abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 februari 2009 @ 15:21:51 #1
52871 Blight
Supersized.
pi_65625666

quote:
Manchester City History
Originally formed in 1880 as St. Marks (West Gorton), they then became Ardwick A.F.C. in 1887 before changing their name to Manchester City F.C. in 1894. The club has won the League Championship twice, the FA Cup four times, the League Cup twice and the European Cup Winners Cup once. The club\'s most successful period was during the late 1960s and early 1970s, when they won several major trophies under the management team of Joe Mercer and his assistant Malcolm Allison, and with great players such as Colin Bell and Francis Lee.

However, the club has not won a major honour since 1976. The club\'s decline led to relegation twice in three years in the 1990s, meaning they spent one year in the third tier of English football. However, the club has since regained Premier League status, putting City back in the top flight, the division in which they have spent the majority of their history.
Heden
Vorige zomer is Manchester City overgenomen door voormalig Thais minister president Thaksin Shinawatra. Hij stelde voormalig bondscoach van Engeland Sven Goran Eriksson aan als manager. Sindsdien zijn er talloze aankopen gedaan en zit het voetbal bij lichtblauwen in de lift. Echter, Sven mocht ondanks de aardige prestaties niet aanblijven en inmiddels zwaait Mark Hughes de scepter. Nu de club opnieuw is overgenomen, dit maal door een steenrijke investeringsgroep uit Dubai, zijn de ambities hoger dan ooit: Robinho is al binnen, en men wil alleen maar meer om de jacht op de top van Europa officieel te beginnen.

Stadion
Veel supporters denken nog met weemoed terug aan Maine Road, het oude stadion van Manchester City, echter nu speelt men in het voor de Commonwealth Games gebouwde City of Manchester Stadium, in de volksmond ook wel Eastlands genoemd.

We never win at home,
We never win away,
But we don't give a fuck,
Cus' we're all pissed up,

M.C.F.C. OK!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  Moderator zondag 1 februari 2009 @ 15:23:56 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65625723
Nu Kaka niet komt, en de Jong & Robhino wel.

Hoe zit het met de rest van Manchester City? Ik volg het tbh niet zo. Maar hebben ze nog spraakmakende transfers gemaakt? Of liggen die nog in het verschiet?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 1 februari 2009 @ 15:26:08 #3
52871 Blight
Supersized.
pi_65625791
Viel deze winterperiode wel mee. Nieuwe namen deze winter zijn Wayne Bridge (Chelsea), Nigel de Jong (HSV) en Craig Bellamy (West Ham United). De eerder in de zomer aangetrokken spits Jo stelt erg teleur, dus vandaar de laatstgenoemde. Ik weet niet zeker of het al rond is, maar doelman Shay Given (Newcastle) lijkt nu ook binnen.

Het echte smijten met geld zal in de zomer wel komen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  Moderator zondag 1 februari 2009 @ 15:33:04 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65625996
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:26 schreef Blight het volgende:
Viel deze winterperiode wel mee. Nieuwe namen deze winter zijn Wayne Bridge (Chelsea), Nigel de Jong (HSV) en Craig Bellamy (West Ham United). De eerder in de zomer aangetrokken spits Jo stelt erg teleur, dus vandaar de laatstgenoemde. Ik weet niet zeker of het al rond is, maar doelman Shay Given (Newcastle) lijkt nu ook binnen.

Zoals gezegd volg ik Man City niet echt. Maar ik hoorde (geruchten???) dat ze tijdens de winter het astronomische bedrag van 450 miljoen mochten spenderen?

Of is dat een zoethoudertje voor aankomende zomer?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_65626107
Ze hebben deze winter (inclusief Given) een dikke 50 miljoen uitgegeven. Met nog 1 transferdag te gaan, zal het daar voorlopig wel bij blijven.

Ze moeten Europees voetbal halen. Als Manchester United de League Cup wint is de 6e plaats daar genoeg voor, dat is 9 punten verderop.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_65626176
Jammer, ik vond City altijd wel een sympathieke club, maar de club wordt nu gewoon om zeep geholpen door wat van die rare oliesjeiks. De prestaties vallen wat dat betreft ook gewoon echt tegen, met geld kom je er gewoon niet.

Al blijft het de de leukste van de twee uit Manchester natuurlijk.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_65626741
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:26 schreef Blight het volgende:

Given heeft een medische keuring vandaag, dus die is eigenlijk ook wel binnen. Given is net als Bridge en De Jong denk ik wel een goede aankoop, ze hadden met name op linksback en verdedigende middenvelder echt iemand nodig.

Hughes schijnt Santa Cruz nog steeds te willen overnemen van Blackburn, maar die moet 20M kosten, dat is wel vrij veel. Wel het type aanvaller wat ze nog kunnen gebruiken. Van Bellamy zie ik het nut niet zo in, naast dat het een relnicht is, is het ook nog een matige voetballer. En snelheid heeft City al voldoende in huis.

Europees voetbal is nog best haalbaar, mocht het gaan lopen. Maar de voornaamste concurrenten voor plaats 6, misschien plaats 7 en eventueel nog intertoto op plaats 8 zijn wel ploegen met kwalitatief minder sterke selecties dan City en het gat is zoals Mcyodogg al aangeeft niet groot.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_65627049
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Jammer, ik vond City altijd wel een sympathieke club, maar de club wordt nu gewoon om zeep geholpen door wat van die rare oliesjeiks. De prestaties vallen wat dat betreft ook gewoon echt tegen, met geld kom je er gewoon niet.

Al blijft het de de leukste van de twee uit Manchester natuurlijk.
Zodra ze de eerste echt goede gekocht hebben komt het wel. ik hoop het niet trouwens, gekochte club
Paul is mijn papa, Tong80 mijn Opa.
  † In Memoriam † zondag 1 februari 2009 @ 16:36:27 #10
135486 Manu82
How you doin'?
pi_65628070
Eindelijk een redelijke keeper
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_65642825
Hoe kun je nou blij zijn met Bellamy?

De grote namen zijn er zeker nog niet. Ik weetniet of hier echte fans zitten of wannabees, maar hoe zit het met Jo, kan die het niveau niet aan of aanpassingsproblemen of randzaken? Leek mij in CL altijd een toffe spits, zeker ook een met kwaliteiten. Nou is die Hughes zeker geen topcoach volgens mij.

Dat snap ik ook niet, waarom stellen ze niet eerst een succescoach aan en ga je vervolgens smijten met geld?
  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2009 @ 17:04:03 #12
135486 Manu82
How you doin'?
pi_65805740
Room 23
pi_65829581
Given heeft de drie punten gered. Wat een doelman!
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 februari 2009 @ 17:02:40 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65885711
SWP zal er drie duels niet bij zijn. Op basis van videobeelden van het duel tegen Stoke wordt hij alsnog geschorst.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_66059328
Kunnen ze om de aanval te versterken gewoon niet een Joint Strike Fighter kopen? Die is maar 83 miljoen, goedkoper dan Kaka! En kan Kaka recht naar boven opstijgen?
I rest my case
pi_66059408
quote:
Op maandag 2 februari 2009 00:15 schreef DeVinger het volgende:
Hoe kun je nou blij zijn met Bellamy?

De grote namen zijn er zeker nog niet. Ik weetniet of hier echte fans zitten of wannabees, maar hoe zit het met Jo, kan die het niveau niet aan of aanpassingsproblemen of randzaken? Leek mij in CL altijd een toffe spits, zeker ook een met kwaliteiten. Nou is die Hughes zeker geen topcoach volgens mij.

Dat snap ik ook niet, waarom stellen ze niet eerst een succescoach aan en ga je vervolgens smijten met geld?
Anybody? Jo, Hughes?
pi_66059522
Jo heeft volgens mij wel aardig gedebuteerd bij Everton.

En persoonlijk heb ik Hughes wel hoog zitten, alleen als hij geen Europees haalt, flikkeren ze hem gegarandeerd eruit. Als het niet eerder is.
  † In Memoriam † zaterdag 14 februari 2009 @ 18:01:17 #18
135486 Manu82
How you doin'?
pi_66059619
Hughes vliegt er binnen een paar weken uit...
Room 23
pi_66075292
Lijkt me ook hele slimme keus.
pi_66082981
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:58 schreef mcyodogg het volgende:
Jo heeft volgens mij wel aardig gedebuteerd bij Everton.

En persoonlijk heb ik Hughes wel hoog zitten, alleen als hij geen Europees haalt, flikkeren ze hem gegarandeerd eruit. Als het niet eerder is.
Hughes heeft het bij Blackburn prima gedaan met beperkte middelen. Had wel meer van hem verwacht bij Man City, ze blijven toch maar een beetje aankloten daar.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  vrijdag 20 maart 2009 @ 09:28:22 #21
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67230361
Misschien dit jaar toch nog een prijs. Ik zie ze met een gunstige loting wel ver komen in de UEFA cup
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_67231228
ze zijn een van de grotere kanshebbers. bij de engelse wedkantoren staan ze hoog op de lijst voor de winst in uefa cup. vond ze niet echt dendered gisteren
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_67231669
Ze hebben natuurlijk wel 2 penaltyseries nodig gehad in dit toernooi, dus overtuigend kan je het sowieso moeilijk noemen.

Ze hebben wel een van de sterkste selecies van het toernooi, het zou me ook niet helemaal verbazen als ze ver komen.
  † In Memoriam † zaterdag 4 april 2009 @ 16:56:22 #24
135486 Manu82
How you doin'?
pi_67706653
Kick

kutwedstrijd tot nu toe....
Room 23
  zaterdag 4 april 2009 @ 16:59:56 #25
52871 Blight
Supersized.
pi_67706714
Ben aan het werk, dus ik luister via BBC Radio. De Grand National gooit alleen beetje roet in het eten. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')