Geen flauw idee. Denk het haast niet.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:39 schreef sjimz het volgende:
En als er spelers verkocht worden, kan er dan nog steeds geen transfergeld vrij gemaakt worden?
Lijkt me nietquote:Op maandag 30 maart 2009 20:39 schreef sjimz het volgende:
En als er spelers verkocht worden, kan er dan nog steeds geen transfergeld vrij gemaakt worden?
Wanneer de investeerders er komen lijkt me.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:43 schreef Ritmo het volgende:
Al jaren is er geen geld, wanneer houdt dit eens op.
Die waren er 2 jaar geleden ook al, maar het is alleen nog maar erger geworden.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wanneer de investeerders er komen lijkt me.
Wanneer ze eens naar mij gaan luisteren.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:43 schreef Ritmo het volgende:
Al jaren is er geen geld, wanneer houdt dit eens op.
Ik denk dat er gewoon radicale wijzigingen nodig zijn. Elk jaar: "maar nu gaan we beter beleid voeren" werkt gewoon niet meer.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Wanneer ze eens naar mij gaan luisteren.
Zeg ik al jaren, daarom zeg ik ook dat ze naar mij moeten luisteren.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat er gewoon radicale wijzigingen nodig zijn. Elk jaar: "maar nu gaan we beter beleid voeren" werkt gewoon niet meer.
Jij bent nog te vriendelijk voor je club.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg ik al jaren, daarom zeg ik ook dat ze naar mij moeten luisteren.
Schandalig dat er nog mensen zitten die daar verantwoordelijk voor zijn.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:
Schandalig dat de schuld in twee jaar tijd verdubbeld is.
Het feit dat ze niet aan de club vastzitten en lachend weglopen als je vraagt/dreigt hun salaris te verlagen.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:10 schreef Jappe90 het volgende:
Wat Johan net weer aangaf in Voetbal International ben ik het helemaal mee eens.
De supporters die hard moeten werken, elk seizoen een seizoenskaart kopen en vaak niet al teveel verdienen, moeten nu met de pet rond gaan voor een collecte.
Waar zijn de spelers die zo belachelijk veel verdienen en waarvan het grootste deel al dik binnen is? Die kunnen dan toch ook een duit in het zakje doen? Wat houdt ze tegen?
is idd best ernstigquote:Op maandag 30 maart 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:
Dat had ik je bij het aanstellen van Peter Bosz al wel kunnen vertellen dat dit ging gebeuren. Die malloot heeft gewoon 36 miljoen uitgegeven.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:
Reële gok? Het team was compleet in onbalans. El Ahmadi was helemaal niet de prioriteit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Onder Bosz is anders de schuld eerst gehalveerd hoor. Alleen heeft Bosz gegokt (reële gok) met al die dure spelers zoals Makaay en verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |