Zou jij de OP willen wijzigen?quote:
Mooi filmpjequote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef flugeltje het volgende:
De hartslag van een meisje zou sneller gaan dan die van een jongen innepin, maar ik weet niet of dat nu ook echt wetenschappelijk is hoor
Ah zoquote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef flugeltje het volgende:
De hartslag van een meisje zou sneller gaan dan die van een jongen innepin, maar ik weet niet of dat nu ook echt wetenschappelijk is hoor
die van fokradio.. die ken je toch welquote:Op maandag 23 maart 2009 19:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Martijn_AR? Sorry, geen ideeMaar toch van harte met je a.s. vaderschap!
Een transseksueel?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:46 schreef innepin het volgende:
[..]
Ah zoNou ja, ik meen te herinneren dat het bij een meisje boven de 150 moest zitten en bij een jongetje eronder, dus wat doe je dan als 't er precies op zit?
quote:Op maandag 23 maart 2009 18:51 schreef Burdie het volgende:
Nog geen klein texeltje?
O ja nu je het zegt, dat is inmiddels ook alweer bijna drie jaar geleden... Soms kunnen de dingen snel gaanquote:Op maandag 23 maart 2009 21:09 schreef sterrenmunt het volgende:
wow flugeltje, ik heb nog een verhuis/klustopic gevolgd van je dat je alleen ging wonen en nu ben je inene zwanger! gefeliciteerd!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |