quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:15 schreef wise het volgende:
leuk vlot blousje heb je aan
Heel erg gay zelfsquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:13 schreef FashionXstar het volgende:
Best gay als je het een blousje noemt als man zijnde.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:16 schreef Biancavia het volgende:
Het is een blouse of bloesje, maar geen blousje.
als je de kaartje maar niet bij een blousje figuur hebt gekocht danquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga vanavond naar een bloesje concert
"Trouwens, mooie blouse heb je aan. Nieuw?"quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:13 schreef FashionXstar het volgende:
Best gay als je het een blousje noemt als man zijnde.
Nu bloesje ik helemaal ->quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:24 schreef padlarf het volgende:
[..]
als je de kaartje maar niet bij een blousje figuur hebt gekocht dan
Prachtigquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:24 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
"Trouwens, mooie blouse heb je aan. Nieuw?"
[ afbeelding ]
ik ben er niet veel wijzer van geworden ;-)quote:"over·hemd het; o -en hemd van fijne stof, over een ander heen gedragen"
"bloes de; v bloezen, blou·se [bloeze] de; v -s ruim kledingstuk voor het bovenlichaam"
''Mister,mister''quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:24 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat jij het bloesje tegenwoordig niet meer aan kan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:19 schreef Elfy het volgende:
Mijn bloesje zegt altijd dat vroeger alles beter was.
HULDE HULDE HULDE ik tracht dit al jaren aan het verstand van mensen te brengen. Vrouwen en homo's lopen in blousjes, mannen in overhemden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:11 schreef Edwinuss het volgende:
Dat klinkt toch belachelijk ? En het klopt niet. Als een man een overhemd draagt is het een overhemd, geen blousje.
Vrouwen dragen blousjes. Mannen dragen overhemden.
Tot zover mijn klacht.
Voorbeeld in de praktijk : [TK] 2 BLOUSJES [D&G] Maat - M/48![]()
![]()
EDIT :
Blouse :
[ afbeelding ]
Overhemd :
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Omdat jij het bloesje tegenwoordig niet meer aan kan?
En dan uitspreken als 'Blauze' 'Blauwzze'quote:
Het is PATAT, en het is OVERHEMD.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:02 schreef shadowflash het volgende:
ik zeg nog zo het is FRIET , en geen patat.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:31 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
''Mister,mister''
[ afbeelding ]
Ik stap over naar overhemd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:37 schreef SuperwormJim het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&safe=off&um=1&q=blouse
en
http://images.google.nl/images?hl=nl&safe=off&um=1&q=overhemd
Lijkt me duidelijk.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:39 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik stap over naar overhemd.
Bedankt voor het brengen van gezond verstand, meneer de moderator.
Ja, want overhemd, net zoals blouse, wordt in alle talen gebruikt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:37 schreef SuperwormJim het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&safe=off&um=1&q=blouse
en
http://images.google.nl/images?hl=nl&safe=off&um=1&q=overhemd
Lijkt me duidelijk.
"Kleuren inspireren mij enorm."quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:24 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, da's een mooie overhemd!quote:
Ik moet bekennen dat ik hetzelfde hebquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:39 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik stap over naar overhemd.
Bedankt voor het brengen van gezond verstand, meneer de moderator.
zittend plassen omdat je moeder er anders last van heeft, beter stop je gewoon met je zielige poging genaamd het levenquote:Op zondag 12 april 2009 09:15 schreef wallofdolls het volgende:
Hé hé hé. Als mijn moeder ons nog éen keer staand hoort plassen staan we op straat, roept ze altijd. Dus dimmen
Beter stop jij je zielige poging tot leven zonder humorquote:Op zondag 12 april 2009 09:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
zittend plassen omdat je moeder er anders last van heeft, beter stop je gewoon met je zielige poging genaamd het leven
quote:Op zondag 12 april 2009 16:40 schreef robbolo het volgende:
Terechte klacht. Blouse is een goor woord.
Goed topic.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |