Sorrie, ik was mijn sarcasme tags vergetenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:32 schreef Montov het volgende:
[..]
Begin 2008 toch? Ik zou het eerder uitstel van de problemen noemen.
Zoveel verschilt het niet van de 'stimuluspackages' die overal ter wereld worden uitgedeeld door overheden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:32 schreef -Techno- het volgende:
Dit is echt zo'n plan dat een 8 jarige bedenkt
Beetje inflatie mee genomenquote:
Ik vond die 500 miljoen voor Afghanistan eigenlijk nog wel meevallen. Maar die JSF mag natuurlijk wel geschrapt worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:17 schreef XL het volgende:
Lomp plan natuurlijk, maar het maakt wel pijnlijk inzichtelijk hoeveel iedere Nederlander betaalt aan de missie in Afganistan en de JSF.
volgens mij moet je bedrijven bestraffen die iets niet goed doen voor de aardbol.. Nu is het zo dat je als burger sowiezo wordt bestraft ongeacht wat je doet voor de aardbol.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:18 schreef boyv het volgende:
[..]
Subsidies en beloningen voor duurzame ontwikkeling en innovatie. Wordt eens tijd dat bedrijven beloond worden als ze iets goeds doen voor onze aardbol.
Daar lijkt het idd een beetje op.quote:
Straffen betekent regulatie of de mogelijkheid voor een bedrijf om tegen 'betaling' wel iets verkeerds te doen. Prima, maar subsidiëren en belonen wekt motivatie op en stimuleert bedrijven juist om de goede kant op te gaan. Iets wat tot nu toe nog mist in het streven naar een duurzame samenleving.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:08 schreef kawotski het volgende:
[..]
volgens mij moet je bedrijven bestraffen die iets niet goed doen voor de aardbol.. Nu is het zo dat je als burger sowiezo wordt bestraft ongeacht wat je doet voor de aardbol.
Dan is Zalm nog een engere figuur volgens jouw redenatie want die kocht stemmen voor 100 gulden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:49 schreef IHVK het volgende:
Mensen die hun stem verkopen voor 400 euro aan een eng figuur.
Dat is nog eens een andere actie dan die van het pimp-abo voor GS...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:12 schreef Leandra het volgende:
Wanneer zijn de verkiezingen??
Ben benieuwd hoeveel mensen op de PVV gaan stemmen als ze een bonus van ¤ 400,= kunnen verwachten
We hebben daarvan -en de recent vergelijkbare actie in de US- toch wel kunnen leren dat een gift als deze absoluut niet helpt.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dan is Zalm nog een engere figuur volgens jouw redenatie want die kocht stemmen voor 100 gulden.
Wie betaald die 400 euro dan? Reptilians? God? De duvel?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:14 schreef JohnDope het volgende:
Dit is wederom een goede oplossing van Wilders.
JSF eruit, en je hebt het geld...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wie betaald die 400 euro dan? Reptilians? God? De duvel?
Is dat die welbekende 'linkse hobby' waar Wilders het onlangs over had?quote:
Uiteindelijk is het idd toch ook ons geld..zoals je al schreef...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:06 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Is dat die welbekende 'linkse hobby' waar Wilders het onlangs over had?
En is het dan verstandig om grote uitgaven, zoals de JSF -waar Nederland ook aan zou verdienen, en werk uit zou krijgen- te stoppen? Wat moeten die Nederlanders dan die aan de JSF zouden gaan werken, andere baan zoeken?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het idd toch ook ons geld..zoals je al schreef...
Als alle linkse hobbies worden afgeschaft blijft er een godsvermogen over waar dat van betaald kan worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wie betaald die 400 euro dan? Reptilians? God? De duvel?
Ja idd, maarja dit slaat aan bij het volk he. Half tokkie Nederland gaat nu op Wilders stemmen (als ze dat al niet deden) omdat ze 400 euro krijgen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:15 schreef Holy_Goat het volgende:
whehehehe
weetje wat dat kost!lekker genuanceerd plan echt ook.
mongool
Ja, dit soort gevallen dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als alle linkse hobbies worden afgeschaft blijft er een godsvermogen over waar dat van betaald kan worden.
Idd: Grote uitgaven. Waarvan we nog maar moeten zien hoeveel we er aan gaan verdienen..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En is het dan verstandig om grote uitgaven, zoals de JSF -waar Nederland ook aan zou verdienen, en werk uit zou krijgen- te stoppen? Wat moeten die Nederlanders dan die aan de JSF zouden gaan werken, andere baan zoeken?
Daar zit ook uiteraard die 5 miljard ontwikkelingshulp bij en dan heb ik het nog niet eens over al die andere linkse hobbies.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:10 schreef Yildiz het volgende:
Daarbij is het natuurlijk wel frappant dat Wilders de ene week zegt 'bezuinigen op linkse hobby's', waarna vervolgens iedereen dat interpreteert als ontwikkelingshulp, om vervolgens te zien dat Wilders eigenlijk de oorlog in Afghanistan en de JSF bedoelde.
[..]
Ja, dit soort gevallen dus.
Zoals de JSF en de oorlog in Afghanistan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Daar zit ook uiteraard die 5 miljard ontwikkelingshulp bij en dan heb ik het nog niet eens over al die andere linkse hobbies.
Als het aan mij ligt wil ik zo min mogelijk op het leger bezuinigen, want het is belangrijk dat onze militairen combat-ervaring opdoen zodat ze nieuwe rekruten serieus, goed en geloofwaardig kunnen onderwijzen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zoals de JSF en de oorlog in Afghanistan?
Je wilt nu, ineens, zomaar even vanwege 'de grote uitgaven' dat het leger uit Afghanistan vertrekt? Zo tegen de gemaakte afspraken in?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd: Grote uitgaven. Waarvan we nog maar moeten zien hoeveel we er aan gaan verdienen..
Maar als het aan Wilders ligt wordt op linkse hobbies en de JSF en de oorlog bezuinigd.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wil ik zo min mogelijk op het leger bezuinigen, want het is belangrijk dat onze militairen combat-ervaring opdoen zodat ze nieuwe rekruten serieus kunnen onderwijzen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |