quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:18 schreef gers het volgende:
Waarom is er geen standaardmaat voor een voetbalveld ?
dus 100 bij 50 is toegestaan maar 90 bij 50 ook
Er is dus niet echt een reden voor.quote:Uit de reglementen van de KNVB:
Afmetingen
Het speelveld moet rechthoekig zijn. De lengte
van de zijlijn moet groter zijn dan de lengte van
de doellijn.
Lengte : minimaal 90 meter
maximaal 120 meter
Breedte : minimaal 45 meter
maximaal 90 meter
(Noot: Bij besluit van het bestuur van de KNVB
moeten de volgende afmetingen worden
gehanteerd:
minimaal 100 x 64 meter en
maximaal 105 x 69 meter)
Internationale wedstrijden
Lengte : minimaal 100 meter
maximaal 110 meter
Breedte : minimaal 64 meter
maximaal 75 meter
Omdat het nou eenmaal zo in het reglement van de FIFA staat.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:18 schreef gers het volgende:
Waarom is er geen standaardmaat voor een voetbalveld ?
dus 100 bij 50 is toegestaan maar 90 bij 50 ook
Was ie aan het rellen in VBL?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:59 schreef Danny het volgende:
SCH, 2 weken. kleuters die niet kunnen luisteren moeten een timeout volgens de supernanny en als je alleen maar op de man kunt bashen mag je gewoon in de hoek.
Ja, jullie zijn kleuters onder elkaar. Maar dat vroeg ik niet. Ik vroeg of ie aan het rellen was in VBL?quote:
Welke?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:25 schreef gers het volgende:
dadelijk eindelijk weer na een wedstrijd toe
Uit mijn antwoord kan je toch genoeg halen lijkt mij.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn kleuters onder elkaar. Maar dat vroeg ik niet. Ik vroeg of ie aan het rellen was in VBL?
Van wie niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Uit mijn antwoord kan je toch genoeg halen lijkt mij.
Verder weet je dat bans niet besproken worden
Zomers muziekje erbij:quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:28 schreef sjimz het volgende:
Het is heerlijk lente weer dus ik ga zo lekker mijn balkonnetje opzoeken.
Nee hij was aan het rellen in het powned fok topicquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn kleuters onder elkaar. Maar dat vroeg ik niet. Ik vroeg of ie aan het rellen was in VBL?
Ssssssssssssssst.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee hij was aan het rellen in het powned fok topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Ssssssssssssssst.Iemand van de crew mag het niet bespreken met usersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Ajacieden mogen dat wel onder elkaarquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Iemand van de crew mag het niet bespreken met users
een belgisch tripje zal het wordenquote:
Kut is dat hé.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:53 schreef Breach het volgende:
Kut, wil ik gaan lopen, is mn mp3-speler leeg
Moet ik weer een half uur wachten.
Ik wilde ook gaan lopenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:53 schreef Breach het volgende:
En ik zit tot 1700 binnen.quote:
Ik ben al weer terug, conditie is wel heel matig merkte ik, weinig aan gedaan de laatste tijd.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:53 schreef Breach het volgende:
Goed planquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zeker! Straks even een terrasje pakken
quote:
Ben deze week weer begonnen. Daarvoor voor het laatst gelopen de dag voor Aston Villa uit, dat was ergens eind oktoberquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben al weer terug, conditie is wel heel matig merkte ik, weinig aan gedaan de laatste tijd.
Zwemmenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft iemand verstand van het kweken van conditie en afvallen met zwemmen?
Moet ik gewoon dat bad in gaan duiken, zolang mogelijk volhouden en dan klaar? En dat dan twee keer per week? Of is het beter om eerst op tijd of eerst op snelheid zwemmen?
Ik weet dat soort dingen nooit.
Nah ja wat betreft verneuken van enkels en knieen ben je bij mij aan het juiste adres. Ik heb zn beetje alle sporten al gedaan en uiteindelijk resulteerde alles in blessures. Maar hardlopen in het bos levert weinig tot geen pijntjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, ik ben echt niet van het hardlopen. Niet in het veld met voetbal (alles op inzicht he), laat staan rondjes voor mezelf
. Dan verneuk ik mijn enkels en knieen.
Zwemmen is gewoon ultrarelaxed. Beetje dobberen, beetje op en neer. Lekker warm. Goed voor alle spieren. Dus ik wil gaan zwemmen
.
Maar goed. Ik weet niet of ik dus beter gewoon 30 minuten kan beginnen, en dan 12 baantjes trekken. Of dat ik moet proberen 15 baantjes te zwemmen en dan steeds sneller. Met hardlopen is het ook de bedoeling dat je rondje steeds sneller gaat toch?
Ach ja, van de week maar eens beginnen.
Ja, want hardlopen zonder mp3-speler gaat niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:53 schreef Breach het volgende:
A Loop ik altijd in het begin met zo'n schema, zodat ik een beetje de tijden in de gaten kan houden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, want hardlopen zonder mp3-speler gaat niet?
En op school zitten zonder mp3-speler gaat ook niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, want hardlopen zonder mp3-speler gaat niet?
?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
En op school zitten zonder mp3-speler gaat ook niet?
Ik keek in je fotoboek.quote:
Welke?quote:
Pics?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:05 schreef Houniet het volgende:
Oh dat was gezellig. Vanavond ef met een collega stappen
.
foto's please!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:05 schreef Houniet het volgende:
Oh dat was gezellig. Vanavond ef met een collega stappen
.
Het is gewoon ook 10 graden. Maar zodra we in Nederland de zon zien dan gaan we meteen alles wat je bij zomer kunt bedenken, uit de kast trekken. Al heeft dat wel weer als voordeel dat al het vrouwelijk volk de zomerkleding weer aantrektquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben er weer
Even gesport en daarna heerlijk een drankie gedaan op het terras. Heerlijk weer. Alleen staat er af en toe een smerig windje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |