Uuhm, print jij ze zelf uit thuis dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:50 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb ze zondag nodig als kaartje ter promotie
wel gelijk dood hier
Omdat je een rooie rakker bent, Chequote:
Ik heb je toch gepm'd?!quote:
Ik dacht dat je geile praatjes aan het rond pm'en wasquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb je toch gepm'd?!
Nu moet je komen ook![]()
Gratisquote:
Reageer dan!quote:
Wel als ik ondertussen van twee mensen te horen krijg hoe hun dag was, zij willen weten hoe mijn tentamen vanavond was gegaan, spullen uit mijn tas moet overhuizen omdat 'ie kapot is en wat andere topics aan het bekijken ben.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:27 schreef MissBliss het volgende:
Daar heb je een half uur voor nodig?
Ik zag hetquote:Op donderdag 19 maart 2009 @ 00:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Wel als ik ondertussen van twee mensen te horen krijg hoe hun dag was, zij willen weten hoe mijn tentamen vanavond was gegaan, spullen uit mijn tas moet overhuizen omdat 'ie kapot is en wat andere topics aan het bekijken ben.
Maar ik heb al gepm't.
Poeh poeh, wat een principes zeg. Grote jongen hoorquote:
Aan GS? Dat meen je toch niet hè, die vraag?quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Poeh poeh, wat een principes zeg. Grote jongen hoor! Ga je ook nog vertellen wat er precies zo verkeerd aan is?
en hoe ging je tentamen en wat voor een toffe nieuwe tas heb je je spullen naartoe moeten verhuizenquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Wel als ik ondertussen van twee mensen te horen krijg hoe hun dag was, zij willen weten hoe mijn tentamen vanavond was gegaan, spullen uit mijn tas moet overhuizen omdat 'ie kapot is en wat andere topics aan het bekijken ben.
Maar ik heb al gepm't.
Er is hartstikke veel verkeerd aan GSquote:Op donderdag 19 maart 2009 07:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Poeh poeh, wat een principes zeg. Grote jongen hoor! Ga je ook nog vertellen wat er precies zo verkeerd aan is?
Ze zijn hypocriet, ze zijn doorzichtig en voorspelbaar, ze hebben een veel te grote en domme achterban die telkens maar als makke lammetjes achter GS aanloopt... op internet hebben ze meer dan genoeg aandacht, ik hoef dat hersenloze volk echt niet ook nog 's op tv bezig te zien.quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |