Hoe lang ga jij nog door etteren?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel als het hem streams van Ajax wedstrijden gaat. Wedstrijden van andere clubs mogen niet.
Ga je gangquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:48 schreef Rots het volgende:
Dan maar pm-bestandje aanleggen ofzo, waar die streamzondernaam dan links naar stuurt?
Alleen van de Eredivisie wedstrijden. Rest mag gewoon.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:45 schreef Rots het volgende:
Mogen we nou geen live-streams meer posten hier?
Nja, in dat bericht staat dat je die links niet mag posten, dus dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Alleen van de Eredivisie wedstrijden. Rest mag gewoon.
edit: gevonden..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bericht in het topic van Danny lijkt me duidelijk genoeg.
Ik begrijp het slotje wel hoor.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:22 schreef Palmboom313 het volgende:
Nederland - Schotland # 4 Ik schakel net in
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:39 schreef sezten het volgende:
Maar er staat toch alleen dat er geen hyperlinks mogen staan? Dus wel in code tags?
quote:Op zondag 29 maart 2009 12:02 schreef Sj0rSz het volgende:
Het Grote PSV Topic #375: Waar de punten hard nodig zijn
Het nummer in de TT moet 375 worden
Je bent niet eens losgegaan.quote:
Verschrikkelijk indd, maar het schijnt zo ook te mogen...quote:Op maandag 30 maart 2009 14:23 schreef Rots het volgende:
[..]
Je bent niet eens losgegaan.
Oja en om wat toe te voegen omdat het FB is -> HET Nederlands Elftal topic?
Het ziet er niet uit, Prosacje?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Verschrikkelijk indd, maar het schijnt zo ook te mogen...
Ziet er niet uit inderdaad, maar het kan beide. Ik stel voor het topic zo snel mogelijk on topic vol te maken en een mooiere TT er van te maken.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ziet er niet uit inderdaad, maar het kan beide. Ik stel voor het topic zo snel mogelijk on topic vol te maken en een mooiere TT er van te maken.
De zou verboden moeten worden.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:40 schreef Happel het volgende:
Het Grote Feijenoordtopic #461 Geen cent te makken (Deel II)
#461 erbij graag.
Danke.
Staat erbij.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:40 schreef Happel het volgende:
Het Grote Feijenoordtopic #461 Geen cent te makken (Deel II)
#461 erbij graag.
Danke.
Was toch wel een leuk idee eigenlijk. Als we daar ook gewoon de kampioenen van de 'echte' competities bijpakken?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:19 schreef tong80 het volgende:
Het is ook nooit goed hè ? Is niks mis met de OP.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Was toch wel een leuk idee eigenlijk. Als we daar ook gewoon de kampioenen van de 'echte' competities bijpakken?
Check even het handige linkjes topic.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Nacer Barazite geen eigen topic?
Wat is de waarde ervan dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Was toch wel een leuk idee eigenlijk. Als we daar ook gewoon de kampioenen van de 'echte' competities bijpakken?
VI doet het toch elk jaar. Nou als je dan bij elke kampioenswedstrijd een leuk stukje kan plaatsen, dan is dat toch prima.quote:
Ga je gang zou ik zeggen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:01 schreef tong80 het volgende:
Iemand die de organisatie van Toma over wil nemen ?
De Allerbeste Wedstrijd Allertijden! - Ronde 1B
Ik weet niet wat je precies hebt gepost (ik was het niet die het heeft verwijderd), maar 'tvp' of reacties die enkel als tvp bedoeld zijn (enkel een smiley of offtopic post) worden in ieder geval gewoon verwijderd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Oke ik snap dat een tvp wordt verwijderd maar als erbij staat voor vanavond als ik aan de beurt ( in het draft topic wordt het ook weggehaald) was het zonder TVP wel blijven staan.
Nu kijk ik wel vaker maar anders is het een beetje irritant als het niet meer tussen je actieve topics staat
Zal het aanpassen, dank je wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:18 schreef Rots het volgende:
Bij dat handige linkjes topic zit een foutje.![]()
Ik zoek Kwalificatiegroep 5: Spanje, Turkije, België, Bosnië en Herzegovia, Armenië en Estland. klik er op en kom hier: [UEFA CUP Groep A] AZ, Zenit, Everton, Nurnberg, Larissa
Dat dus ook prima in de diverse competitietopics kan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:04 schreef Breach het volgende:
[..]
VI doet het toch elk jaar. Nou als je dan bij elke kampioenswedstrijd een leuk stukje kan plaatsen, dan is dat toch prima.
Ik kan dat niet Raymaniaquote:
Was even vergeten dat je er weinig tijd voor hebt.quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was even vergeten dat je er weinig tijd voor hebt.
Thanks!quote:Op woensdag 1 april 2009 03:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Done.
Het vuilnis moet door iemand opgehaald worden he.quote:
Ik. En wat prosac zei.quote:Op woensdag 1 april 2009 06:23 schreef tong80 het volgende:
Wie gooide hem op slot ?
Feijenoord wordt weer een topclub.
Lijkt mij een prima idee, i.p.v. zo krampachtig modden.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:36 schreef Prosac het volgende:
Als we die toestaan, kunnen we alle 1 april grappen wel toestaan..
Vroeger was alles beter!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima idee, i.p.v. zo krampachtig modden.
Vind je?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind je dit nou echt?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:37 schreef golfer het volgende:
Oude garde, jeweetzellufquote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vind je dit nou echt?Of kom je echt alleen zeiken omdat tong de TS is?
Ik denk het laatste.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vind je dit nou echt?Of kom je echt alleen zeiken omdat tong de TS is?
Oei, touchéquote:Op woensdag 1 april 2009 15:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik denk het laatste.
'Rafael van der Vaart voor drie jaar naar PSV'
Beckham naar Bayern
Wehehehequote:Op woensdag 1 april 2009 15:07 schreef zjroentje het volgende:
Ik denk het laatste.
Beckham naar Bayern
Dat zijn gewoon slechte grappen.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik denk het laatste.
Beckham naar Bayern
Whehehequote:Op woensdag 1 april 2009 15:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik denk het laatste.
Beckham naar Bayern
Dat vermoeden had ik alquote:
Gekeken heb ik er.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Raar is hij aan het doen ?
[WK kwalificatie] Nederland - Macedonie, 1 April 20.45
[WK kwalificatie] Nederland - Macedonie, 1 April 20.45
Geniaalquote:
Tyf nou eens op met dat Duitse gedrag.quote:
1 van de andere mods,quote:Op woensdag 1 april 2009 20:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tyf nou eens op met dat Duitse gedrag.
Ik zie geen verkeerde gedrag. Je mag best wat plaatsen waarvan je denkt dat het niet goed is, maar tyf aub op met je gevraag om onze acties en gevolgenquote:Op woensdag 1 april 2009 20:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1 van de andere mods,
[FAQ & FB] #93 Feedback dus.
Waarom opeens zo rare reactie tegen mij. Terwijl ik gewoon wat aanhaal?
O ja ?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik zie geen verkeerde gedrag. Je mag best wat plaatsen waarvan je denkt dat het niet goed is, maar tyf aub op met je gevraag om onze acties en gevolgen
Die heb ik toch ook gewoon verwijderd.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
O ja ?
Zeggen dat er nog maar een paar afrikanen dood moeten is geen verkeerd gedrag?
Dat stond er niet pannekoekquote:Op woensdag 1 april 2009 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
O ja ?
Dat is gewijzigd, dat iemand het maar dom vind om er een minuut stilte voor te houden, die mening mag hij hebben. Waar wij op doelen is je irritante gedrag om steeds maar te vragen wat "we er mee doen"quote:Op woensdag 1 april 2009 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
O ja ?
Dat is toch al weg?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
O ja ?
Dicht.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:03 schreef Palmboom313 het volgende:
[WK kwalificatie] Nederland - Macedonie Met Pierre die niks
Mail ff naar forum@fok.nlquote:Op woensdag 1 april 2009 21:03 schreef Breach het volgende:
Misschien kan RayMania er even naar kijken? Ow of Bliksemschigt.
Wat gaan jullie er verder mee doen?quote:
Ik heb het niet tegen Sjimzquote:Op woensdag 1 april 2009 21:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die heb ik toch ook gewoon verwijderd.
Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |