Ik ook!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:22 schreef Mylene het volgende:![]()
Het was bij mij ook meteen liefde op het eerste gezicht. Ik heb een zwak voor roosjes.
quote:
Ik zou ook even de kussenhoezen checken. Een vrouw voor mij in de rij rekende een kussenhoes af met volgens mij geborduurde roosjes of bloemetjes ofzo. Kleur kussenhoes was gebroken wit. Ik zag ook van die strikjes zitten. Dat vond ik dus niet mooi. Anders was ik wel even terug de winkel ingegaan om te kijken of het nou roosjes of wat dan ook waren.quote:
Die vlakbij de Jumbo is groter, het is niet in dat winkelcentrum zelf, maar verder de straat in, naar Jisk en Piet Kerkhof. Je kunt er ook makkelijker parkeren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar die in de Steenstraat, maar die is zo klein.
Zijn de anderen groter?
En waar is winkelcentrum de Lely eigenlijk?
Is dat bij de Jumbo?
Tussen de Jumbo en die dierendiscount in dus.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:43 schreef Katinkat het volgende:
Die vlakbij de Jumbo is groter, het is niet in dat winkelcentrum zelf, maar verder de straat in, naar Jisk en Piet Kerkhof. Je kunt er ook makkelijker parkeren.
ik wil ook wel eens kijken van t weekend. sowieso ook eens bij die dierendiscouter. en ik ga met de fiets, dus dan kan ik in ieder geval niet te veel dingen meenemenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tussen de Jumbo en die dierendiscount in dus.
Dank je.
Ik ga denk ik het weekend eens even kijken hoeveel groter deze is.
Goed denkwerk!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef Guppyfriend het volgende:
ik ga met de fiets, dus dan kan ik in ieder geval niet te veel dingen meenemen
idd, laatst ook gehaald, meteen maar 5 verschillende zodat ik even vooruit kanquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:13 schreef meami het volgende:
Vandaag dr. Kneipp badolie gehaald voor slechts 2,99
Klinkt briljant!quote:Op donderdag 9 april 2009 12:41 schreef shmoopy het volgende:
Oh! Oh! Ook superhandig: zo'n plastic buis met kartelrand waar je je aluminiumfolie en dergelijke in kan doen! Heb er meteen een paar gekocht, ook voor de magnetronfolie en die andere plastic foliezooi.
Werkt als een tiet, dames!
wacht eens even, er zijn ook mannen die een huishouden hebbenquote:
iksnapputnietquote:Op donderdag 9 april 2009 12:41 schreef shmoopy het volgende:
Oh! Oh! Ook superhandig: zo'n plastic buis met kartelrand waar je je aluminiumfolie en dergelijke in kan doen! Heb er meteen een paar gekocht, ook voor de magnetronfolie en die andere plastic foliezooi.
hema!quote:Op donderdag 9 april 2009 13:30 schreef The_Hives het volgende:
weten jullie toevallig of de Action ook kleine (soufflé) bakjes hebben voor in de oven?
ik zag het jaquote:Op donderdag 9 april 2009 13:39 schreef The_Hives het volgende:
dan heb je er nu mooi de gelegenheid voor in CUL
Daarom vroeg ik het ook idd, ben zelf niet zo goed in 'zoeken' in een winkelen nu weet ik tenminste zeker dat ik ze bij de hema kan vinden
Die heb ik ook gezien, maar ik vond ze zo groot! Nu heb ik die rollen in een la liggen maar ik denk dat er maar 1 zo'n houder in die la past. Ik heb ze dus laten liggen...quote:Op donderdag 9 april 2009 12:41 schreef shmoopy het volgende:
Ja, daar moet je water in doen, zodat de lucht niet zo droog wordt als de verwarming aan staat.quote:Op zondag 12 april 2009 17:22 schreef The_Hives het volgende:
is dat alleen decoratie, of hebben ze ook nog nut
Het ís briljant.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Klinkt briljant!
Maar wat moet ik me erbij voorstellen?
Oei, van de week eens kijken of ze die nog hebben. Geen idee wat ik ermee moet, maar mijn dochter kan er vast wel wat mee.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:14 schreef Mylene het volgende:
Ik heb vanmiddag 3 van deze koffertjes gekocht. Erg cute. Daar doe ik sjaaltjes enzo in.
[ afbeelding ]
2,49 was deze, is de grootse maat. De kleinste maat 1,49 en middelmaat 1,99.
okayquote:Op zondag 12 april 2009 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, daar moet je water in doen, zodat de lucht niet zo droog wordt als de verwarming aan staat.
Achterkant:
[ afbeelding ]
Ik heb het inmiddels en het werkt écht!quote:Op zondag 12 april 2009 18:25 schreef shmoopy het volgende:
Ja, hoe leg ik dat uit?
Ehm, een doorzichtige buis, zo lang als een rol alufolie, meer ovaal dan rond, die je open kunt klappen (als een brillenkoker) en daar doe je dan de rol alufolie in. Er blijft een gleufje open waar je de rol doorheen kunt trekken, langs een echt scherpe kartelrand, dus geen gehannes meer met die kartonnen prutsverpakkingen met zo'n kartelrand die toch nooit werkt.
*noteert*quote:Op zondag 12 april 2009 18:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het ís briljant.
Ja, hoe leg ik dat uit?
Ehm, een doorzichtige buis, zo lang als een rol alufolie, meer ovaal dan rond, die je open kunt klappen (als een brillenkoker) en daar doe je dan de rol alufolie in. Er blijft een gleufje open waar je de rol doorheen kunt trekken, langs een echt scherpe kartelrand, dus geen gehannes meer met die kartonnen prutsverpakkingen met zo'n kartelrand die toch nooit werkt.
Nou, een heleboel tekst voor zo'n simpel dingetje.
Ja! Met alufolie gaat het helemaal geweldig maar ook huishoudfolie geeft al gauw genoeg de strijd tegen de tandjes op. Wle opletten als je de roller erin doet: die tandjes zijn scherp.quote:
Ik heb inderdaad mijn pols opengehaald toen ik de alufolie erin deed.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:22 schreef Cat22 het volgende:
Ja! Met alufolie gaat het helemaal geweldig maar ook huishoudfolie geeft al gauw genoeg de strijd tegen de tandjes op. Wle opletten als je de roller erin doet: die tandjes zijn scherp.![]()
De koffertjes kon ik ook niet direct vinden omdat ik dacht dat ze groter waren. ik had ze uiteindelijk ergens bij het speelgoed gevonden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:12 schreef Cat22 het volgende:
En inmiddels bij de Action geweest!
De oogst:
huishoudfolie
magnetronfolie
inlegzooltjes
keukenpapier
foliehouder x 2 (en het werkt!)
diepvrieszakjes
bezemopschroefstuk
vochtige huishouddoekjes x 2
vochtig toiletpapier x 2
stoffer en blik
siliconen muffinbakvorm
eiersnijder
En voor dit alles betaalde ik iets minder dan 15 euro.![]()
De koffertjes met roosjes heb ik niet gezien, de bevochtigers voor aan de verwarming wel. Ontzettend schattig, maar bij mij verdampt al genoeg water uit kattedrinkbakjes dus ik heb ze toch maar laten staan.
Dat zijn ze zeker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:41 schreef miss-piggy het volgende:
heb verwarmingsbakjes!![]()
blauw bloemetje en geel bloemetje. En wat zijn ze schattig!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:12 schreef Cat22 het volgende:
En inmiddels bij de Action geweest!
foliehouder x 2 1 (en het werkt!)
Tip: koop magnetronfolie en ga van alles in de magnetron opwarmen, je scheurt je helemaal in de wolken met dat spul.quote:Op zondag 19 april 2009 16:49 schreef Cat22 het volgende:
Hoe zielig ben je als je actief op zoek gaat naar bakjes om te bedekken met plastic folie zodat je defoliehouder
weer kunt gebruiken?
Check! Ik had net al weer een kliekje.quote:Op zondag 19 april 2009 19:11 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tip: koop magnetronfolie en ga van alles in de magnetron opwarmen, je scheurt je helemaal in de wolken met dat spul.
Zullen wel geen levende zijn? Wat is het dan wel?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:55 schreef rac het volgende:
TVP Vorig jaar hadden ze van die lieveheersbeestjes 24 in klein houten kistje. Die wil ik weer !!
Dus als iemand ze ziet (zonder knijpertjes!) PM me direct!!
Ik heb ze er wel eens gezien. Maar het zijn allemaal partijen wat daar binnen komt.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:14 schreef Miam het volgende:
Heeft de Action slaapzakken?
Ja, ik zie ze regelmatig liggen bij het slaapspul (dekbedovertrekken enz)quote:Op donderdag 23 april 2009 13:14 schreef Miam het volgende:
Heeft de Action slaapzakken?
quote:
check je wel de datum ff goed voordat je op vakantie gaat?quote:Op zondag 26 april 2009 17:55 schreef DarkElf het volgende:
gisteren voor 5 euro ofzo L'oreal zonnebrand gehaald.. normaal is dat 14 euro ofzo
Oh niet gekeken.quote:Op maandag 27 april 2009 12:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
check je wel de datum ff goed voordat je op vakantie gaat?wij hadden 2 jaar terug een fles die over de datum was toen we op vakantie gingen ( kennelijk heeft dat spul een houdbaarheidsdatum
) resultaat: rood en blaren met smeren, we verbrandden echt tien keer zo snel, heel bizar.
het zal nu nog wel gewoon goed zijn, anders mogen ze het niet verkopen lijkt me.quote:Op maandag 27 april 2009 12:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh niet gekeken.
/edit: even erbij gepakt maar ik zie geen houdbaarheid staan?
Geen idee!quote:Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef DarkElf het volgende:
als de fles geopend is is mij ooit verteld door iemand.
Daarom kan je hem ook niet deze zomer wel gebruiken en volgende zomer een restje opmaken ..
een gesloten fles blijft gewoon lang goed. lijkt mij..
ik ook niet maar t klonk logischquote:Op maandag 27 april 2009 13:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Geen idee!Ik ben geen scheikundige.
ja dat staat er welquote:Op maandag 27 april 2009 13:46 schreef GotC het volgende:
Meestal staat er toch zo'n potje met geopend dekseltje op de achterkant en daarbij '12m' oid? Dan is het, zodra het product open is geweest, nog 12 maanden houdbaar.
quote:Op maandag 27 april 2009 13:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat staat er wel
ach komt wel goed, ik ben erg blond en blank dus als t niet goed genoeg werkt kom ik er héél snelachter..
Ze hebben op het moment alleen een doosje met 4 assorti dingetjes, waaronder dan 6 stuks van die lieveheersbeestjes.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:55 schreef rac het volgende:
TVP Vorig jaar hadden ze van die lieveheersbeestjes 24 in klein houten kistje. Die wil ik weer !!
Dus als iemand ze ziet (zonder knijpertjes!) PM me direct!!
Daarnaast is die L'oreal meestal ook nog eens gesealed.quote:Op maandag 27 april 2009 13:46 schreef GotC het volgende:
Meestal staat er toch zo'n potje met geopend dekseltje op de achterkant en daarbij '12m' oid? Dan is het, zodra het product open is geweest, nog 12 maanden houdbaar.
quote:Op maandag 27 april 2009 20:34 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb ze vorige week hier in Amsterdam gezien.
Ja, alleen zien de verschillende versies er bijna hetzelfde uit. Ik ga hier zelf nog wel even kijken of het inderdaad de juiste zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 20:52 schreef shmoopy het volgende:
Maok, die gekleurde op zo'n kaart met zo'n zwart elastiekje, bedoel je toch?
Die lagen nog bij het speelgoed, ja.
niet bij de action, maar bij DE hebben ze ze iigquote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef maok het volgende:
Als iemand trouwens die lampjes voor aan je vingers die gekleurt knipperen weer ziet, meldt het hier. Ze hadden ze vorig jaar een tijdje. Daarna hadden ze nog een rood/wit/blauw/oranje versie voor het voetbal en ik zag nu 4 gekleurde lampjes met daar 1 knipperende bij. Maar ik wil dus alleen maar gekleurde knipperende lampjes. Ik wil je aan mijn skates maken, dan heb ik disco skates
Jah...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:06 schreef Charmian het volgende:
Is dit de beruchte foliehouder? nu in de aanbieding voor ¤ 0,69
[ afbeelding ]
Oei een killerfoliehouder dusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:24 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah...
Jammer dat het bakpapier er niet inpast, ik heb er eentje terug van iemand die er al 2x d'r arm mee open heeft gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |