Twitter is voor klapkutmongolen. Dat blijkt ook voldoende duidelijk uit die link die je zelf post.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
http://twitter.com/oualhadj/status/1374749578
Maar verder is twitter ruk, he fles?
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twitter is voor klapkutmongolen. Dat blijkt ook voldoende duidelijk uit die link die je zelf post.
Dat is niet ongebruikelijk inderdaad. Bij Boxtel was het 8 km.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:01 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Hulpverleners ter plekke zeggen dat de goederentrein nog vijf kilometer zou zijn doorgereden, waardoor het spoor is beschadigd.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/207701
quote:Een aantal wagons van een goederentrein is tussen station Terwijde en station Vleuten uit het spoor geraakt. De machinist van de lange goederentrein merkte pas na kilometers dat er iets mis was. Er zijn voor zover bekend geen persoonlijke ongelukken gebeurd.
Volgens een woordvoerder van de KLPD Spoorwegpolitie zijn een of meerdere wagons gaan ‘dansen’ en daardoor uit de rails gelopen. Daardoor vlogen de stenen rond de rails in het rond. Een passagierstrein die in tegenovergestelde richting reed naar Woerden/Gouda werd in het voorbijgaan door de rondspringende stenen geraakt. De voorruit en zijruiten van de trein werden daardoor beschadigd. Deze trein is doorgereden naar Woerden. Daar zijn de passagiers overgestapt.
Ook het perron van station Vleuten raakte beschadigd, evenals auto’s die op een naast het spoor gelegen parkeerplaats stonden.
Aangezien de eerste melding was dat er twee treinen op elkaar gebotst zouden zijn, rukten hulpdiensten met groot materieel uit. De inzet is nu al grotendeels teruggebracht. Er zijn geen schadelijke stoffen vrijgekomen. De KLPD afdeling Spoorwegpolitie onderzoekt de toedracht op dit moment.
Het treinverkeer tussen Utrecht en Rotterdam/Den Haag is gestremd. Het treinverkeer wordt omgeleid via Schiphol en Den Bosch. De stremming duurt naar verwachting nog enige uren.
http://www.ad.nl/utrecht/(...)sen_bij_Vleuten.html
IVW zal vanmiddag ook wel met een onderzoek beginnen lijkt mequote:De KLPD afdeling Spoorwegpolitie onderzoekt de toedracht op dit moment.
Nouja, die kalkwagens mogen Nederland niet meer in, dus dat lijkt me niet. Gezien de gedachte van gevaarlijke stoffen zullen het wel tankwagens zijn geweest.quote:
Dan zal het al minstens een gemengde trein moeten zijn geweest, maar het zou kunnenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:43 schreef dennistd het volgende:
Gezien de gedachte van gevaarlijke stoffen zullen het wel tankwagens zijn geweest.
En rond een uur of 12 werd LINT 40 richting Zutphen getrokken door een diesel-loc te Delden. Wat zou die daar doen? Ik neem aan dat de defecte trein bij Mariënberg eerder naar Hengelo gaat aangezien de werkplaats daar staat.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:34 schreef dennistd het volgende:
Syntus heeft ook weer wasmuntjes gehaald: er stond vanmiddag een Lintje in Enschede
Klopt, ik zag een Koplopercombi.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:28 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net dat de NO een alternatieve route rijdt tussen Amersfoort en Gouda. De treinen worden de Gooilijn opgestuurd en rijden dan via de boog bij Duivendrecht richting Woerden en Gouda.
Baas boven baas. Je was me voor.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twitter is voor klapkutmongolen. Dat blijkt ook voldoende duidelijk uit die link die je zelf post.
Ze zijn in de middenberm van de E19 tussen Zemst en afslag Vilvoorde - Luchthavenlaan wel bezig met het aanleggen van spoor en bij Vilvoorde - Luchthavenlaan komt er een spoortunnel naar Zaventem. Maar dat duurt nog wel even.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Overigens komt de Siemens Desiro ook In België te rijden als onderdeel van een voorstedelijk netwerk rondom Brussel (waarvan ik nog niet zeker ben of dat nog in uitvoering zal geraken).
Ik vind boven zitten en je kop stoten veel leukerquote:Op maandag 23 maart 2009 17:33 schreef James1988 het volgende:
Weet je wat ik zo tof vind aan dubbeldekkers zoals DD-AR en VIRM? Onderinzitten, en dan alles aan je voorbij zien trekken... nu heb je dat met normaal spul ook wel, maar met een dubbeldekker vind ik het toch net wat toffer.
Nopequote:Op maandag 23 maart 2009 18:59 schreef Duvel het volgende:
Fukkeduk, dat is morgen nooit opgelost.
* Duvel zet z'n wekker uit.
aangekondigde werkzaamheden he. Geen GtbVquote:Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef Duvel het volgende:
Die hebben toch genoeg werk gehad van 't weekend, met Houten en zo?
Hebben die Denen de treinen nou nog niet gecanceldquote:Op maandag 23 maart 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, AnsaldoSchubbenkuttenveenschendam-Noord. Snelle treinen bouwen doe je ZO
Eind mei is de deadline.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:53 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hebben die Denen de treinen nou nog niet gecanceld
Sloeg ook meer op de spoorbouwers. Is GtbV niet geautomatiseerd?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aangekondigde werkzaamheden he. Geen GtbV
En dan komt er een ontspoorde goederentrein voorbij die je raam bekogelt met balast... Gezellig hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:33 schreef James1988 het volgende:
Weet je wat ik zo tof vind aan dubbeldekkers zoals DD-AR en VIRM? Onderinzitten, en dan alles aan je voorbij zien trekken...
WTF?quote:Maandagmiddag is een kraan ingezet om de ontspoorde trein op laadbakken te tillen. Die zullen de wagons vervolgens afvoeren. Deze werkzaamheden duren naar verwachting tot rond middernacht. Pas daarna kan de spoorbeheerder beginnen met herstel van het spoor. De prognose is dat dit tot in de loop van volgende week gaat duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |