Dat is heel tof bedacht, maar ik ben aan het kijken/rekenen voor een vriend die in lille gaat studeren, en dus een aantal keer heen en weer wil. en aangezien hij niet wil reserveren maar op de bonnefooi naar den haag wil, en die intercity goed te doen is met bijna geen tijdverlies.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Kansloos. Probeer zo veel mogelijk aan elkaar te legoën met kruidvatkaartjes - grenskaartje - rail pass - grenskaartje of zo
JUIST dan zeg ik: Rail Passquote:Op zondag 22 maart 2009 18:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat is heel tof bedacht, maar ik ben aan het kijken/rekenen voor een vriend die in lille gaat studeren, en dus een aantal keer heen en weer wil. en aangezien hij niet wil reserveren maar op de bonnefooi naar den haag wil, en die intercity goed te doen is met bijna geen tijdverlies.
Idd, maar ook waarom ik er nog nauwelijks post.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:05 schreef Zug-Chef het volgende:
Deze reactie is geniaal. Deze reactie van deze lutser daar weer op, laat precies zien waarom somda vol zit met kneuzen..
Iddquote:Op zondag 22 maart 2009 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Idd, maar ook waarom ik er nog nauwelijks post.
Kan op http://reiseauskunft.bahn.de, en dan aangeven dat je zonder ICE wil. Je kan naar volgens mij naar bijna elk station in Europa plannen.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:11 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik wil de prijs berekenen van Essen (B) naar Lille (F) maar de Belgische website bied geen soelaas. Iemand Tips?
(Eigenlijk wil ik gewoon Den Haag<-> Lille doen buiten de TGV om, dus met reguliere treinen, en dat is er en ik weet ook hoe, ik wil alleen een prijs )
Plannen kan altijd wel, en Duck weet ook heel goed hoe dat gaatquote:Op zondag 22 maart 2009 20:47 schreef Roelzz het volgende:
[..]
Kan op http://reiseauskunft.bahn.de, en dan aangeven dat je zonder ICE wil. Je kan naar volgens mij naar bijna elk station in Europa plannen.
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, Japan.
* Dr_Flash noteert voor "Later als ik groot ben"
Misschien zorg ik daar wel voor. Gewoon even een putsch plegen.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:14 schreef James1988 het volgende:
Somda is wel okay op zich, maar die site mogen ze wel eens redesignen. Wat een gedrocht zeg...
Heen: Sittard-Utrecht. Op aanraden van 9292ov niet bus maar omgeleide trein. Via Arnhem dus. Schade: 2.45 uur. Terugweg:Utrecht-Oisterwijk, via Rotterdam (kon ik volgens de site beter doen dan snelbus). IC Utrecht-R'dam zat achter een kapotte trein, +15 in R'dam. Aansluiting naar Tilburg gemist en dus ook stoptrein Tilburg-Oisterwijk welke nu maar 1 keer per uur gaat. Zit nu in Tb te wachten tot 2340. Schade terugreis: 2.45 uur. Totaal dus 5,5. Als ik daar autorit naar Sittard (20 min) en autorit naar Utrecht (20 min) nog bij optel wordt het helemaal erg.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:27 schreef James1988 het volgende:
Christiaan: details? Reden, originele route, en nieuwe route?
Oeps, goed lezen blijft ook een kunst.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plannen kan altijd wel, en Duck weet ook heel goed hoe dat gaat![]()
Alleen prijsinformatie lijkt nog altijd een soort ultra-geheime rocket science te zijn
Dat is ook de reden dat ik hier kom.. 2 keer geweest, 2 keer een waarschuwing.. 1 keer ging ik in discussie met een hardcore-somda fanaat oid (en ik had gelijk), kreeg (alleen) ik van het modje een waarschuwing voor offtopic gaan..quote:Op zondag 22 maart 2009 17:10 schreef dennistd het volgende:
Er zit daar inderdaad een aantal kneuzen, maar toch haal ik daar wel de meeste informatie weg...
Dat is geen nachtmerrie, dat heet een avontuur.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:20 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Heen: Sittard-Utrecht. Op aanraden van 9292ov niet bus maar omgeleide trein. Via Arnhem dus. Schade: 2.45 uur. Terugweg:Utrecht-Oisterwijk, via Rotterdam (kon ik volgens de site beter doen dan snelbus). IC Utrecht-R'dam zat achter een kapotte trein, +15 in R'dam. Aansluiting naar Tilburg gemist en dus ook stoptrein Tilburg-Oisterwijk welke nu maar 1 keer per uur gaat. Zit nu in Tb te wachten tot 2340. Schade terugreis: 2.45 uur. Totaal dus 5,5. Als ik daar autorit naar Sittard (20 min) en autorit naar Utrecht (20 min) nog bij optel wordt het helemaal erg.
Wat een lang kutverhaal om te typen op mijn iPhone.
Hahahahahahahahaha, het GEN. Een heel prestigeproject wat nu enorm uitgekleed is geraakt omdat het qua capaciteit al niet past (de Brusselse Noord-Zuid-verbinding zit al vol) en volgens mij ook omdat er niet genoeg geld voor is.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Overigens komt de Siemens Desiro ook In België te rijden als onderdeel van een voorstedelijk netwerk rondom Brussel (waarvan ik nog niet zeker ben of dat nog in uitvoering zal geraken).
Dat zijn aansluitkasten voor ATB-Vv, het nummer is dat van het sein waar die ATB-Vv installatie op werkt.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Minder stomme vraag: Is het nou zo dat overal in het land felgele kastjes opduiken met ASK<endaneennummer> rond het spoor, of ben ik nou gek..
Vaarwelquote:Op maandag 23 maart 2009 08:15 schreef Dichterbijer het volgende:
Zo, de laatste week waarin ik planmatig met de trein zal verplaatsen is aangebroken. Vanwege ander werk hoef ik dan niet meer met de trein naar Den Bosch, maar met de trapfiets naar Valkenswaard...
Zal wel even wennen worden, geen krantje, geen harde MP3 muziek, geen irritante reiszigers, geen grote rolkoffers, etc, etc
Beide rood gekleurde linten stonden in Hengelo om half 9. Dus er moet in elk geval al wat anders rijden, als er überhaupt al wat rijdt.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:47 schreef dennistd het volgende:
zal wel een lintje defect staan tussen vroomshoop en marienberg die niet weg te slepen is
bij een defect lintje die niet in de weg staat wordt het namelijk uitgedund naar een uursdienst, en dat hoeft nu niet aangezien er normaal ook in vroomshoop gepasseerd wordt.
quote:Ontspoorde trein Utrecht - Vleuten
Tussen Utrecht Centraal en Leiden Centraal en tussen Utrecht Centraal en Gouda moeten reizigers rekening houden met vertraging.
Door een ontspoorde trein rijden er tussen Utrecht Centraal en Gouda geen treinen.
Hmm oke nu zijn het herstel werkzaamheden, op de radio zeggen ze trouwens ook dat er een trein is ontspoordquote:Verstoringen
Utrecht Centraal-Alphen a/d Rijn/Den Haag Centraal/Rotterdam Centraal
Melding maandag 23 maart 2009, 10:56 uur:
Oorzaak: herstelwerkzaamheden
Tussen Vleuten en Utrecht Centraal rijden geen treinen door herstelwerkzaamheden.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 13:00 uur verholpen.
Reizigers tussen Amersfoort en Den Haag Centraal/Rotterdam Centraal reizen via Schiphol.
Reizigers tussen Utrecht Centraal en Den Haag Centraal/Rotterdam Centraal reizen via Schiphol.
Reizigers tussen Roosendaal en Utrecht Centraal reizen via s-Hertogenbosch.
Reizigers tussen Dordrecht en Utrecht Centraal reizen via Geldermalsen.
Reizigers tussen Woerden en Utrecht Centraal reizen via Breukelen.
Dat vertelt 't verhaal niet!quote:Op maandag 23 maart 2009 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
WAT is er ontspoord dan? Leegmatje? Volle spitstrein? Ketelwagen vol met eng sissend spul?
Paniek!!quote:
Rtvutrecht.nlquote:Treinen botsen bij Vleuten
VLEUTEN - Op het spoor tussen Utrecht-Terwijde en Vleuten zijn een goederentrein en passagierstrein op elkaar gebotst.
Volgens de politie zijn er geen gewonden.
Is al een update:quote:
quote:VLEUTEN - Tussen Utrecht Terwijde en Vleuten zijn een goederentrein en een passagierstrein op elkaar gereden.
Volgens de politie is de passagierstrein daarbij ontspoord. Of er gewonden zijn gevallen is nog niet duidelijk.
Ook is het nog gissen naar de oorzaak van de botsing.
De brandweer is met groot materieel uitgerukt. Mogelijk zijn er bij de botsing gevaarlijke stoffen vrij gekomen.
Neequote:Op maandag 23 maart 2009 11:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik Hoop dat het een SLT is die aan godbonken is trouwens...
Dief van mijn tekstquote:Op maandag 23 maart 2009 11:04 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Hmm ontsporing ergens bij Vleuten met een TIS 4.4 scenario (Gevaarlijke stoffen met effecten buiten het ongevalsgebied)
Twitter is voor klapkutmongolen. Dat blijkt ook voldoende duidelijk uit die link die je zelf post.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
http://twitter.com/oualhadj/status/1374749578
Maar verder is twitter ruk, he fles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |