De huidige situatie is ook bagger. Dan zie ik graag POWNED, dat nog wat over de bagger heen baggertquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:06 schreef Duvel het volgende:
Oh, en rot op met GS en al die tyfuszooi.
quote:
Ik niet eigenlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:07 schreef El_Che het volgende:
[..]
De huidige situatie is ook bagger. Dan zie ik graag POWNED, dat nog wat over de bagger heen baggert
Hoop je nu dat ik "Azijnbode" schrijf of zo?quote:
Ik had gehoopt op een eerlijk antwoord waardoor ik inzicht kreeg in waar jij een beetje vandaan komt (qua mening en ideeën enzo). Maar het is al goed hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoop je nu dat ik "Azijnbode" schrijf of zo?
Wat een bekentenissen allemaalquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:12 schreef El_Che het volgende:
Nu ik zo ziek ligt te wezen, begin ik The Hills irritant te vindenIk vond het altijd tof, maar nu...tja....Lo met d'r downsyndroom kop.
Het is Cloverfield maar dan met alleen maar mooie mensen (als Lo sterft danquote:
In dat geval lees ik 's ochtends De Pers (indien voorradig op station Gouda), en als ik tijd zou vrijmaken om een betaalde krant te lezen, zou het de NRC zijn, of NRC Next. Die laatste hebben we een tijd gehad, maar nadat de stapel ongelezen kranten boven de leuning van de bank uitkwam, hebben we dat abonnement maar opgezegd. Vroeger las ik ook nog wel eens de Volkskrant, maar die was ik wat beu.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:13 schreef El_Che het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een eerlijk antwoord waardoor ik inzicht kreeg in waar jij een beetje vandaan komt (qua mening en ideeën enzo). Maar het is al goed hoor.
Gatverdamme, gelukkig lees jij mijn krant niet, maar verder schrik ik van jouw toffe keuzesquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
In dat geval lees ik 's ochtends De Pers (indien voorradig op station Gouda), en als ik tijd zou vrijmaken om een betaalde krant te lezen, zou het de NRC zijn, of NRC Next. Die laatste hebben we een tijd gehad, maar nadat de stapel ongelezen kranten boven de leuning van de bank uitkwam, hebben we dat abonnement maar opgezegd. Vroeger las ik ook nog wel eens de Volkskrant, maar die was ik wat beu.
Vrij Nederland, is dat ook een krant? Die lees ik sporadisch.
Beter?
Duvel is uber tof, you better recognize, biiiiitchquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:17 schreef El_Che het volgende:
[..]
Gatverdamme, gelukkig lees jij mijn krant niet, maar verder schrik ik van jouw toffe keuzes
Dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Duvel is uber tof, you better recognize, biiiiitch
Eigenlijk mijn keuzes, want ik had al eerder een NRC-abonnement. Dat heeft even wat gemopper van Duveltje opgeleverd met blaaaa over de Volkskrant, maar hij ziet nu toch wel in dat de NRC beter isquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:17 schreef El_Che het volgende:
[..]
Gatverdamme, gelukkig lees jij mijn krant niet, maar verder schrik ik van jouw toffe keuzes
Ik was het gezeur gewoon zat, dat bedoel je?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eigenlijk mijn keuzes, want ik had al eerder een NRC-abonnement. Dat heeft even wat gemopper van Duveltje opgeleverd met blaaaa over de Volkskrant, maar hij ziet nu toch wel in dat de NRC beter is
Dat snap ik.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:17 schreef El_Che het volgende:
[..]
maar verder schrik ik van jouw toffe keuzes
Linkse rakker!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik was het gezeur gewoon zat, dat bedoel je?
Oeeehhhh... BITCHFIGHT!!!1!!!!!!1!!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik was het gezeur gewoon zat, dat bedoel je?
Noem jij mijn vriendin een bitch?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeeehhhh... BITCHFIGHT!!!1!!!!!!1!!!![]()
!!!
Jaquote:
Doen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:28 schreef Svensational het volgende:
http://frontpage.fok.nl/page/powned
Dacht ik ookquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:28 schreef Svensational het volgende:
quote:
IK WAS TOCH EEN PM AAN HET TERUGSCHRIJVEN, BIAAAATCH!!111!11!!11quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:47 schreef MissBliss het volgende:
Dus naast mn pm's negeer je ook maar mn posts?
Ok, even geduld, want ik heb hier de sloomste verbinding ooit!quote:Op woensdag 18 maart 2009 @ 20:51 schreef El_Che het volgende:
Waarom krijg ik eigenlijk geen pm, MissBitch![]()
:
Tief op met je frontpage en je PowNed!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:28 schreef Svensational het volgende:
Klinkt als een lame-ass 1 april grapquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:28 schreef Svensational het volgende:
hoi, kan jij 25 BCs maken voor zaterdagquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:42 schreef Dizer het volgende:.
Ik denk dat ik heel saai zo naar bed ga. Maar eerst een aflevering van The Simpsons
ik heb ze zondag nodig als kaartje ter promotiequote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
25? Is 1 niet genoeg die je 25x kan printen
Komt door jullie boeiende gesprek.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:50 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb ze zondag nodig als kaartje ter promotie
wel gelijk dood hier
Uuhm, print jij ze zelf uit thuis dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:50 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb ze zondag nodig als kaartje ter promotie
wel gelijk dood hier
Omdat je een rooie rakker bent, Chequote:
Ik heb je toch gepm'd?!quote:
Ik dacht dat je geile praatjes aan het rond pm'en wasquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb je toch gepm'd?!
Nu moet je komen ook![]()
Gratisquote:
Reageer dan!quote:
Wel als ik ondertussen van twee mensen te horen krijg hoe hun dag was, zij willen weten hoe mijn tentamen vanavond was gegaan, spullen uit mijn tas moet overhuizen omdat 'ie kapot is en wat andere topics aan het bekijken ben.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:27 schreef MissBliss het volgende:
Daar heb je een half uur voor nodig?
Ik zag hetquote:Op donderdag 19 maart 2009 @ 00:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Wel als ik ondertussen van twee mensen te horen krijg hoe hun dag was, zij willen weten hoe mijn tentamen vanavond was gegaan, spullen uit mijn tas moet overhuizen omdat 'ie kapot is en wat andere topics aan het bekijken ben.
Maar ik heb al gepm't.
Poeh poeh, wat een principes zeg. Grote jongen hoorquote:
Aan GS? Dat meen je toch niet hè, die vraag?quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Poeh poeh, wat een principes zeg. Grote jongen hoor! Ga je ook nog vertellen wat er precies zo verkeerd aan is?
en hoe ging je tentamen en wat voor een toffe nieuwe tas heb je je spullen naartoe moeten verhuizenquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Wel als ik ondertussen van twee mensen te horen krijg hoe hun dag was, zij willen weten hoe mijn tentamen vanavond was gegaan, spullen uit mijn tas moet overhuizen omdat 'ie kapot is en wat andere topics aan het bekijken ben.
Maar ik heb al gepm't.
Er is hartstikke veel verkeerd aan GSquote:Op donderdag 19 maart 2009 07:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Poeh poeh, wat een principes zeg. Grote jongen hoor! Ga je ook nog vertellen wat er precies zo verkeerd aan is?
Ze zijn hypocriet, ze zijn doorzichtig en voorspelbaar, ze hebben een veel te grote en domme achterban die telkens maar als makke lammetjes achter GS aanloopt... op internet hebben ze meer dan genoeg aandacht, ik hoef dat hersenloze volk echt niet ook nog 's op tv bezig te zien.quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hemel. Ik ben het eens met IQM.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze zijn hypocriet, ze zijn doorzichtig en voorspelbaar, ze hebben een veel te grote en domme achterban die telkens maar als makke lammetjes achter GS aanloopt... op internet hebben ze meer dan genoeg aandacht, ik hoef dat hersenloze volk echt niet ook nog 's op tv bezig te zien.
Krijg je een pm, antwoord je niet!quote:
Dit geldt voor zowat alle andere media die we nu al hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze zijn hypocriet, ze zijn doorzichtig en voorspelbaar, ze hebben een veel te grote en domme achterban die telkens maar als makke lammetjes achter GS aanloopt... op internet hebben ze meer dan genoeg aandacht, ik hoef dat hersenloze volk echt niet ook nog 's op tv bezig te zien.
Ik heb er niet zoveel over te zeggenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Krijg je een pm, antwoord je niet!
En dan kom ik op voor de nieuweling die er dus ook eerlijk voor uitkomt dat ze al deze dingen zijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef El_Che het volgende:
[..]
Dit geldt voor zowat alle andere media die we nu al hebben
Dat voelde MB al feilloos aanquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel over te zeggen
Ja of nee ofzo?quote:Op donderdag 19 maart 2009 @ 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel over te zeggen
Jee.. ik denk nee...quote:
Er is inderdaad een grote groep schapen onder de aanhangers, die al "lutser"-roepend feauteaus becommentariëren en alles +1 geven... Maar als je de comments doorleest zie je dat er zeker ook een grote groep kritische reaguurders tussen zitten, die nooit te beroerd zijn om ook GS op haar fouten en hypocrisie te wijzen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
De mensen die een punt hebben, worden overschreeuwd door het merendeel van de achterban en genegeerd door GS zelf.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er is inderdaad een grote groep schapen onder de aanhangers, die al "lutser"-roepend feauteaus becommentariëren en alles +1 geven... Maar als je de comments doorleest zie je dat er zeker ook een grote groep kritische reaguurders tussen zitten, die nooit te beroerd zijn om ook GS op haar fouten en hypocrisie te wijzen.
Sterker nog, de comments in compowned (het "geheime" deel voor leden van de omroepvereniging) zijn ronduit negatief. Bijna niemand van hen is echt enthousiast over wat PowNed tot nu toe heeft laten zien.
Nu spreekt dat natuurlijk niet echt voor de omroep, maar om GS'ers als kritiekloze dommerds te bestempelen, dat vind ik niet kloppen.
BLIJF MET JE POTEN VAN MIJN AUTO VUILE NERTSENNEUKERquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:38 schreef IQM het volgende:
[..]
De mensen die een punt hebben, worden overschreeuwd door het merendeel van de achterban en genegeerd door GS zelf.
Ik las negerneuker.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:44 schreef El_Che het volgende:
IQM kan de discussie niet aan, Z. Daar staat hij boven.
[..]
BLIJF MET JE POTEN VAN MIJN AUTO VUILE NERTSENNEUKER![]()
Ik mag jou welquote:
De nieuwste PowNed post op GS waarop een (kansloos) promofilmpje te zien is.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:38 schreef IQM het volgende:
[..]
De mensen die een punt hebben, worden overschreeuwd door het merendeel van de achterban en genegeerd door GS zelf.
quote:whaha en dit trekt mij over de streep??
eddietjuh | 19-03-09 | 17:40
wat een hype zegggg enige plek waar je PowNerd tegenkomt is op GS of veronica
Sell | 19-03-09 | 17:44
Proest.
Pa Cartwright | 19-03-09 | 17:44
het is bijna beschamend....
RogerRabbit | 19-03-09 | 17:45
Heh. Tja. Hmmm... zeg ik mag toch hopen dat jullie nog zo'n 5k aan enveloppen hebben liggen daar op het HQ, want anders wordt de enige streep die we gaan zien die van Ronald z'n rode pen door jullie aanvraag.
liggend_streepje | 19-03-09 | 17:45
nou dit zou mij zeker niet over de streep trekken.
emtebee | 19-03-09 | 17:46
Sea, die is dom. Anti reclame.
Isser | 19-03-09 | 17:46
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:00 schreef Zhenar het volgende:
[SC] Red Room #6: Met een grote bak onder je reet
Check mij Tha_Erik playen
Ik wil jou hier ook wel gaan playen, maar dat vind je engquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:02 schreef El_Che het volgende:
[..]![]()
Jammer dat we dat soort discussies niet meer in SC hebben
Stomnerd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:00 schreef Zhenar het volgende:
[SC] Red Room #6: Met een grote bak onder je reet
Check mij Tha_Erik playen
Inderdaadquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil jou hier ook wel gaan playen, maar dat vind je eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |