Makkelijker gezegd dan gedaan als je zo triest speeltquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
En als het zo doorgaat merkt ie vanzelf heus wel de consequenties. Gewoon lekker negeren.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik edit toch gelijk?
Kan hem moeilijk voordat ie post editten.
Dan had jij ineens nog maar 100.000 postsquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan had jij ineens nog maar 100.000 posts
Die zocht ikquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:32 schreef Bos81 het volgende:
Bedoel je dit topic Tong?
Conservatisme, een gevaar voor de voetballerij?
Dan krijg ik ruzie met Prosacquote:Op maandag 23 maart 2009 13:07 schreef venomsnake het volgende:
Kan iemand van fc groningen even FC Groningen maken?
Erger me aan die kleine lettertjes.![]()
fc groningen #87: deze topic raakt nooit geblesseerd!
Ach, Prosac is er nu toch niet..quote:
Doe dan maar alleen die grammaticale fout, want elke keer dat ik die zie irriteert het me meer.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:13 schreef sezten het volgende:
[..]
Doe dan maar alleen die grammaticale fout, want elke keer dat ik die zie irriteert het me meer.
Hoewel ik het ook onwijs lelijk vind, is het geen grammaticale fout.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:13 schreef sezten het volgende:
[..]
Doe dan maar alleen die grammaticale fout, want elke keer dat ik die zie irriteert het me meer.
quote:
Er wordt in Studio Voetbal ook al over gepraat, dus waarom nietquote:Op maandag 23 maart 2009 20:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie moet v. Marwijk opstellen in Zuid-Afrika
Beetje overdreven niet
Dank je.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:01 schreef Palmboom313 het volgende:
Voetbal International #20: Stelt helemaal niets voor
Spelfout? Woordfout? Weet ik niet hoe het heet?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoewel ik het ook onwijs lelijk vind, is het geen grammaticale fout.
stijlfoutquote:Op maandag 23 maart 2009 23:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Spelfout? Woordfout? Weet ik niet hoe het heet?
Waar is dat dan voor nodig?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik haal tvp's altijd weg, ook van de jury
Dan moet hij maar een post zonder tvp maken.
Maar dan had ik ook de tvp van sezten moeten laten staan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waar is dat dan voor nodig?![]()
Ik had indirect vernomen dat tvp's niet meer in de gratie zijn in VBL, kan me er iets bij voorstellen maar in dergelijke topics zie ik het nut er niet van in.
Voorbeeldje van tvp-humor in het Gokken-topic (Beschouw, de organisator, geeft ook aan bij Prosac dat hij er geen moeite mee heeft)
Dan moet je maar eens iets inhoudelijks posten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:47 schreef sezten het volgende:
Sjimz, als je al je onderschrift geplaatst hebt in het vorige topic.
Staat het nieuwe niet in myAT.
En dan win ik per ongeluk (ha-ha, snappie?) en dan jureer ik niet omdat ik het topic kwijt ben.
Nouu dan heb je de spreekwoordelijke poppen aan het dansen mon jong!
edit: Dan ga ik nu alvast wel om de jury roepen
Guide me down that road.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens iets inhoudelijks posten.
Dat kan je best.
Klopt, maar dat is een tegenvraag, geen antwoord op waarom er geen onderscheid wordt gemaakt tussen een regulier topic en een dergelijke competitie, of waarom je dat niet wil.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dan had ik ook de tvp van sezten moeten laten staan.
het is toch een kleine moeite om even iets inhoudelijks te posten?
Heeft geen zin want die is het topic kwijt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:47 schreef sezten het volgende:
edit: Dan ga ik nu alvast wel om de jury roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |