de wind blijven en zodra de zon ook maar even weg is, is het alweer een stuk frisser.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben er weer
Even gesport en daarna heerlijk een drankie gedaan op het terras. Heerlijk weer. Alleen staat er af en toe een smerig windje.
quote:
Stelletje geile donders.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:05 schreef Messenga het volgende:
Pics?
Ik google de naam van het nummer + zippyshare en 7 van de 10 keer vind ik meteen wat ik zoek en een snelle download ook nog eens.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat voor albums? Muziek, strip of foto?
Voor mixen zijn sites als rapidshare en zippyshare inderdaad wel wat fijner. En voor losse nummers is er Beatportquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:38 schreef Aanvoerder het volgende:
met torrents vind ik alleen niet zoveel house, techno, drum & bass etc en zeker niet de verse nummers.
Wat zijn je laatste veroveringen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Muziek natuurlijk.
Ben er nu toch mee bezig, dus als iemand nog tips heeft![]()
En nee, die mix van Houniet heb ik al
ik check de samples op beatport en vervolgens gaan de namen door de zippyshare-google heen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Voor mixen zijn sites als rapidshare en zippyshare inderdaad wel wat fijner. En voor losse nummers is er Beatport
Sinds kort pas?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
en sinds kort gebruik ik nieuwsgroepen voor films.
Wat dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik moet eigenlijk ook weer nieuwe muziek. Luister de laatste twee weken constant hetzelfde. Ook lekker, maar nieuwe shit zou ook leuk zijn.
Ik ook niet, kan eigenlijk alles op een andere manier vinden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:44 schreef Aanvoerder het volgende:
ik heb nog nooit nieuwsgroepen gebruikt.
Daar zie ik alleen maar ouwe meukquote:
Ja, kijk uberhaupt niet zoveel films en series via internet, dus nooit echt in verdiept. Vind het nog steeds maar onhandigquote:
Ik zag dat ik I Created Disco van Calvin Harris nog niet eens helemaal had, dus die. Verder MGMT, nog een paar van The Stones en The Who, wat nieuwe (dj) livesets. De nieuwe van U2 ook even geprobeerd, maar is toch niet helemaal mijn ding.quote:
Ik weet het verschil niet eensquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb de laatste tijd wel het gevoel dat Techno, Tech House, Progressive House en Electro House steeds meer dezelfde richting opgaan.
Stimmt. Heb nu een rock-kinda playlist in iTunes en een electro. Die electro staat de laatste tijd bijna constant aan.quote:
The lonely islandquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stimmt. Heb nu een rock-kinda playlist in iTunes en een electro. Die electro staat de laatste tijd bijna constant aan.
Nieuwste albums.. Geen idee. The Lonely Island sowieso.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb de laatste tijd wel het gevoel dat Techno, Tech House, Progressive House en Electro House steeds meer dezelfde richting opgaan.
Je moet het album van White Lies eens proberen. Beetje Editors achtige muziek. Lekkere cdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stimmt. Heb nu een rock-kinda playlist in iTunes en een electro. Die electro staat de laatste tijd bijna constant aan.
Nieuwste albums.. Geen idee. The Lonely Island sowieso.
Hehe, daar is 'ie dan eindelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:59 schreef Jasza het volgende:
Nieuwsgroepen is relaxed.
Nee momenteel nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:12 schreef Houniet het volgende:
Jo toma. Heb je in de Digi Art nog projecten lopen?
Een Cruijff - Van Basten - Bergkamp portret. Dan gebruik ik dat plaatje om te printen op linnenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:13 schreef toma het volgende:
[..]
Nee momenteel niet
Wilde morgen avond aan iets nieuws gaan beginnen. Maar ik weet nog niet wat.
Heb jij een idee?
Ej dat is misschien wel een ideequote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een Cruijff - Van Basten - Bergkamp portret. Dan gebruik ik dat plaatje om te printen op linnen.
Geen Karel Appel in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:18 schreef toma het volgende:
[..]
Ej dat is misschien wel een idee. Welke stijl had je in gedachten? Realistisch, cartoon, of een zeer kunstzinnige stijl?
Evangeline Lilllyquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:13 schreef toma het volgende:
[..]
Nee momenteel niet
Wilde morgen avond aan iets nieuws gaan beginnen. Maar ik weet nog niet wat.
Heb jij een idee?
Beetje een combinatie van realistisch en cartoon?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:18 schreef toma het volgende:
[..]
Ej dat is misschien wel een idee. Welke stijl had je in gedachten? Realistisch, cartoon, of een zeer kunstzinnige stijl?
Of gewoon een Bergkamp portretquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een Cruijff - Van Basten - Bergkamp portret. Dan gebruik ik dat plaatje om te printen op linnen.
?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hehe, daar is 'ie dan eindelijk.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geen Karel Appel in ieder geval.
In de SC.quote:
Gister nogquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:42 schreef Houniet het volgende:
Inderdaad, duurde lang Jas.
Oh, die foto is ook 4 jaar oud ofzoquote:
Daar dacht ik inderdaad ook aan toen ik die cd luisterde. Bijna een 1-op-1 kopiequote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:10 schreef toma het volgende:
[..]
Je moet het album van White Lies eens proberen. Beetje Editors achtige muziek. Lekkere cd
Vast iets met bier erin verwerkt ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toma, lijkt me wel vet als je zo'n tekening van mij maakt zonder dat je weet wie ik ben
Gewoon kenmerken waar je aan denkt adv mijn postgeschiedenis
Eigenlijk gaat elke post van jou over bier...quote:
Sorry, ik teken liever mooie vrouwen ipv dikke lelijke zwakbegaafden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toma, lijkt me wel vet als je zo'n tekening van mij maakt zonder dat je weet wie ik ben
Gewoon kenmerken waar je aan denkt adhv mijn postgeschiedenis
Ze is tan2 spang jwzquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Volgens aanvoerder was ze erg cute voor een Nederlandse
Laat mij er eens buitenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:08 schreef toma het volgende:
[..]
Sorry, ik teken liever mooie vrouwen ipv dikke lelijke zwakbegaafden.
Je had jezelf beter de nickname A5'je kunnen geven...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:37 schreef sjimz het volgende:
Teken mij op ware grootte en je hebt maar de helft van een A4tje nodig
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:08 schreef toma het volgende:
[..]
Sorry, ik teken liever mooie vrouwen ipv dikke lelijke zwakbegaafden.
Haha dan krijg je weer nummers als:quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zorg jij nou maar dat je Lis een keer meeneemt
Enne die van woensdag was helemaal niet zo verkeerd toch?![]()
Ben ook gesloopt. Maar dat komt omdat ik vandaag 40 km heb gemountainbiked met een gemiddelde van 22 km/h door de bossen.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:09 schreef Breach het volgende:
Ben echt totaal gesloopt. Vanochtend half 6 thuis en vanmiddag bij NAC geweest. Zelden zo'n hoofdpijn gehad als vandaag.
Uhh, nee. Dit was echt even een bridge too far. Dit gaat me wel even kosten om bij te komen denk ikquote:
Ga dan je nest inquote:Op zondag 22 maart 2009 20:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Uhh, nee. Dit was echt even een bridge too far. Dit gaat me wel even kosten om bij te komen denk ik
Dat gaat dus niet. Moet zo nog even wat doenquote:
Dan houd het op héquote:Op zondag 22 maart 2009 20:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet. Moet zo nog even wat doen
Ga dan je nest inquote:
Hmm, ik had het hilarischer verwachtquote:
Nu pas hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 21:00 schreef Breach het volgende:
Wanneer komt die kakkerlak nou op SBS. Want ben nu wel benieuwd
Hehe, wat een mafkees. Mooi dat ze het eerste stukje nog herhaalden, want die had ik gemist, door BSquote:
Dudequote:
Nee, linkje?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehehe.
Hebben jullie die goal van die amateurkeeper al gezien?![]()
![]()
Jij als specialist, waar is ze van onder invloed?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:00 schreef Houniet het volgende:
Doe mij deze maar .
http://www.dumpert.nl/med(...)at_borsten_zien.html
Ik kan niets bijzonders opmerken eigenlijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij als specialist, waar is ze van onder invloed?
Wat vind je van dat andere filmpje van dr?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:00 schreef Houniet het volgende:
Doe mij deze maar .
http://www.dumpert.nl/med(...)at_borsten_zien.html
Ken ik niet?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:18 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat vind je van dat andere filmpje van dr?
Zo de ter2-r2ing.quote:
Ziet er prima uit zeg ikquote:
Alleen de meisjes uit Haren zijn beter dan die uit Groningen zelf.quote:
Voor zover ik weet oneindig.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Iemand een idee of er een einde aan de Master League in PES komt of gaat het oneindig door?
Ik haat dingen die oneindig doorgaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |