quote:Op maandag 23 maart 2009 14:15 schreef ymme het volgende:
Ik kom mij hier melden...
Vandaag een 2-de streepje geplast....
Je mag maar 1 plakje ontbijtkoek per dag? Laat ik er nu elke dag twee eten.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:28 schreef wennie29 het volgende:
[..]
Pepernoten, ontbijtkoek en dat soort dingen schijnen met mate te mogen omdat daar de kruid " kaneel" in zit, dit schijnt niet goed te wezen, daarom mag je ook maar 1 plakje ontbijtkoek per dag.
In mijn eerste zwangerschap deed ik dat ook elke avond met een knuffelgiraf met een liedje erin.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:46 schreef DuchessX het volgende:
In het kader van geluiden voor de baby hou ik regelmatig een muziekdoos tegen mijn buikzodat ons meisje straks een liedje heeft dat ze herkent en waar ze na de bevalling (hopelijk) rustig van wordt als ze het weer hoort (dat las ik ergens op een website
) Ook probeer ik regelmatig tegen mijn meisje te praten maar het voelt nog zo gek om te doen, net of ik tegen mezelf loop te praten
Wel heb ik mezelf erop betrapt dat ik vanmorgen 'altijd is kortjakje ziek' liep te zingen
Hopelijk vind ons meisje het mooi
Fijn is dat he?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:11 schreef Fiemeeltje het volgende:
We hebben een hartje gezien
Er zit gewoon een kindje in mij een lief klein kindje met een stevig doorpompend hartje!!
Echt zo heerlijk en zo'n enorme opluchting!quote:
Ik moest daar donderdag zo om lachen. Eerst de meetkundige dingen: bloeddruk en gewicht enzo. Bloeddruk voor mijn doen heel hoog (120 over 80, normaal 100 over 70, tijdens zwangerschap vaker 90 om 50/60). Toen dat hartje op de echo en ik voelde mijn hart gewoon een versnelling lager gaan zowatquote:Op maandag 23 maart 2009 15:30 schreef Fiemeeltje het volgende:
[..]
Echt zo heerlijk en zo'n enorme opluchting!
En maf ook, heel maf. In mijn buik groeit en bloeit iets. Iets wat vriendlief en ik zelf gemaakt hebben en het werkt en doet het en en en... * helemaal overweldigd is
Ik heb het ook al liefkozend over een hompjequote:Op maandag 23 maart 2009 15:44 schreef Fiemeeltje het volgende:
Ja heb wel een printje, maar als je me zou zeggen dat het een maanlandschap is zou ik het ook geloven
Vriendlief heeft echter wel met tegenwoordigheid van geest een filmopname gemaakt en is die nu aan het uploaden, hopelijk kan ik 'm dus zo hier showen...
wat gaaf joh!quote:
kloppend broedseltje!!quote:
Dat dus...quote:Op maandag 23 maart 2009 18:12 schreef Fiemeeltje het volgende:
* uit kast kruipt
Maak er op 7 november maar een FOK!baby van...
flugeltje en Martijn_AR
Zou jij de OP willen wijzigen?quote:
Mooi filmpjequote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef flugeltje het volgende:
De hartslag van een meisje zou sneller gaan dan die van een jongen innepin, maar ik weet niet of dat nu ook echt wetenschappelijk is hoor
Ah zoquote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef flugeltje het volgende:
De hartslag van een meisje zou sneller gaan dan die van een jongen innepin, maar ik weet niet of dat nu ook echt wetenschappelijk is hoor
die van fokradio.. die ken je toch welquote:Op maandag 23 maart 2009 19:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Martijn_AR? Sorry, geen ideeMaar toch van harte met je a.s. vaderschap!
Een transseksueel?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:46 schreef innepin het volgende:
[..]
Ah zoNou ja, ik meen te herinneren dat het bij een meisje boven de 150 moest zitten en bij een jongetje eronder, dus wat doe je dan als 't er precies op zit?
quote:Op maandag 23 maart 2009 18:51 schreef Burdie het volgende:
Nog geen klein texeltje?
O ja nu je het zegt, dat is inmiddels ook alweer bijna drie jaar geleden... Soms kunnen de dingen snel gaanquote:Op maandag 23 maart 2009 21:09 schreef sterrenmunt het volgende:
wow flugeltje, ik heb nog een verhuis/klustopic gevolgd van je dat je alleen ging wonen en nu ben je inene zwanger! gefeliciteerd!!
fijn toch die opluchting!! maarre, heb je tweede huis met Martijn_AR ook gedeeltelijk gevolgd hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O ja nu je het zegt, dat is inmiddels ook alweer bijna drie jaar geleden... Soms kunnen de dingen snel gaan
Ik had het maken van zo'n echo echt onderschat hoor, damn wat brengt zoiets een opluchting met zich mee zeg! Loop al de hele middag op wolkjes
Met zo'n uitslag had je wel rustig die Kruidvat kunnen nemenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 04:10 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]Nog steeds zwanger hoor
Kan ik ervanuitgaan dat volgens die test ik 4,nogwat weken zwanger ben?
*Bed nog weer even inkruipt
Nou, daar zijn ook al bezwaren tegen hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 08:24 schreef MamaNik het volgende:
[..]
De lijst met "verboden dingen" wordt steeds gekker, nog even en je mag alleen nog maar water!
Alcohol en roken oke en rauwe dingen, maar laatst las ik ergens geen drop ivm bloeddruk nou daaag af en toe gaan er toch echt wat dropjes naar binnen, ondanks dat ik aan de medicijnen ben voor bloeddruk. Het moet wel leuk blijven hoor.
quote:Eén op de vier merken van niet-bruisend water is niet geschikt voor dagelijkse consumptie vanwege het hoge fluor-, sulfaat- en/of natriumgehalte. Aangezien voor baby's en zwangere vrouwen nog strengere normen gelden, vallen er voor hen nog meer uit de boot.
quote:Test-Aankoop wijst er hierbij op dat dankzij de strenge normen het leidingwater geen enkel risico vormt voor de gezondheid. Zwangere vrouwen wordt voor alle veiligheid wel flessenwater aangeraden, zij het niet om het even welke fles.
Beetje vijgen na Pasen mijn reacties hier, maar ik lees echt zelden bij…(alleen internettoegang op m’n werk)quote:Op maandag 23 maart 2009 13:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Appelsientje, wat een mooie duidelijke echo! Van harte!
Moet me toch effe iets van het hart. Ik trek dat gezeik over de lijstjes met producten die worden afgeraden niet zo goed. En het wassen van de groente en het fruit en de verpakte gerookte waren. Laat het dan en vreet het dan maar lekker op als je het niet kunt laten, maar moet het dan hier als verkeerd voorbeeld gesteld worden?
De kans is klein maar toch, je zult maar een kind krijgen met toxoplasmose.
En voor jou kom ik even uit lurkstandquote:Op dinsdag 24 maart 2009 04:10 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]Nog steeds zwanger hoor
Kan ik ervanuitgaan dat volgens die test ik 4,nogwat weken zwanger ben?
*Bed nog weer even inkruipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |