Check even het handige linkjes topic.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Nacer Barazite geen eigen topic?
Wat is de waarde ervan dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Was toch wel een leuk idee eigenlijk. Als we daar ook gewoon de kampioenen van de 'echte' competities bijpakken?
VI doet het toch elk jaar. Nou als je dan bij elke kampioenswedstrijd een leuk stukje kan plaatsen, dan is dat toch prima.quote:
Ga je gang zou ik zeggen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:01 schreef tong80 het volgende:
Iemand die de organisatie van Toma over wil nemen ?
De Allerbeste Wedstrijd Allertijden! - Ronde 1B
Ik weet niet wat je precies hebt gepost (ik was het niet die het heeft verwijderd), maar 'tvp' of reacties die enkel als tvp bedoeld zijn (enkel een smiley of offtopic post) worden in ieder geval gewoon verwijderd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Oke ik snap dat een tvp wordt verwijderd maar als erbij staat voor vanavond als ik aan de beurt ( in het draft topic wordt het ook weggehaald) was het zonder TVP wel blijven staan.
Nu kijk ik wel vaker maar anders is het een beetje irritant als het niet meer tussen je actieve topics staat
Zal het aanpassen, dank je wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:18 schreef Rots het volgende:
Bij dat handige linkjes topic zit een foutje.![]()
Ik zoek Kwalificatiegroep 5: Spanje, Turkije, België, Bosnië en Herzegovia, Armenië en Estland. klik er op en kom hier: [UEFA CUP Groep A] AZ, Zenit, Everton, Nurnberg, Larissa
Dat dus ook prima in de diverse competitietopics kan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:04 schreef Breach het volgende:
[..]
VI doet het toch elk jaar. Nou als je dan bij elke kampioenswedstrijd een leuk stukje kan plaatsen, dan is dat toch prima.
Ik kan dat niet Raymaniaquote:
Was even vergeten dat je er weinig tijd voor hebt.quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was even vergeten dat je er weinig tijd voor hebt.
Thanks!quote:Op woensdag 1 april 2009 03:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Done.
Het vuilnis moet door iemand opgehaald worden he.quote:
Ik. En wat prosac zei.quote:Op woensdag 1 april 2009 06:23 schreef tong80 het volgende:
Wie gooide hem op slot ?
Feijenoord wordt weer een topclub.
Lijkt mij een prima idee, i.p.v. zo krampachtig modden.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:36 schreef Prosac het volgende:
Als we die toestaan, kunnen we alle 1 april grappen wel toestaan..
Vroeger was alles beter!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima idee, i.p.v. zo krampachtig modden.
Vind je?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind je dit nou echt?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:37 schreef golfer het volgende:
Oude garde, jeweetzellufquote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vind je dit nou echt?Of kom je echt alleen zeiken omdat tong de TS is?
Ik denk het laatste.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vind je dit nou echt?Of kom je echt alleen zeiken omdat tong de TS is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |