Hemel. Ik ben het eens met IQM.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze zijn hypocriet, ze zijn doorzichtig en voorspelbaar, ze hebben een veel te grote en domme achterban die telkens maar als makke lammetjes achter GS aanloopt... op internet hebben ze meer dan genoeg aandacht, ik hoef dat hersenloze volk echt niet ook nog 's op tv bezig te zien.
Krijg je een pm, antwoord je niet!quote:
Dit geldt voor zowat alle andere media die we nu al hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze zijn hypocriet, ze zijn doorzichtig en voorspelbaar, ze hebben een veel te grote en domme achterban die telkens maar als makke lammetjes achter GS aanloopt... op internet hebben ze meer dan genoeg aandacht, ik hoef dat hersenloze volk echt niet ook nog 's op tv bezig te zien.
Ik heb er niet zoveel over te zeggenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Krijg je een pm, antwoord je niet!
En dan kom ik op voor de nieuweling die er dus ook eerlijk voor uitkomt dat ze al deze dingen zijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef El_Che het volgende:
[..]
Dit geldt voor zowat alle andere media die we nu al hebben
Dat voelde MB al feilloos aanquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel over te zeggen
Ja of nee ofzo?quote:Op donderdag 19 maart 2009 @ 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel over te zeggen
Jee.. ik denk nee...quote:
Er is inderdaad een grote groep schapen onder de aanhangers, die al "lutser"-roepend feauteaus becommentariėren en alles +1 geven... Maar als je de comments doorleest zie je dat er zeker ook een grote groep kritische reaguurders tussen zitten, die nooit te beroerd zijn om ook GS op haar fouten en hypocrisie te wijzen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
De mensen die een punt hebben, worden overschreeuwd door het merendeel van de achterban en genegeerd door GS zelf.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er is inderdaad een grote groep schapen onder de aanhangers, die al "lutser"-roepend feauteaus becommentariėren en alles +1 geven... Maar als je de comments doorleest zie je dat er zeker ook een grote groep kritische reaguurders tussen zitten, die nooit te beroerd zijn om ook GS op haar fouten en hypocrisie te wijzen.
Sterker nog, de comments in compowned (het "geheime" deel voor leden van de omroepvereniging) zijn ronduit negatief. Bijna niemand van hen is echt enthousiast over wat PowNed tot nu toe heeft laten zien.
Nu spreekt dat natuurlijk niet echt voor de omroep, maar om GS'ers als kritiekloze dommerds te bestempelen, dat vind ik niet kloppen.
BLIJF MET JE POTEN VAN MIJN AUTO VUILE NERTSENNEUKERquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:38 schreef IQM het volgende:
[..]
De mensen die een punt hebben, worden overschreeuwd door het merendeel van de achterban en genegeerd door GS zelf.
Ik las negerneuker.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:44 schreef El_Che het volgende:
IQM kan de discussie niet aan, Z. Daar staat hij boven.
[..]
BLIJF MET JE POTEN VAN MIJN AUTO VUILE NERTSENNEUKER![]()
Ik mag jou welquote:
De nieuwste PowNed post op GS waarop een (kansloos) promofilmpje te zien is.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:38 schreef IQM het volgende:
[..]
De mensen die een punt hebben, worden overschreeuwd door het merendeel van de achterban en genegeerd door GS zelf.
quote:whaha en dit trekt mij over de streep??
eddietjuh | 19-03-09 | 17:40
wat een hype zegggg enige plek waar je PowNerd tegenkomt is op GS of veronica
Sell | 19-03-09 | 17:44
Proest.
Pa Cartwright | 19-03-09 | 17:44
het is bijna beschamend....
RogerRabbit | 19-03-09 | 17:45
Heh. Tja. Hmmm... zeg ik mag toch hopen dat jullie nog zo'n 5k aan enveloppen hebben liggen daar op het HQ, want anders wordt de enige streep die we gaan zien die van Ronald z'n rode pen door jullie aanvraag.
liggend_streepje | 19-03-09 | 17:45
nou dit zou mij zeker niet over de streep trekken.
emtebee | 19-03-09 | 17:46
Sea, die is dom. Anti reclame.
Isser | 19-03-09 | 17:46
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:00 schreef Zhenar het volgende:
[SC] Red Room #6: Met een grote bak onder je reet
Check mij Tha_Erik playen
Ik wil jou hier ook wel gaan playen, maar dat vind je engquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:02 schreef El_Che het volgende:
[..]![]()
Jammer dat we dat soort discussies niet meer in SC hebben
Stomnerd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:00 schreef Zhenar het volgende:
[SC] Red Room #6: Met een grote bak onder je reet
Check mij Tha_Erik playen
Inderdaadquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil jou hier ook wel gaan playen, maar dat vind je eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |