jaaa idd, ik ga volgende week zaterdag (dan heb ik pas weer tijd boeeeh) en dan hoop ik dat ze nog 1 of 2 busjes hebben, alvast inslaan hahaquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:52 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jaaa idd, ik ga volgende week zaterdag (dan heb ik pas weer tijd boeeeh) en dan hoop ik dat ze nog 1 of 2 busjes hebben, alvast inslaan haha
hier zijn ze al wekenlang niet meer te koop helaasquote:Op maandag 30 maart 2009 14:56 schreef Loontjah het volgende:
Hebben ze nog ergens bij jullie van die Sheba Deluxe bakjes voor de poes?
Mijn poes eet geen andere soort meer, en die in Deurne is helemaal leeggekocht door mij.
die hebben ze hier niet.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik woon vlak bij de Action en heb pas een trolley gekocht. Halp!
xenos verkoopt die ook altijd rond pasenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:21 schreef Cyan het volgende:
Hebben ze dit jaar weer van die plastic grasmatjes met bloemetjes bij de Action?
Thnx voor de tip!quote:Op donderdag 2 april 2009 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
xenos verkoopt die ook altijd rond pasen
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:35 schreef morgane het volgende:
Ik ga volgende week ook maar eens langswil er wel nog steeds 1 in Nijmegen!
http://www.action.nl/pages/ShopsearchPage.aspxquote:Op donderdag 2 april 2009 21:32 schreef bulbjes het volgende:
[..]
ik ook!!
Action is geweldig! Moet er echt snel es eentje hier in Nijmegen komen
![]()
Wat is vanuit Nijmegen de dichtstbijzijnde action?
xenos heeft ze al. Ik heb ze met tulpen er op op de hoedeplank van mijn auto.quote:
transparant meegenomen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:30 schreef miss-piggy het volgende:
hoogglans verf in spuitbus gehaald. Enig probleem: het wil voor geen meter dekken
haha nee, wit (wat meer iets van beige is, na 5 lagen spuiten)quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
transparant meegenomen?
ik heb bussen zilver en primer meegenomen.
ik heb nu een zilveren stoel
t is zoooo mooi geworden
Vanaf Nijmegen lijn 32 pakken en dan zegen dat je huissen centrum wilt uitstappen en dan ben je er zoquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:23 schreef morgane het volgende:
Volgens de site is het dan dus Huissen, maar dat is voor mijn gevoel wat minder bereikbaar met de bus.
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:28 schreef Miam het volgende:
nivea oxygen dagcreme niet meer kunnen vinden.
Mooi!quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:46 schreef Jokielanda het volgende:
[..]
Vanaf Nijmegen lijn 32 pakken en dan zegen dat je huissen centrum wilt uitstappen en dan ben je er zo
Wat doe je daar mee dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:21 schreef Cyan het volgende:
Hebben ze dit jaar weer van die plastic grasmatjes met bloemetjes bij de Action?
Ik heb ze wel eens gezien en vroeg me altijd af waar men die voor gebruikte dus vertel: wat doe je met die dingen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:15 schreef Cyan het volgende:
Helaas geen grasmatjes bij Action en bij de Xenos waren ze op!Dus als iemand nog van die plastic grasmatjes met bloemetjes heeft liggen, pb me!
Ik wilde ze ooit eens kopen om de vloer van de wc wat op te pimpen, maar daar zijn ze toch iets te stug voorquote:Op zondag 5 april 2009 20:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens gezien en vroeg me altijd af waar men die voor gebruikte dus vertel: wat doe je met die dingen?
Auw, op je blote pootjes op dat prikkende plastic!quote:Op zondag 5 april 2009 20:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik wilde ze ooit eens kopen om de vloer van de wc wat op te pimpen, maar daar zijn ze toch iets te stug voor
Ik heb met de Xenos-variant m'n hoedenplank in de auto bekleed, incl. bloemmetjesquote:
Ik heb ze nodig voor mijn werk om een vlonder mee te bekleden waar etalagefiguren opstaan.quote:
Goed ideequote:Op zondag 5 april 2009 20:33 schreef maok het volgende:
Ik zag laatst iemand die de klep van zijn fornuis er mee had opgepimt (studentenhuis vermoed ik, ik liep er langs). Je kunt ze ook als 'schilderijtjes' aan de muur hangen of op een tafel met daarop een paar eieren voor de sier voor pasen. Ik heb ze zelf op de hoedenplank van mijn auto, dat geeft icm de flatflowers (van dei statische plakbloemen) op de ruiten een leuk Nederlands tintje aan mijn auto.
EDIT: Ow het zelfde idee als meami![]()
Leuk!quote:Op zondag 5 april 2009 21:45 schreef maok het volgende:
Dit is een plaatje van mijn oude grasmatjes in mijn auto:
[ afbeelding ]
Ik heb nu andere met tulpen er in, de oude waren helemaal uitgedroogd en vielen daardoor helemaal uit. (Ik krijg het zelfs voor elkaar om kunstgras dood te laten gaan)
Balen! Ik heb het laatst ook gehad, bij de AHquote:Op zondag 5 april 2009 19:53 schreef Syrena het volgende:
En ik had er oa. oordopjes gekocht, kom ik thuis, geen oordopjes in mijn zak. Ze stonden wel op de bon, dus ik ben ze wrsch. vergeten in de zak te doenIs al de tweede keer dat het gebeurd. Ik ben wel heel blij met m'n Dove-shampoo voor vet haar
die werkt echt super.
Is het 'r zo eentje met een staafje aan het opentrektouwtje? Dat moet dan in 1 van de 3 gaatjes in de steel.quote:Op zondag 5 april 2009 23:34 schreef BertusG het volgende:
Heb de parasol uit de aanbieding bij de action gekocht. Alleen geen idee hoe hij open blijft staan.... of ik moet écht ergens overheen kijken..
Nee, je draait de parasol open met een hendel, maar deze lijk je op geen enkele manier te kunnen vergrendelen.quote:Op maandag 6 april 2009 16:03 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Is het 'r zo eentje met een staafje aan het opentrektouwtje? Dat moet dan in 1 van de 3 gaatjes in de steel.
Ik baal enorm, want ik was er van de week met de auto (ik ga normaal altijd met de fiets) en wilde er eentje kopen. Helemaal vergeten.
Ik ga altijd naar die in de Steenstraat, maar die is zo klein.quote:Op donderdag 19 maart 2009 06:37 schreef Superrnova het volgende:
Gelukkig hebben we er 2 in Arnhem en 1 in Velp
welk wasmiddel koop jij?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga zo. Die Kneipp badolie is idd extreem goedkoop ivm bijv. de Etos. Ik heb wasmiddel nodig, ook goed te doen bij de Action.
Je weet dat ivm de afkorting voor 'in verband met' is?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga zo. Die Kneipp badolie is idd extreem goedkoop ivm bijv. de Etos. Ik heb wasmiddel nodig, ook goed te doen bij de Action.
Of 'in vergelijking met'quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:49 schreef morgane het volgende:
[..]
Je weet dat ivm de afkorting voor 'in verband met' is?![]()
*naar adem hapt*quote:Op woensdag 8 april 2009 19:14 schreef Mylene het volgende:
Ik heb vanmiddag 3 van deze koffertjes gekocht. Erg cute. Daar doe ik sjaaltjes enzo in.
[ afbeelding ]
2,49 was deze, is de grootse maat. De kleinste maat 1,49 en middelmaat 1,99.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |