De huidige situatie is ook bagger. Dan zie ik graag POWNED, dat nog wat over de bagger heen baggertquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:06 schreef Duvel het volgende:
Oh, en rot op met GS en al die tyfuszooi.
quote:
Ik niet eigenlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:07 schreef El_Che het volgende:
[..]
De huidige situatie is ook bagger. Dan zie ik graag POWNED, dat nog wat over de bagger heen baggert
Hoop je nu dat ik "Azijnbode" schrijf of zo?quote:
Ik had gehoopt op een eerlijk antwoord waardoor ik inzicht kreeg in waar jij een beetje vandaan komt (qua mening en ideeën enzo). Maar het is al goed hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoop je nu dat ik "Azijnbode" schrijf of zo?
Wat een bekentenissen allemaalquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:12 schreef El_Che het volgende:
Nu ik zo ziek ligt te wezen, begin ik The Hills irritant te vindenIk vond het altijd tof, maar nu...tja....Lo met d'r downsyndroom kop.
Het is Cloverfield maar dan met alleen maar mooie mensen (als Lo sterft danquote:
In dat geval lees ik 's ochtends De Pers (indien voorradig op station Gouda), en als ik tijd zou vrijmaken om een betaalde krant te lezen, zou het de NRC zijn, of NRC Next. Die laatste hebben we een tijd gehad, maar nadat de stapel ongelezen kranten boven de leuning van de bank uitkwam, hebben we dat abonnement maar opgezegd. Vroeger las ik ook nog wel eens de Volkskrant, maar die was ik wat beu.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:13 schreef El_Che het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een eerlijk antwoord waardoor ik inzicht kreeg in waar jij een beetje vandaan komt (qua mening en ideeën enzo). Maar het is al goed hoor.
Gatverdamme, gelukkig lees jij mijn krant niet, maar verder schrik ik van jouw toffe keuzesquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
In dat geval lees ik 's ochtends De Pers (indien voorradig op station Gouda), en als ik tijd zou vrijmaken om een betaalde krant te lezen, zou het de NRC zijn, of NRC Next. Die laatste hebben we een tijd gehad, maar nadat de stapel ongelezen kranten boven de leuning van de bank uitkwam, hebben we dat abonnement maar opgezegd. Vroeger las ik ook nog wel eens de Volkskrant, maar die was ik wat beu.
Vrij Nederland, is dat ook een krant? Die lees ik sporadisch.
Beter?
Duvel is uber tof, you better recognize, biiiiitchquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:17 schreef El_Che het volgende:
[..]
Gatverdamme, gelukkig lees jij mijn krant niet, maar verder schrik ik van jouw toffe keuzes
Dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Duvel is uber tof, you better recognize, biiiiitch
Eigenlijk mijn keuzes, want ik had al eerder een NRC-abonnement. Dat heeft even wat gemopper van Duveltje opgeleverd met blaaaa over de Volkskrant, maar hij ziet nu toch wel in dat de NRC beter isquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:17 schreef El_Che het volgende:
[..]
Gatverdamme, gelukkig lees jij mijn krant niet, maar verder schrik ik van jouw toffe keuzes
Ik was het gezeur gewoon zat, dat bedoel je?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eigenlijk mijn keuzes, want ik had al eerder een NRC-abonnement. Dat heeft even wat gemopper van Duveltje opgeleverd met blaaaa over de Volkskrant, maar hij ziet nu toch wel in dat de NRC beter is
Dat snap ik.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:17 schreef El_Che het volgende:
[..]
maar verder schrik ik van jouw toffe keuzes
Linkse rakker!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik was het gezeur gewoon zat, dat bedoel je?
Oeeehhhh... BITCHFIGHT!!!1!!!!!!1!!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik was het gezeur gewoon zat, dat bedoel je?
Noem jij mijn vriendin een bitch?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeeehhhh... BITCHFIGHT!!!1!!!!!!1!!!![]()
!!!
Jaquote:
Doen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:28 schreef Svensational het volgende:
http://frontpage.fok.nl/page/powned
Dacht ik ookquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:28 schreef Svensational het volgende:
quote:
IK WAS TOCH EEN PM AAN HET TERUGSCHRIJVEN, BIAAAATCH!!111!11!!11quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:47 schreef MissBliss het volgende:
Dus naast mn pm's negeer je ook maar mn posts?
Ok, even geduld, want ik heb hier de sloomste verbinding ooit!quote:Op woensdag 18 maart 2009 @ 20:51 schreef El_Che het volgende:
Waarom krijg ik eigenlijk geen pm, MissBitch![]()
:
Tief op met je frontpage en je PowNed!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:28 schreef Svensational het volgende:
Klinkt als een lame-ass 1 april grapquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:28 schreef Svensational het volgende:
hoi, kan jij 25 BCs maken voor zaterdagquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:42 schreef Dizer het volgende:.
Ik denk dat ik heel saai zo naar bed ga. Maar eerst een aflevering van The Simpsons
ik heb ze zondag nodig als kaartje ter promotiequote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
25? Is 1 niet genoeg die je 25x kan printen
Komt door jullie boeiende gesprek.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:50 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb ze zondag nodig als kaartje ter promotie
wel gelijk dood hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |