Het is een uittreksel van een Vlaams boek, vandaar het gebruik van 'paring' vermoed ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:36 schreef sjak het volgende:
Dit is geen bestaand boek. Ik geloof er geen donder van! Ik heb wel eens in dat soort boekjes zitten snuffelen en naar sex werd nooit verwezen als de paring.
Er klopt wel meer niet. In 1960 had bijna niemand een droogkast, waren die dingen er toen al wel?
Nee, dit soort geschiedenis is vaak echt leuk om te lezen maar dit is een grap!
Ik geloof het gewoon niet. Echt, lees die boekjes maar eens uit die tijd. Zeer vermakelijke kost.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het is een uittreksel van een Vlaams boek, vandaar het gebruik van 'paring' vermoed ik.
Volgens de Duitse Wiki is de wasdroger in 1958 door Miele ontwikkeld.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:57 schreef LXIV het volgende:
Verdorie, wat moet het leven toen goed geweest zijn! En welke kerel heeft ons verraden door te gaan roepen dat vrouwen ook moesten gaan werken en vooral een grote bek opzetten als de man thuiskwam?
Seks was toch alleen voor de voortplanting, ik geloof er geen zak van dat dit uit een of ander Katholiek boekje komt.quote:Als uw echtgenoot op een of andere manier minder gebruikelijke handelingen suggereert
Vrij vertaald zegt het boekje ook dat de vrouw sexuele zaken die niets met voortplanten te maken hebben moet wegeren zonder daarbij haar (heilige) man mee in verlegenheid mag brengen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:29 schreef Karina het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dit echt is, vooral deze zin:
[..]
Seks was toch alleen voor de voortplanting, ik geloof er geen zak van dat dit uit een of ander Katholiek boekje komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |