abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 maart 2009 @ 19:46:05 #101
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67275479
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_67276337
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 19:39 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Je moet er binnenkort wel weer heen, want dan heet het station aldaar opeens Tilburg Universiteit ipv Tilburg West. Weet alleen niet wanneer dat plaats gaat vinden.
Geloof dat het station vanaf dec 2009 Tilburg Universiteit gaat heten

Edit: Doh, post van Fles niet gezien... nou ja, zal ik zelf even een spuit 11 foto posten?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_67276677
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Je "besluit" gedachtenloos te gaan interrailen en wij moeten het gaan invullen?
Haha nee hoor, ik heb al een ruime planning. Zoiezo italie, griekenland en terug via het oostblok.
Maar wat betreft oostblok ben ik niet zo bekend. Dus laat ik het zo vragen, wie weet mooie plekken en treinen in het oostblok?
bier
  zaterdag 21 maart 2009 @ 20:32:18 #104
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67276922
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 19:26 schreef italiaan1987 het volgende:
In de zomer waarschijnlijk me eerste interrail vakantie..Iemand nog tips van bestemmingen en treinen?
Stockholm zou ik aanraden.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 20:33:32 #105
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67276946
Poeh, gewaagd. Zeker vanuit Griekenland. Nou ja, je pakt het ergste het eerst. Als je Bulgarije en Roemenië eenmaal doorstaan hebt zijn Hongarije, Slowakije en Polen eezy peanuts

Spreek je talen, oefen je geduld en wees creatief met handgebaren. lach vooral veel Dan krijg je het meeste voor elkaar, al heb je achteraf nauwelijks in de gaten hoe dat dan kwam
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_67277214
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Poeh, gewaagd. Zeker vanuit Griekenland. Nou ja, je pakt het ergste het eerst. Als je Bulgarije en Roemenië eenmaal doorstaan hebt zijn Hongarije, Slowakije en Polen eezy peanuts

Spreek je talen, oefen je geduld en wees creatief met handgebaren. lach vooral veel Dan krijg je het meeste voor elkaar, al heb je achteraf nauwelijks in de gaten hoe dat dan kwam
Zijn het beetje confortabele treinen in het oostblok:p. Er rijd een trein van Thessaloniki naar Praag. Die vertrekt rond 17:00 en komt volgende dag 22:00 aan. Weet niet of het beetje uit te houden is 30 uur in zo trein:p.
bier
  zaterdag 21 maart 2009 @ 20:52:55 #107
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67277421
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 20:44 schreef italiaan1987 het volgende:

[..]

Zijn het beetje confortabele treinen in het oostblok:p. Er rijd een trein van Thessaloniki naar Praag. Die vertrekt rond 17:00 en komt volgende dag 22:00 aan. Weet niet of het beetje uit te houden is 30 uur in zo trein:p.
Daarvan mag je waarschijnlijk hopen op enigszins eurocity-waardig materieel. Sowieso is 30 uur wel een vrij lange etappe natuurlijk En het ergste is eigenlijk nog dat je om 22:00 in Praag ook geen flikker te zoeken hebt, anders dan WEER een nachttrein. Of je moet hele goeie afspraken maken met je hotel.

Binnenlands materieel wisselt sterk daar. ze zijn de laatste jaren hard bezig om het aftandse schroot op de zijlijnen te vervangen door Siemens Desiro's of talentjes (of vergelijkbaar) en als je dat hebt is het best te trekken. Hoewel ze er ook een handje van hebben om dat spul dan meteen op een lijn van 3 uur in te zetten. Rotterdam - Groningen in een EuregioBahn? Ook niet mijn idee van pret

Anyway, als je dat NIET hebt, mag je blij zijn dat je vervoerd wordt en dat je levend de overkant haalt. Zo simpel is het in Bulgarije en Roemenië iig Succes!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_67283332
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 20:44 schreef italiaan1987 het volgende:

[..]

Zijn het beetje confortabele treinen in het oostblok:p. Er rijd een trein van Thessaloniki naar Praag. Die vertrekt rond 17:00 en komt volgende dag 22:00 aan. Weet niet of het beetje uit te houden is 30 uur in zo trein:p.
Oostblok heeft redelijk comfortabele treinen wel ja. Als dit de Transbalkan is, dan kan je geluk hebben. Een deel van die trein is best goed te doen. Ik doe zelf met een maat ongeveer het rondje omgekeerd NL - Berlijn - Praag - Bratislava - Budapest - Beograd - Sofia - Athene - Roma - Monaco - Milaan - Strasbourg - NL. Talen een beetje kennen is handig ja, de kennis van engels wil in het oostblok nog al eens tegenvallen. Voordeel is wel dat Tsjechisch, Slowaaks, Russisch, Servisch en Bulgaars qua woorden en uitspraak redelijk overeen komen. Hongaars is dan weer heel wat anders though. Hou er wel rekening mee dat de nachttreinen in Bulgarije en Servië te boek staan als 'probleemtreinen' waar nogal eens gejat wordt en mensen overvallen worden.
pi_67283348
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]Anyway, als je dat NIET hebt, mag je blij zijn dat je vervoerd wordt en dat je levend de overkant haalt. Zo simpel is het in Bulgarije en Roemenië iig Succes!
Airconditioning hebben die oude treinen dan wel weer standaard in die landen

MAW, deuren zitten er of niet in, of kunnen gewoon open
  zondag 22 maart 2009 @ 03:17:11 #110
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_67285022
Even mailtje verstuurd naar Bombardier:
quote:
Dear Sirs,

I am a railway enthusiast who is passionate about your DD-IRM / VIRM EMU which you built for the Dutch national railway company NS. I have regular contacts with other railway enthusiast, and I was wondering one thing about the VIRM train.

I know it is prepared for a power supply of 25 KV, so it should be ready when the Dutch national railway system is upgraded from 1500 V to 25 KV. What I am not sure of, is the safety system. Could you please tell me if VIRM is prepared for the installation of the ERTMS Level 2 safety system, as it's currently being installed on both the Betuweroute and the HSL-Zuid?

Another thing I am curious about, is VIRM's maximum speed. In it's current form, VIRM is limited to 160 km/h. Could it technically be possible to have VIRM running at speeds higher than 160 km/h, say, for example, 250 km/h?

Thank you for taking the time to read this message.

Kind regards,
Alex (...)
Nou wil ik 't gewoon weten ook
  zondag 22 maart 2009 @ 09:17:00 #111
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_67286280
Vreemd! Weert-antwerpen ¤31 weert-roosendaal ¤17,40 + roosendaal-antwerpen ¤11,80 = 29,20 afzetters!
  zondag 22 maart 2009 @ 09:29:14 #112
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67286381
quote:
Could it technically be possible to have VIRM running at speeds higher than 160 km/h, say, for example, 250 km/h?
In een rechte lijn zou het misschien nog kunnen. Maar bochten worden erg lastig natuurlijk. De huidige bochtstralen haal je nooit met 250 zonder kantelbaktechniek. En zelfs met kantelbakken lijkt het me geen pretje. Ik denk dan aan de X2000 in Zweden, waar ze met kantelbakken 200 rijden op spoor wat eigenlijk voor 160-180 gebouwd is. Dat is al niet echt comfortabel te noemen 250?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport zondag 22 maart 2009 @ 09:34:13 #113
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_67286426
quote:
Op zondag 22 maart 2009 09:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vreemd! Weert-antwerpen ¤31 weert-roosendaal ¤17,40 + roosendaal-antwerpen ¤11,80 = 29,20 afzetters!
Heeft dat er niet mee te maken dat ie je hele reis dan op internationaal tarief berekent?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 22 maart 2009 @ 10:24:25 #114
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67287002
quote:
Op zondag 22 maart 2009 09:34 schreef dennistd het volgende:
Heeft dat er niet mee te maken dat ie je hele reis dan op internationaal tarief berekent?
Precies

In dit soort gevallen is het altijd goedkoper om je reis bij het grensstation te breken (behoudens bijzondere kortingsacties etc).
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 22 maart 2009 @ 10:30:17 #115
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_67287086
quote:
Op zondag 22 maart 2009 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Precies

In dit soort gevallen is het altijd goedkoper om je reis bij het grensstation te breken (behoudens bijzondere kortingsacties etc).
Nou,
daar ben ik mooi klaar mee
  zondag 22 maart 2009 @ 10:33:21 #116
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_67287140
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 11:07 schreef Nightshadow het volgende:

NS Mobiel heeft kuren:
[ afbeelding ]
Komt denk ik door de werkzaamheden, waardoor treinen een ander nummer krijgen en de site ze zo kenmerkt

Was ook destijds met de vervallen stoptreintjes over de hemboog, maar er was opeens wel een extra stoptrein naar amsterdam, terwijl de posters het hadden over een tijdelijk ander eindpunt..
  zondag 22 maart 2009 @ 10:36:44 #117
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_67287201
Ik zit in de IC van 1013 van sittard naar amsterdam (rijdt niet verder dan den bosch). Koppelen in sittard lukte niet. Mocht iedereen 1e klas gaan zitten. De HC is zeer vermakelijk. ''Oproep aan de leden vam Stenders zangvereniging, in de gang vindt een zangoefening plaats. U wordt verzocht zich te melden bij juffrouw Annie. Herhaling: zangvereniging wordt verzocht aan juffrouw Annie te komen'' over de intercom .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zondag 22 maart 2009 @ 10:51:28 #118
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67287446
quote:
Op zondag 22 maart 2009 10:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Nou,
daar ben ik mooi klaar mee
Boeiend Nu betaal je 1,80 leergeld voor wat nuttige kennis die je veel meer gaat besparen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_67289379
quote:
Op zondag 22 maart 2009 03:17 schreef James1988 het volgende:
Even mailtje verstuurd naar Bombardier:
[..]

Nou wil ik 't gewoon weten ook
DDIRM is ontworpen voor 160 km/h PUNT. Daarbij is momenteel 160 km/h niet eens mogelijk laat staan 200 km/h. Daarbij zal er op langer duur (binnen 20 jaar) zeker wel naar ERMTS v2 worden overgeschakeld, hierdoor kan je spoorcapaciteit beter benutten en hoef je minder nieuwe rails aan te leggen.
pi_67291794
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:20 schreef Brembo het volgende:

[..]

DDIRM is ontworpen voor 160 km/h PUNT. Daarbij is momenteel 160 km/h niet eens mogelijk laat staan 200 km/h. Daarbij zal er op langer duur (binnen 20 jaar) zeker wel naar ERMTS v2 worden overgeschakeld, hierdoor kan je spoorcapaciteit beter benutten en hoef je minder nieuwe rails aan te leggen.
De Thalys is ook niet ontworpen voor 575 km/h...
  zondag 22 maart 2009 @ 13:49:19 #121
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_67292010
quote:
Op zondag 22 maart 2009 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

In een rechte lijn zou het misschien nog kunnen. Maar bochten worden erg lastig natuurlijk. De huidige bochtstralen haal je nooit met 250 zonder kantelbaktechniek. En zelfs met kantelbakken lijkt het me geen pretje. Ik denk dan aan de X2000 in Zweden, waar ze met kantelbakken 200 rijden op spoor wat eigenlijk voor 160-180 gebouwd is. Dat is al niet echt comfortabel te noemen 250?
Hadden we niet zo'n peperduur stukje spoor liggen wat al een aantal jaar te laat is, en waar nu geen treinen voor zijn?
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:20 schreef Brembo het volgende:

[..]

DDIRM is ontworpen voor 160 km/h PUNT. Daarbij is momenteel 160 km/h niet eens mogelijk laat staan 200 km/h. Daarbij zal er op langer duur (binnen 20 jaar) zeker wel naar ERMTS v2 worden overgeschakeld, hierdoor kan je spoorcapaciteit beter benutten en hoef je minder nieuwe rails aan te leggen.
Ik ben gewoon benieuwd... 't lijkt mij momenteel ook onmogelijk zonder aanpassingen aan VIRM, zoals de draaistellen enzo... wil 't gewoon weten. Eens kijken of Bombardier antwoordt.

Wel geinig, in hun Contact-sectie stond er "What is your relation to Bombardier?", één van de opties was "Train enthusiast"
  zondag 22 maart 2009 @ 13:58:15 #122
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_67292289
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:49 schreef James1988 het volgende:

[..]

Wel geinig, in hun Contact-sectie stond er "What is your relation to Bombardier?", één van de opties was "Train enthusiast"
Dat is de 'direct naar /dev/null' optie.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_67294967
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Daarvan mag je waarschijnlijk hopen op enigszins eurocity-waardig materieel. Sowieso is 30 uur wel een vrij lange etappe natuurlijk En het ergste is eigenlijk nog dat je om 22:00 in Praag ook geen flikker te zoeken hebt, anders dan WEER een nachttrein. Of je moet hele goeie afspraken maken met je hotel.

Binnenlands materieel wisselt sterk daar. ze zijn de laatste jaren hard bezig om het aftandse schroot op de zijlijnen te vervangen door Siemens Desiro's of talentjes (of vergelijkbaar) en als je dat hebt is het best te trekken. Hoewel ze er ook een handje van hebben om dat spul dan meteen op een lijn van 3 uur in te zetten. Rotterdam - Groningen in een EuregioBahn? Ook niet mijn idee van pret

Anyway, als je dat NIET hebt, mag je blij zijn dat je vervoerd wordt en dat je levend de overkant haalt. Zo simpel is het in Bulgarije en Roemenië iig Succes!
Was van plan met de HELLAS Expres te gaan die via servie gaat. Is een hele lange zit ja:p en idd moeten we dat ff regelen met verblijfplaats dat we zo laat mogen aankomen.
bier
pi_67295153
quote:
Op zondag 22 maart 2009 00:49 schreef JeePee83 het volgende:

[..]

Oostblok heeft redelijk comfortabele treinen wel ja. Als dit de Transbalkan is, dan kan je geluk hebben. Een deel van die trein is best goed te doen. Ik doe zelf met een maat ongeveer het rondje omgekeerd NL - Berlijn - Praag - Bratislava - Budapest - Beograd - Sofia - Athene - Roma - Monaco - Milaan - Strasbourg - NL. Talen een beetje kennen is handig ja, de kennis van engels wil in het oostblok nog al eens tegenvallen. Voordeel is wel dat Tsjechisch, Slowaaks, Russisch, Servisch en Bulgaars qua woorden en uitspraak redelijk overeen komen. Hongaars is dan weer heel wat anders though. Hou er wel rekening mee dat de nachttreinen in Bulgarije en Servië te boek staan als 'probleemtreinen' waar nogal eens gejat wordt en mensen overvallen worden.
Ik was van plan met de HELLAS express te gaan. Vriend van mij spreekt tjechisch:).
goed opletten dus in die trein:p hopelijk kunne we coupe afsluiten?.
Of geld in me bilnaad stoppen ofzo :p
bier
  zondag 22 maart 2009 @ 15:37:38 #125
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67295516
Is er eigenlijk al wat meer bekend over TreiNS 2009 in Alkmaar op 16 mei? Het is minder dan 2 maanden van nu verwijderd zeg maar, en als je gaat zoeken krijg je

1. "bedoelde u "Treinen 2009"?"
2. Eoa harentrekkende-schoolpleinwijffies-janktopic op Somda, met een slotje erop
3. Het standaard stukje met "Lees meer in de Alkmaarsche Courant van woensdag"

Dus. Of iemand de Alkmaarsche Courant van woensdag 3 december 2008 nog heeft liggen?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_67295587
In Rail Magazine staat er ook niets over.
  zondag 22 maart 2009 @ 15:45:23 #127
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67295731
Gaat het überhaupt wel door dan?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_67296185
Vast niet. Leuk al die jankende somda lutsers die hun hoogtepunt van 2009 in rook zien op gaan
  zondag 22 maart 2009 @ 16:12:20 #129
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_67296655
Waarom Somda lutsers eigenlijk? Zijn dat die fappende pubertjes die je weleens op tv ziet?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 22 maart 2009 @ 16:30:41 #130
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67297268
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:12 schreef Duvel het volgende:
Waarom Somda lutsers eigenlijk?
Ga het ze zelf vragen?

Of lees gewoon zelf even mee
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport zondag 22 maart 2009 @ 16:40:35 #131
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_67297623
Wat een rottitel heeft dit topic eigenlijk, ik let in de AT van PTA altijd op de T van Treinentopic, en nu het ineens een H is mis ik hem steeds

schopje KLB
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 22 maart 2009 @ 16:41:38 #132
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67297653
Eensch. Terechte klacht
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 22 maart 2009 @ 16:45:46 #133
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_67297749
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Eensch. Terechte klacht
Oneens. De oorspronkelijke titel was "Het treinpics, -nieuws en -praattopic deel ##". Dus was ook al met een H.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 22 maart 2009 @ 16:46:50 #134
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_67297786
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ga het ze zelf vragen?

Of lees gewoon zelf even mee
Een simpel "ja" had dus ook volstaan.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 22 maart 2009 @ 16:47:00 #135
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67297791
Boeiend Ik constateer nu dat ik moeite heb om het topic te vinden
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 22 maart 2009 @ 17:00:30 #136
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_67298202
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Boeiend Ik constateer nu dat ik moeite heb om het topic te vinden
Jouw MyAT is waarschijnlijk wat voller dan de mijne.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_67298337
Deze reactie is geniaal. Deze reactie van deze lutser daar weer op, laat precies zien waarom somda vol zit met kneuzen..
  zondag 22 maart 2009 @ 17:07:54 #138
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_67298413
OMFG en zo.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 22 maart 2009 @ 17:09:12 #139
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67298448
TOP-amusement
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport zondag 22 maart 2009 @ 17:10:11 #140
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_67298469
Er zit daar inderdaad een aantal kneuzen, maar toch haal ik daar wel de meeste informatie weg...
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 22 maart 2009 @ 17:11:32 #141
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_67298508
Ik heb geen zin om de pareltjes tussen de zwijnen vandaan te filteren eigenlijk.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 22 maart 2009 @ 17:14:31 #142
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_67298587
Somda is wel okay op zich, maar die site mogen ze wel eens redesignen. Wat een gedrocht zeg...
pi_67299142
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:45 schreef Duvel het volgende:
Oneens. De oorspronkelijke titel was "Het treinpics, -nieuws en -praattopic deel ##". Dus was ook al met een H.
Dit!!! Als ik het topic open, dan krijgt het ook altijd die originele TT.
  zondag 22 maart 2009 @ 17:41:08 #144
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67299305
Gaan we nou kissebissen over een H of een T aan het begin van de TT?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_67299446
Het gaat niet om de beginletter imo.
  zondag 22 maart 2009 @ 18:04:49 #146
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_67299917
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 22 maart 2009 @ 18:10:07 #147
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67300057


Je gezelschap was nogal ehmm... "onderhoudend" begrijp ik?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 22 maart 2009 @ 18:11:02 #148
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_67300077
Ik wil de prijs berekenen van Essen (B) naar Lille (F) maar de Belgische website bied geen soelaas. Iemand Tips?

(Eigenlijk wil ik gewoon Den Haag<-> Lille doen buiten de TGV om, dus met reguliere treinen, en dat is er en ik weet ook hoe, ik wil alleen een prijs )
  zondag 22 maart 2009 @ 18:16:31 #149
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67300190
Kansloos. Probeer zo veel mogelijk aan elkaar te legoën met kruidvatkaartjes - grenskaartje - rail pass - grenskaartje of zo
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 22 maart 2009 @ 18:18:40 #150
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_67300240
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:


Je gezelschap was nogal ehmm... "onderhoudend" begrijp ik?
Is in liefdevolle samenwerking gemaakt!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')