Hehe, ik twijfelde of ik dat zou posten. Maar ik vond dat vrouwtje meer op Sjimz lijken dan die gozer.quote:
Op z'n wcquote:
quote:
Niet liegenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:11 schreef Houniet het volgende:
Het gaat om het innerlijk hé.
Pokeravond jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niet liegen
Weekend!
Ik zeg: bierrrrrrrrrrr
Internet of real-life?quote:
Je bent 2 dagen verder dudequote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zo even trainen, daarna maar even op me gemakkie thuis een biertje drinken denk ik. Ben nog steeds helemaal gaar van woensdag
Komt goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Doe die ene chick (waar ik mee op de foto staat jwt) de groeten
Twee dagen om half 6 ging de wekker. Terwijl ik woensdag om 2uur ofzo in mijn bed lag en gister ook pas rond 12uur ging slapen. Dus zal na het trainen wel helemaal gesloopt zijnquote:
Okee, dat is een plausibele redenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Twee dagen om half 6 ging de wekker. Terwijl ik woensdag om 2uur ofzo in mijn bed lag en gister ook pas rond 12uur ging slapen. Dus zal na het trainen wel helemaal gesloopt zijn
Ik had na Sparta Praag- Ajax 3 dagen nodig. Was 5 dagen in Praag, laatste 3 dagen alleen maar verrot in bed gelegen. Kon me nog met moeite richting de Mac slepen voor ontbijt e.d. Ben nog nooit zo vertyft geweest als toen.quote:
Dat klinkt heel interessant, de zaakquote:
Dat kan ik bevestigen. Stond je daar al die gasten in het Tsjechisch uit te scheldenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik had na Sparta Praag- Ajax 3 dagen nodig. Was 5 dagen in Praag, laatste 3 dagen alleen maar verrot in bed gelegen. Kon me nog met moeite richting de Mac slepen voor ontbijt e.d. Ben nog nooit zo vertyft geweest als toen.
Ik voel een Sjimz-momentje aankomen...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Natalee Holloway schijnt aangespoeld te zijn
Coño, wat is dit allemaal?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Natalee Holloway schijnt aangespoeld te zijn
Ja duh, alsof je na zoveel jaar nog kan zien wie het isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfft, het wordt allemaal alweer ontkend.
Ik was zooo lam toen. Hele wedstrijd stond ik in het Tsjechisch te schelden. Non-stop echt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen. Stond je daar al die gasten in het Tsjechisch uit te schelden
Het was in Doetinchem.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:41 schreef Aanvoerder het volgende:
De Graafschap wint met 2-0 in H'veen. Ajax wordt natuurlijk met 5-2 volledig afgeslacht.
Dan stond het verkeerd vermeld, maar toch verrasssend.quote:
shootquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:15 schreef gers het volgende:
mag ik hier een voetbaln00b vraagje stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |