Je moet inderdaad uit de wind blijven en zodra de zon ook maar even weg is, is het alweer een stuk frisser.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben er weer
Even gesport en daarna heerlijk een drankie gedaan op het terras. Heerlijk weer. Alleen staat er af en toe een smerig windje.
quote:
Stelletje geile donders.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:05 schreef Messenga het volgende:
Pics?
Ik google de naam van het nummer + zippyshare en 7 van de 10 keer vind ik meteen wat ik zoek en een snelle download ook nog eens.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat voor albums? Muziek, strip of foto?
Voor mixen zijn sites als rapidshare en zippyshare inderdaad wel wat fijner. En voor losse nummers is er Beatportquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:38 schreef Aanvoerder het volgende:
met torrents vind ik alleen niet zoveel house, techno, drum & bass etc en zeker niet de verse nummers.
Wat zijn je laatste veroveringen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Muziek natuurlijk.
Ben er nu toch mee bezig, dus als iemand nog tips heeft![]()
En nee, die mix van Houniet heb ik al
ik check de samples op beatport en vervolgens gaan de namen door de zippyshare-google heen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Voor mixen zijn sites als rapidshare en zippyshare inderdaad wel wat fijner. En voor losse nummers is er Beatport
Sinds kort pas?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
en sinds kort gebruik ik nieuwsgroepen voor films.
Wat dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik moet eigenlijk ook weer nieuwe muziek. Luister de laatste twee weken constant hetzelfde. Ook lekker, maar nieuwe shit zou ook leuk zijn.
Ik ook niet, kan eigenlijk alles op een andere manier vinden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:44 schreef Aanvoerder het volgende:
ik heb nog nooit nieuwsgroepen gebruikt.
Daar zie ik alleen maar ouwe meukquote:
Ja, kijk uberhaupt niet zoveel films en series via internet, dus nooit echt in verdiept. Vind het nog steeds maar onhandigquote:
Ik zag dat ik I Created Disco van Calvin Harris nog niet eens helemaal had, dus die. Verder MGMT, nog een paar van The Stones en The Who, wat nieuwe (dj) livesets. De nieuwe van U2 ook even geprobeerd, maar is toch niet helemaal mijn ding.quote:
Ik weet het verschil niet eensquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb de laatste tijd wel het gevoel dat Techno, Tech House, Progressive House en Electro House steeds meer dezelfde richting opgaan.
Stimmt. Heb nu een rock-kinda playlist in iTunes en een electro. Die electro staat de laatste tijd bijna constant aan.quote:
The lonely islandquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stimmt. Heb nu een rock-kinda playlist in iTunes en een electro. Die electro staat de laatste tijd bijna constant aan.
Nieuwste albums.. Geen idee. The Lonely Island sowieso.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb de laatste tijd wel het gevoel dat Techno, Tech House, Progressive House en Electro House steeds meer dezelfde richting opgaan.
Je moet het album van White Lies eens proberen. Beetje Editors achtige muziek. Lekkere cdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stimmt. Heb nu een rock-kinda playlist in iTunes en een electro. Die electro staat de laatste tijd bijna constant aan.
Nieuwste albums.. Geen idee. The Lonely Island sowieso.
Hehe, daar is 'ie dan eindelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:59 schreef Jasza het volgende:
Nieuwsgroepen is relaxed.
Nee momenteel nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:12 schreef Houniet het volgende:
Jo toma. Heb je in de Digi Art nog projecten lopen?
Een Cruijff - Van Basten - Bergkamp portret. Dan gebruik ik dat plaatje om te printen op linnenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:13 schreef toma het volgende:
[..]
Nee momenteel niet
Wilde morgen avond aan iets nieuws gaan beginnen. Maar ik weet nog niet wat.
Heb jij een idee?
Ej dat is misschien wel een ideequote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een Cruijff - Van Basten - Bergkamp portret. Dan gebruik ik dat plaatje om te printen op linnen.
Geen Karel Appel in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:18 schreef toma het volgende:
[..]
Ej dat is misschien wel een idee. Welke stijl had je in gedachten? Realistisch, cartoon, of een zeer kunstzinnige stijl?
Evangeline Lilllyquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:13 schreef toma het volgende:
[..]
Nee momenteel niet
Wilde morgen avond aan iets nieuws gaan beginnen. Maar ik weet nog niet wat.
Heb jij een idee?
Beetje een combinatie van realistisch en cartoon?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:18 schreef toma het volgende:
[..]
Ej dat is misschien wel een idee. Welke stijl had je in gedachten? Realistisch, cartoon, of een zeer kunstzinnige stijl?
Of gewoon een Bergkamp portretquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een Cruijff - Van Basten - Bergkamp portret. Dan gebruik ik dat plaatje om te printen op linnen.
?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hehe, daar is 'ie dan eindelijk.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geen Karel Appel in ieder geval.
In de SC.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |